quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:36 schreef IkWilbert het volgende:
ik mis Max Verstappen nog in het rijtje
die rijdt zijn eigen motorhome... maar begrijp je gedachte welquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:40 schreef Klonk het volgende:
Henki Waldschmidt kan een heel aardig stukje sturen maar waarom heb ik van die rare associaties in mijn hoofd bij die naam, dat ie met een mercedes en een grote dubbeltandemasser tabbert caravan aankomt rijden
Renger denk ik welquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:32 schreef kriele het volgende:
Zit hier potentieel F1 materiaal bij volgens jullie?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Renger denk ik wel
Guide misschien ook als ie een zak geld mee mag nemen van schoonpapa...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:25 schreef sasquatsch het volgende:
Ik mis in ieder geval Paul Meijer in het rijtje, een echt talent dat (door geldgebrek?) veel te weinig racet (naar mijn zin).
Hij werd in 2003 Nederlands kampioen Formule Renault 2.0 en reed zowel in 2003 als 2004 het EK Formule Renault 2.0. Ging in 2005 Formule 3 racen, maar was daar wegens geldgebrek (geloof ik) snel weer weg.
Reed in 2007 en 2008 een aantal races in de EK Formula Renault 2.0 voordat hij bij zijn debuut in de Superleague meteen de pole pakte en de race erna een overwinning, om vervolgens door een blessure de rest van het seizoen te moeten missen.
Dit jaar zal hij een volledig seizoen EK Formule Renault 2.0 rijden.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:34 schreef The_Hives het volgende:
het grootste nadeel van deze gasten is de nationaliteit. Als ons landje wat groter was hadden we van veel meer landgenoten kunnen genieten in de hoogste autosportklasses. Niettemin interessant om dit topic te volgen
dat snap ik dus ook niet. Het enige wat ik kan bedenken is de mondigheid van de Nederlandersquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:02 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik hoor dat wel vaker dat de nationaliteit een grote rol speelt. Opzich logisch hoor, maar hoe verklaar je dan het succes van al die Finnen? In Finland wonen minder mensen dan in Nederland.
Komt nog eens bij dat als er ooit 1 echt succesvolle F1 coureur was geweest, dat sponsoren en/of teams sneller geneigd zijn om waren geld in een andere Nederlander te steken. Kijk weer naar diezelfde Finnen, met als meest recente voorbeeld Hakkinen en Raikkonen. Teams zullen sneller naar een bepaalde nationale klasse kijken als deze al meerdere goede racers heeft voortgebracht, ipv die ene coureur wat het misschiens wel eens zou kunnen maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat snap ik dus ook niet. Het enige wat ik kan bedenken is de mondigheid van de Nederlanders. Zonder die grote bek van verstappen en iets meer mediabewustzijn had hij het misschien verder geschopt
. Maar ja als als als.....
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:53 schreef The_Hives het volgende:
Coronel, ook zo'n goed voorbeeld. Na zijn successen in Japan wat zeker toen goed aangeschreven stond, leek er nog meer moois in het verschiet. Maar dan komt die grote bek weer. En ik denk dat jij ook wel gelijk heb dat die gasten het dan ook een beetje verpesten voor de volgende generaties...
Schumacher begon ook in de F1 door het geld van Mercedes. Anders was hij in 1991 niet in de F1 begonnen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:44 schreef kriele het volgende:
[..]
En we hebben de sponsoren ook niet mee. Eerder klaagden we dat ze niet in wilden stappen. Nu doen Philips, ING en Randstad dat wel, maar doen ze vervolgens niets voor hun landgenoten, waar vooral Japanse en Braziliaanse sponsoren nog wel eens iets willen eisen als het op coureurs aankomt.
Nee, wil een Nederlander kans maken moet ie wel Schumacheriaans goed zijn. Die hebben we dus niet en zit er ook niet aan te komen voor zover ik weet.
Maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik in de juniorenklasses helemaal geen grote talenten zie. Maar een heel goed beeld heb ik er ook niet van en ik kan er dus naast zitten. Zelfs de GP2 begint zo langzamerhand een klasse te worden voor de coureurs met de meeste poet.
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Schumacher begon ook in de F1 door het geld van Mercedes. Anders was hij in 1991 niet in de F1 begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |