quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:17 schreef Atreidez het volgende:
Sorry, brackets om F1 vergeten, woord topic ook vergeten... Ik ga wel zelf alvast in de hoek staan
Niet meer nodigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:17 schreef Atreidez het volgende:
Sorry, brackets om F1 vergeten, woord topic ook vergeten... Ik ga wel zelf alvast in de hoek staan
Ik denk eik ook niet dattie zn helmdesign verder aanpast zodat de kleuren matchen bij die van Mercedesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:20 schreef bodylotion het volgende:
[..]
er zit al wel een Stern op de helm van Schumi
Sato en talent? Sato kon bij BAR bij lange na niet tippen aan Button.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:16 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja, Sato of Heidfeld? Voor je gevoel zou je Heidfeld zeggen. Maar ik ben toch benieuwd hoe goed Sato het nu zou kunnen doen. De man heeft talent, dat heeft hij in de F3 bewezen, waar alleen Hamilton een beter record heeft. Verder is hij pr-technisch veel interessanter dan de Heidfeld. Het is een Japanner, en de Japanse interesse is commercieel interessant, en het Renaultconcern is natuurlijk voor een flink deel Japans gezien het belang dat Renault in Nissan heeft. Buiten dat is Sato ook gewoon een leukere vent dan de duffe Heidfeld.
Maar of hij het in de auto ook beter doet? Ik zou niet weten of en zo ja wat hij in de Super Aguri geleerd heeft dat hem beter mischien maakt dan eerst. Tijdens de tests voor 2009 voor STR was hij wel de snelste. Heidfeld is gewoon een degelijke en goede coureur. Verder heeft hij misschien ook wat meer routine in zich doordat hij vorig seizoen ook gereden heeft. En dat pr ook niet alles is, is Doornbos het bewijs van. Al kwam hij anders dan Sato ook alleen maar in de F1 door zaken die weinig met zijn racetalent te maken hadden.
Gaat Schumacher zijn helmdesign nog aanpassen eigenlijk??quote:
Ik wil er ook een!quote:
Dat wil ik ook wel weten!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Gaat Schumacher zijn helmdesign nog aanpassen eigenlijk??
FIArrariquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten!
Maar wel een beetje apart dat hij wel in een gp2 wagen rond mag rijden!
Tevens tvp
Dat hoop ik ook, ze hebben wel het voordeel tov andere motor leveranciers dat ze nog aanpassingen kunnen doen tot de eerste GP in Bahrein.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:18 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben benieuwd of ze die cosworth genoeg hebben kunnen verbeteren, toch wel prettig als hij behalve krachtig nu ook betrouwbaar is......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |