abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76713660


Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 |

Openingsposts van de Grands Prix van het afgelopen seizoen 2009:

2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix
2009 Formula 1 Petronas Malaysian Grand Prix
Grand Prix China 17-19 april 2009: Part one
2009 Formula1 Gulf Air Bahrain Grand Prix - Sakhir
Grand Prix van Spanje 2009
Formula1 Grand Prix de Monaco 2009
2009 Formula 1 ING Turkish Grand Prix
2009 Formula 1 Santander British Grand Prix
2009 Formula 1 Santander German Grand Prix
2009 Formula 1 ING Hungarian Grand Prix
2009 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe
2009 Formula 1 ING Belgian Grand Prix
2009 Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia
2009 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix
2009 Formula 1 Fuji Television Japanese Grand Prix
2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil
2009 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix

F1 nieuws portal:
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule1.nl
- F1 Racing
- F1 Today
- Race Freaks
- Autosport.com

Onze boyz:
- Christijan Albers
- Robert Doornbos
- Giedo van der Garde

Official F1 Sites:
- The Official Formula 1 Site
- FIA
- Live Timing

Teams:
- McLaren
- Ferrari
- BMW Sauber
- Renault
- Scuderia Toro Rosso
- Red Bull Racing
- Williams
- Brawn GP
- Force India
- Campos Meta 1
- Lotus F1 Racing
- Virgin Racing
- US F1 Team

Sporting Regulations

[PDF] 2007 sporting regulations - F1
[PDF] 2008 sporting regulations - F1
[PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - publised on 24.03.2009 with immediate application
[PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - F1 op onofficiële site
[PDF] 2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations
[PDF] 2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009

Technical Regulations 2009/2010

[PDF] 2009 Technical Regulations - published on: 18.03.2009 with immediate application
[PDF] 2010 F1 Technical Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations

Testschema



Wie staan er in 2010 aan de start

McLaren
01. Jenson Button WDC 2009
02. Lewis Hamilton

Mercedes GP WCC 2009 als BrawnGP
03. Nico Rosberg
04. Michael Schumacher

Red Bull Racing
05. Sebastian Vettel
06. Mark Webber

Ferrari
07. Felipe Massa
08. Fernando Alonso

Williams
09. Rubens Barrichello
10. Nico Hülkenberg

Renault
11. Robert Kubica
12. TBA

Force India
14. Adrian Sutil
15. Vitantonio Liuzzi

Scuderia Toro Rosso
16. Sébastien Buemi
17. TBA

Lotus F1 Racing
18. Jarno Trulli
19. Heikki Kovalainen

Campos Meta 1
20. TBA
21. Bruno Senna

US F1 Team
22. TBA
23. TBA

Virgin Racing
24. Timo Glock
25. Lucas Di Grassi

Sauber
26. Kamui Kobayashi
27. TBA

Voor meer info zie het [F1] Silly season 2010 Topic en de voorlopige entry list van de FIA.

De kalender voor 2010 met 19 races



Eindstanden 2009

Eindstanden F1-kampioenschap

Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009
Filmpje van Red Bull waarin de wijzigingen worden uitgelegd.

  • Artikelen over KERS
    Artikel 1
    Artikel 2
    (in het Duits)

  • Artikel(en) over aerodynamische wijzingen
    Artikel 1

    BBC
    Tv-gids voor BBC One.
    Overzicht van Upcoming Formula 1 Events.

    *wijzigingen onder voorbehoud

    FOK!sport F1-site

    De OP is hier te vinden
  • Where facts are few, experts are many.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 11:16:43 #2
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_76713672


    Schumacher vandaag
    pi_76713680
    Ik wil dat laatste stoeltje wel hebben en desnoods ben ik bereid om een heel jaar voor niks te rijden!!
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_76713699
    Sorry, brackets om F1 vergeten, woord topic ook vergeten... Ik ga wel zelf alvast in de hoek staan
    Where facts are few, experts are many.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 11:19:40 #5
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_76713781
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 11:17 schreef Atreidez het volgende:
    Sorry, brackets om F1 vergeten, woord topic ook vergeten... Ik ga wel zelf alvast in de hoek staan
    The line is a dot to you!
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 12 januari 2010 @ 11:19:50 #6
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_76713785
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 11:17 schreef Atreidez het volgende:
    Sorry, brackets om F1 vergeten, woord topic ook vergeten... Ik ga wel zelf alvast in de hoek staan
    Niet meer nodig
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_76713796
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 11:16 schreef Tarado het volgende:
    [ afbeelding ]

    Schumacher vandaag
    er zit al wel een Stern op de helm van Schumi
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_76713831
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 11:20 schreef bodylotion het volgende:

    [..]

    er zit al wel een Stern op de helm van Schumi
    Ik denk eik ook niet dattie zn helmdesign verder aanpast zodat de kleuren matchen bij die van Mercedes
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_76713985
    Netjes van herr Schumi, gewoon op winterbanden
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
    Niet meer nodig
    Thanks!
    Where facts are few, experts are many.
    pi_76714004
    quote:
    Op maandag 11 januari 2010 19:16 schreef Xaobotnik het volgende:
    Tsja, Sato of Heidfeld? Voor je gevoel zou je Heidfeld zeggen. Maar ik ben toch benieuwd hoe goed Sato het nu zou kunnen doen. De man heeft talent, dat heeft hij in de F3 bewezen, waar alleen Hamilton een beter record heeft. Verder is hij pr-technisch veel interessanter dan de Heidfeld. Het is een Japanner, en de Japanse interesse is commercieel interessant, en het Renaultconcern is natuurlijk voor een flink deel Japans gezien het belang dat Renault in Nissan heeft. Buiten dat is Sato ook gewoon een leukere vent dan de duffe Heidfeld.

    Maar of hij het in de auto ook beter doet? Ik zou niet weten of en zo ja wat hij in de Super Aguri geleerd heeft dat hem beter mischien maakt dan eerst. Tijdens de tests voor 2009 voor STR was hij wel de snelste. Heidfeld is gewoon een degelijke en goede coureur. Verder heeft hij misschien ook wat meer routine in zich doordat hij vorig seizoen ook gereden heeft. En dat pr ook niet alles is, is Doornbos het bewijs van. Al kwam hij anders dan Sato ook alleen maar in de F1 door zaken die weinig met zijn racetalent te maken hadden.
    Sato en talent? Sato kon bij BAR bij lange na niet tippen aan Button.
    Hij rijdt spectaculair en misschien is dat wel zijn manco, hij schrijft te veel wagens af. Afgezien van zijn vijfde plaats in een Jordan in zijn eerste jaar en de vierde plaats met een SA heeft hij imho weinig laten zien.

    Ondanks dat hij nog geen wedstrijd heeft gewonnen heeft Heidfeld wel laten zien resultaat te kunnen boeken en zeer consistent te zijn. Dus voor het spektakel zou ik kiezen voor Sato, maar voor Renault zou Heidfeld beter zijn.
    The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
    pi_76714394
    Meeleesgeval.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
      dinsdag 12 januari 2010 @ 11:49:34 #12
    9039 GateWayX
    Divide by Zero
    pi_76714774
    tvp.
    pi_76714786
    tvp
    Calm down, please!
      dinsdag 12 januari 2010 @ 11:51:49 #14
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_76714827
    Cosworth CA 2010 F1 engines ready to ship



    Cosworth’s first batch of Formula One engines destined for use by its five customer teams in pre-season testing was completed prior to Christmas ahead of schedule, and is ready for shipping from the company’s Northampton headquarters
    AT&T Williams, Campos Meta, Lotus F1 Racing, US F1 and Virgin Racing are set to use Cosworth engines for 2010-12 inclusive, and the company is preparing for pre-season testing which takes place throughout February. In two months the teams will be in Bahrain preparing for the season opener, the event marking Cosworth’s return as an engine supplier for the first time since 2006.
    Mark Gallagher, F1 General Manager, Cosworth:

    “The first batch of CA2010 units is boxed and ready for our customers to press ahead with installation, fire-up and initial testing. We’re looking forward to seeing them all on track next month since there is still a lot of work to do before the season starts. After the very busy summer and autumn months when we were putting our program together it has been very rewarding to see the first engines ready for action thanks to the hard work of everyone here at Cosworth and our suppliers.”


    http://www.cosworth.com/Default.aspx?id=1106951
      dinsdag 12 januari 2010 @ 12:02:19 #15
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_76715182
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 11:16 schreef Tarado het volgende:
    [ afbeelding ]

    Schumacher vandaag
    Gaat Schumacher zijn helmdesign nog aanpassen eigenlijk??
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
    pi_76715224
    TVP
    's Avonds een man, overdags rustig an
    pi_76715426
    mag ik ook nog een stoeltje
    pi_76716175
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 12:11 schreef TJDoornbos het volgende:
    mag ik ook nog een stoeltje
    Ik wil er ook een!
    The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
    pi_76717246
    Tvp
    pi_76718102
    tvp
    “Being second is to be the first of the ones who lose.”
      dinsdag 12 januari 2010 @ 13:40:59 #21
    82396 nils7
    De forumkrokodil
    pi_76718347
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef Automatic_Rock het volgende:

    [..]

    Gaat Schumacher zijn helmdesign nog aanpassen eigenlijk??
    Dat wil ik ook wel weten!
    Maar wel een beetje apart dat hij wel in een gp2 wagen rond mag rijden!

    Tevens tvp
    N/A
    Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
      dinsdag 12 januari 2010 @ 13:52:42 #22
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_76718875
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 13:40 schreef nils7 het volgende:

    [..]

    Dat wil ik ook wel weten!
    Maar wel een beetje apart dat hij wel in een gp2 wagen rond mag rijden!

    Tevens tvp
    FIArrari ...

    oh wacht
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_76719957
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 13:52 schreef bodylotion het volgende:

    [..]

    FIArrari ...

    oh wacht
    pi_76719981
    Ik ben benieuwd of ze die cosworth genoeg hebben kunnen verbeteren, toch wel prettig als hij behalve krachtig nu ook betrouwbaar is......
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
      dinsdag 12 januari 2010 @ 14:26:40 #25
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_76720280
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 14:18 schreef ArcticBlizzard het volgende:
    Ik ben benieuwd of ze die cosworth genoeg hebben kunnen verbeteren, toch wel prettig als hij behalve krachtig nu ook betrouwbaar is......
    Dat hoop ik ook, ze hebben wel het voordeel tov andere motor leveranciers dat ze nog aanpassingen kunnen doen tot de eerste GP in Bahrein.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')