bedanktquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:05 schreef Atreidez het volgende:
Oh vol[F1] Nieuwtjes topic deel #64 Waar de motoren warm draaien
Nee, wat dat betreft weten die Amerikanen precies wanneer ze naar de reclame moetenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:15 schreef Schunckelstar het volgende:
bedankt![]()
maar helaas ook geen podiumceremonie![]()
Ik ben ook van plan alle full seasons eens te downloaden, maar ik vraag me af zijn er inmiddels ook echte HD versies te vinden? Ik heb een beetje gezocht maar wat is nou de beste kwaliteit op te krijgen? Een DivX vind ik eigenlijk een beetje jammer. Want stel na een paar jaar is alles in een hogere resolutie te krijgen en moet je alles weer opnieuw downloaden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:05 schreef Atreidez het volgende:
Ik verzamel zelf full seasons, en het is erg moeilijk om van oude seizoenen nederlandse rips te vinden... Dus verder als Murray Walker of John Watson kom ik hier ook niet
Done.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:51 schreef Schunckelstar het volgende:
alguersuari moet trouwens nog in de OP bij torro rosso, en lopez bij usf1
Het zijn allemaal TV broadcasts. Die kan je niet later ineens in betere kwaliteit vindenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:34 schreef Waffle het volgende:
Ik ben ook van plan alle full seasons eens te downloaden, maar ik vraag me af zijn er inmiddels ook echte HD versies te vinden? Ik heb een beetje gezocht maar wat is nou de beste kwaliteit op te krijgen? Een DivX vind ik eigenlijk een beetje jammer. Want stel na een paar jaar is alles in een hogere resolutie te krijgen en moet je alles weer opnieuw downloaden.
F1 zend (nog) niet in HD uit. Dus echte HD-versies zijn er niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:34 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan alle full seasons eens te downloaden, maar ik vraag me af zijn er inmiddels ook echte HD versies te vinden? Ik heb een beetje gezocht maar wat is nou de beste kwaliteit op te krijgen? Een DivX vind ik eigenlijk een beetje jammer. Want stel na een paar jaar is alles in een hogere resolutie te krijgen en moet je alles weer opnieuw downloaden.
\Vettel is wat mij betreft niet echt een Dark Horse, maar zekers een titel kandidaat voor dit jaar. Dus voor mij mag die zelf in het ene rijtje Alo/Ham/But/MSch komen te staanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
tvp! met meteen maar een vraag een iedereen:
We hebben de hele winter veel gehoord over Button, Hamilton, Alonso en Schumacher. Van hen wordt veel verwacht.
Dus om het niet wéér over deze heren te hebben: Wie zijn voor jullie de Dark Horses voor 2010?
Ik zat bijvoorbeeld te denken aan Vettel, we hebben weinig van hem en het team gehoord afgelopen winter.
RBR is een bijzonder stabiel team met wederom een auto van de hand van Adrian Newey. Als hij consistenter wordt (geen Australie 2009 praktijken) zou hij zomaar eens de andere vier heren op een hoopje kunnen rijden.
True, true... afgaand op het kampioenschap van 2009 zou Vettel absoluut in dat rijtje moeten staan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Vettel is wat mij betreft niet echt een Dark Horse, maar zekers een titel kandidaat voor dit jaar. Dus voor mij mag die zelf in het ene rijtje Alo/Ham/But/MSch komen te staan![]()
Het is erg onrustig bij Renault, de drie belangrijkste pijlers zijn weg (Alonso, Briatore, Symonds) en de fabriekssteun is twijfelachtig. Kubica heeft publiekelijk zijn zorgen geuit over Renault.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:13 schreef Schunckelstar het volgende:
als renault een goede wagen maakt zie ik kubica ook wel meedoen, erg goede coureur in mijn ogen![]()
quote:Nico Rosberg: Vind ik op het moment nog wel een twijfelgeval, maar mocht Mercedes een topwagen afleveren dan is het denk ik wel iemand om rekening mee te houden.
Tijdens wedstrijden heeft Webber heel behoorlijk gescoord ten op zichte van Vettel (9-8). Echter, zijn kwalificaties zullen in 2010 beter moeten, daarin heeft hij het in 2009 met 3-14(!) afgelegd tegen Vettel.quote:Mark Webber: Hield zich ten opzichte van Sebastian Vettel goed staande en dat na een zware beenbreuk. En laten we hier overigens ook de Renault-motor niet vergeten; was in 2009 al de zuinigste motor in de F1. Het is nog afwachten wat de rest doet, maar kunnen hiermee wel een aardig voordeel hebben t.o.v. de rest.
Vettel heeft alleen nog maar vanaf pole position kunnen winnen. Dat vind ik wel opmerkelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
\Vettel is wat mij betreft niet echt een Dark Horse, maar zekers een titel kandidaat voor dit jaar. Dus voor mij mag die zelf in het ene rijtje Alo/Ham/But/MSch komen te staan
Ja dat begrijp ik allemaal wel, maar ik dacht misschien is er een MotorsTV achtige zender die alle beelden in handen heeft en wel eens digitaal in hoge kwaliteit heeft uitgezonden. Want de originele opgenomen beelden zijn natuurlijk wel van hogere kwaliteit dan de vhs rips.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:14 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het zijn allemaal TV broadcasts. Die kan je niet later ineens in betere kwaliteit vindenDus tot 1996 ofzo is bijna alles zelfs gedigitaliseerd van videobanden, en dat is soms nogal slechte kwaliteit ook nog.
Klopt. Al was Vettel qua gemiddelde positie wel de beste qualifier van 2009. Neemt niet weg dat Webber wel erg afweek ten opzichte van Vettel. Opvallend, aangezien hij normaal toch wel vrij sterk is in de kwalificatie.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tijdens wedstrijden heeft Webber heel behoorlijk gescoord ten op zichte van Vettel (9-8). Echter, zijn kwalificaties zullen in 2010 beter moeten, daarin heeft hij het in 2009 met 3-14(!) afgelegd tegen Vettel.
Dat is teveel voor iemand die als dark horse mee wil doen om de titel in 2010.
Nee hoor, in Abu Dhabi won hij de race terwijl hij niet vanaf pole startte. Al hielp het ongetwijfeld dat de man op pole positon, Hamilton, uitviel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Vettel heeft alleen nog maar vanaf pole position kunnen winnen. Dat vind ik wel opmerkelijk.
Het zijn natuurlijk dan ook de WCDs van het afgelopen decenium, zonder Kimi dan wel. De aandacht gaat meestal naar die mannen. Komt nog eens bij dat het ook veelbesproken transfers zijn, muv Hamilton dan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
True, true... afgaand op het kampioenschap van 2009 zou Vettel absoluut in dat rijtje moeten staan.
Het valt me alleen op dat de aandacht afgelopen maanden toch met name gevestigd is op die andere vier.
Dat deed Massa in het begin ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Vettel heeft alleen nog maar vanaf pole position kunnen winnen. Dat vind ik wel opmerkelijk.
ojaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee hoor, in Abu Dhabi won hij de race terwijl hij niet vanaf pole startte. Al hielp het ongetwijfeld dat de man op pole positon, Hamilton, uitviel.
Da's een goeie ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat deed Massa in het begin ookEn Massa is wat dat betreft ook gegroeidt wat dat betreft.
En je kunt het ook van de andere kant zien. Zijn de strategen bij RBR niet sterk genoeg? Mocht dat zo zijn dan bestaat de kans dat dat dit jaar dan in hun voordeel gaat werken, met de fueling ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |