f1fanatic.co.ukquote:Considering that he made his debut only halfway through 2009, at the Hungarian Grand Prix, with no prior testing, he did a good job, making steady progress throughout the second half of the year, with a mature approach considering he is still only nineteen years old.
This season, he will again face a steep learning curve, as all the circuits in the first part of the season will be new to him. Jaime’s appointment also confirms our team’s commitment to bringing on graduates of the Red Bull Young Driver Programme.
Een beetje de oude livery van begin jaren tachtig. Houden zo!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:19 schreef bodylotion het volgende:
mock up van een Renault livery
[ afbeelding ]
je hebt er niks aan verder...
erg mooiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:05 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Een beetje de oude livery van begin jaren tachtig. Houden zo!
geel heeft mijn voorkeur.. de jordansquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Men in Black
De mooieste kleur voor _elke_ auto en zeker voor een F1 auto
quote:Toro Rosso bevestigt Alguersuari voor 2010
22 januari 2010
Jaime Alguersuari is eindelijk bevestigd door Scuderia Toro Rosso. De 19-jarige Spanjaard riep al een poosje dat hij een contract voor 2010 had bij het team uit Faenza, maar een officiële bekendmaking liet op zich wachten.
Alguersuari maakte vorig jaar zijn Formule 1-debuut in Hongarije, als vervanger van Sebastien Bourdais. Met 19 jaar en 125 dagen was hij de jongste Formule 1-coureur aller tijden. Dit jaar zal Alguersuari dus zijn eerste volledige seizoen in de Formule 1 rijden. Teambaas Franz Tost: "Jaime heeft het vorig jaar goed gedaan, rekening houdende met feit dat hij pas halverwege het seizoen instapte en hij daarvoor niet heeft kunnen testen. Ondanks dat hij nog maar negentien jaar is, pakt hij de zaken zeer volwassen aan. Dit seizoen zal hij opnieuw veel moeten leren, aangezien de circuits in het eerste deel van het seizoen nieuw voor hem zullen zijn."
Sebastien Buemi zal dit jaar wederom de teamgenoot zijn van Alguersuari.
eeeeeiiiiiiinnnnnndddddddeeeeeeeellllllliiiiiiiijjjjjjjkkkkkkkkkkkkk...............................quote:
quote:Lopez-US F1 announcement on Monday
Reuters reports that Jose Marie Lopez will be confirmed as the first of US F1’s two drivers on Monday.
The US F1 team confirmed via its Facebook page that a major announcement is planned for next week.
As mentioned here earlier, Lopez hasn’t raced a single seater car since 2006.
Lopez was dropped by Renault’s driver development programme in 2006. His connection to US F1 has been rumoured for several months, during which time he has probably been putting a sponsorship package in place.
Argentina has a great historical link with F1 thanks to the likes Juan Manuel Fangio and Carlos Reutemann. But there hasn’t been a Argentinian Grand Prix since 1998 and the last Argentinian driver to race in F1 was Gaston Mazzacane, who was dropped by the Prost team early in 2001.
Ik weet niet wat erger is: het feit dat races nu beslist gaan worden door fouten met het verwisselen van banden ipv tactiek met de benzinestops of het feit dat er al die jaren kennelijk amper werk gemaakt is van het snel verwisselen van banden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:13 schreef vosss het volgende:
[..]
3 seconden, da's wel heel rap. Zeker in vergelijking met je eigen auto als je bij de Quickfit staat voor nieuwe banden
quote:
ze hebben Richard Branson bereid gevonden zichzelf te laten painten. Onder het motto "nothing looks better than a virgin"quote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zou Virgin dan ook deze stijl dan bij de presentatie?:P
Pedro Diniz en Mika Salo
[ afbeelding ]
http://www.f1times.co.uk/(...)-on-monday-1642.htmlquote:USF1 will announce on Monday that it has signed Argentine driver Jose Maria Lopez for 2010.
The American team reached a deal with the 26-year-old touring car driver late last year, dependant on the finalisation of his sponsorship package believed to be worth around $8m.
"Everything has been agreed and the official announcement will be made on Monday," the former GP2 racer's spokesman Miguel Mattos told Reuters.
The news agency said USF1 sporting director Peter Windsor has been meeting with Lopez's sponsors in Buenos Aires in the past days.
It is believed the country's government will advertise Argentinian tourism on the USF1 car, and that the Top Race V6 series and the company Kwan will also sponsor the Charlotte based team.
quote:Nick Heidfeld will be the reserve driver for Mercedes GP in 2010, a report quoted his manager as saying on Friday.
Auto Bild claims the appointment of the 32-year-old grand prix veteran, who would complete an all-German lineup for the former Brawn team, will be announced officially in Stuttgart on Monday.
"Nick wants to concentrate fully on his job as test driver and support the regular drivers with his experience," Heidfeld's manager Andre Theuerzeit said.
"Nick had focused on having a (race) cockpit with the top teams, but their decisions were rather late. So we've gone for another opportunity," he added.
In a subsequent German news report, Theuerzeit denied that a contract has been signed.
Mercedes competition director Norbert Haug said late this week that the Brackley based team's deliberations about a reserve driver were "maturing" but "not finalised yet".
Heidfeld was recently linked with a move to Renault in 2010 but it is believed the newly Genii Capital-controlled team will instead appoint a pay driver.
Triest nieuwsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:16 schreef Tarado het volgende:
Heidfeld to be Mercedes reserve - Manager
23/01/2010
[..]
Doornbos had een aanbieding van zowel campos en usf1. Die had geen zin om achterin te rijden. Heidfeld lijkt me een kanshebber mits hij zin heeft om bij een van deze twee - waarschijnlijk hoi ik rij achteraan - teams te rijden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
2 plaatsjes over dus..
McLaren: Jenson Button, Lewis Hamilton
Mercedes GP: Nico Rosberg, Michael Schumacher
Red Bull Racing: Sebastian Vettel, Mark Webber
Ferrari: Felipe Massa, Fernando Alonso
Williams: Rubens Barrichello, Nico Hülkenberg
Renault: Robert Kubica, Vitaly Petrov
Force India: Adrian Sutil, Vitantonio Liuzzi
Toro Rosso: Sébastien Buemi, Jaime Alguersuari
Lotus F1 Racing: Jarno Trulli, Heikki Kovalainen
Campos Meta 1: Bruno Senna, ?
USF1: Jose Maria Lopez, ?
Virgin Racing: Timo Glock, Lucas di Grassi
Sauber: Kamui Kobayashi, Pedro de la Rosa
Aangezien Petrov 15 miljoen euro meeneemt heeft hij die plek biJ Renault gewoon in z'n zak..
Zal Heidfeld nog een ride krijgen.
Zou wel erg triest zijn als hij geen team kan vindenHij is mss niet de beste, maar zeker wel qua capaciteiten top-10 waardig. Kep hem hoger zitten dan trulli of Kovalainen bv..
Voor 8 miljoen zit je zeker weten in een USF1 of Camposquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:56 schreef vosss het volgende:
Nouja, wat je een aanbieding noemt. Ze hebben hem gevraagd of hij voor hun wilde rijden en meteen even 5 miljoen mee kon nemen.
Dat noem ik geen aanbieding
hmm, jammerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:05 schreef Atreidez het volgende:
Ik verzamel zelf full seasons, en het is erg moeilijk om van oude seizoenen nederlandse rips te vinden... Dus verder als Murray Walker of John Watson kom ik hier ook niet
dankquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:26 schreef Atreidez het volgende:
Hmmm, het bleek nog erger, ik heb alleen een ESPN broadcastBen aan t uppen naar utube nu.. Over een uur heb je beeld, denk ik. Dus ik ga boodschappen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |