SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door LeXX op 31-12-2009 12:58:50 (OP toegevoegd) ]
Dat moet je even aan een modje vragen als je het in jouw post wil hebbenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:02 schreef LeXX het volgende:
Kan iemand anders de OP doen, ik zit mobiel te fokken
Zou jij een mod willen vragen? Jij zit hopelijk wel achter een normale pcquote:Op donderdag 31 december 2009 01:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat moet je even aan een modje vragen als je het in jouw post wil hebben
Ik kan wel even de OP kopiëren in mijn post!
Done: [FB] SPT-Feedbackquote:Op donderdag 31 december 2009 01:08 schreef LeXX het volgende:
[..]
Zou jij een mod willen vragen? Jij zit hopelijk wel achter een normale pc![]()
quote:Edit: en het topicnummer naar 62 zetten![]()
Als we elk topic voortaan hetzelfde nummer geven, kan dat nog wel even durenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:18 schreef LeXX het volgende:
Thx!Ook voor de tt-aanpassing. Op naar 69!
Ok, tijd om te gaan slapen...
Ja, en ik Mansellquote:Op donderdag 31 december 2009 08:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als iedereen terug komt, dan wil ik Irvine terug
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Met prodrive zou je dit probleem waarschijnlijk niet gehad hebben, maarja die wilde niet met een cosworth motor rondrijden...
red five en een mooie snorquote:Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, en ik Mansell![]()
Kan jij de TT niet ff aanpassen?
Als dat zo doorgaat wordt het een topless banner in 2011quote:Op donderdag 31 december 2009 10:38 schreef Googolplexian het volgende:
tvp ... en vergeet de nieuwe banner niet
[ afbeelding ]
USF1 brengt wat siliconen naar de bannerquote:Op donderdag 31 december 2009 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat wordt het een topless banner in 2011
richards is iemand die zich niet makkelijk laat beinvloeden door bernie, ik denk dat dat het grootste styruikelblok wasquote:Op donderdag 31 december 2009 10:45 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit het enige struikelblok was.
ahw zondequote:Op donderdag 31 december 2009 09:15 schreef Big-Ern het volgende:
Situatie Campos Meta1 alarmerend: faillissement dreigt
Uitgegeven door Jordy Stuivenberg 31 december 2009 08:09 - Print artikel
Het gaat slechter dan verwacht met het F1-team Campos Meta1. Het is een publiek geheim dat het team van Adrian Campos, dat in 2010 in de F1 hoopt te debuteren, op zoek is naar een rijder met geld. Het gebrek aan liquide middelen lijkt echter groter dan voorzien: een drama voor het team dreigt.
De bekendmaking van de tweede rijder, naast Bruno Senna, laat lang op zich wachten. Teambaas Campos liet al weten dat er een rijder met veel geld nodig is, omdat het team anders geld tekort komt. Het aantrekken van sponsoren verloopt ook alles behalve soepeltjes. Nog niet een grote naam heeft zich willen binden aan het team. Veelal wordt er door Spaanse sponsoren gekozen om de succesvolle Fernando Alonso te steunen, terwijl bijvoorbeeld Telefonica ervoor kiest om de Grands Prix van Barcelona en Valencia van een financiële injectie te voorzien.
Na de openlijke twijfels van Bernie Ecclestone verzekerde Campos ons ervan dat het team dit jaar gewoon van start gaat, maar of dat daadwerkelijk gebeurt, is onduidelijk.
Campos zou nog enkele miljoenen nodig hebben om erbij te zijn in Bahrein, laat staan het seizoen af te maken. Ook nu, zonder het geld van de tweede rijder, moeten leveranciers al betaald worden en wil het personeel graag het loon op tijd uitbetaald krijgen. Zonder inkomsten is dat even vol te houden, maar een faillisement is in dat geval onafwendbaar.
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=20410
Welkom Stefanovic GP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |