Vroegah hadden we niet zoveel races hequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:25 schreef vosss het volgende:
Hoe lang doet Olav eik al het commentaar? Ik kan me van een aantal jaren geleden herinneren dat hij toen volgens mij zijn 300ste GP deed.
Dat Ferrari er maar pak hem beet nu pas 2,5 keer zoveel heeft verbaasd me eik wel een beetje
Ik weet niet of er Tilke fans zijn?? Volgens mij zijn er alleen maar Tilke haters, en mensen met gezond verstand.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:16 schreef vosss het volgende:
Is dit een Tilke-fantopic?
Indien ja dan reageer ik pas weer in deel 75
Hebben ze er toch een paar gemist. Volgens mij is Turkije de 827ste officiële F1 Grand Prix.quote:
WTF gek, heb je ze geteldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hebben ze er toch een paar gemist. Volgens mij is Turkije de 827ste officiële F1 Grand Prix.
Klopt. Ikzelf denk dat je het grootste deel van het verschil kunt verklaren door het niet deelnemen aan de Indianapolis 500 die ook tijdenlang deel van de kalender heeft uitgemaakt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hebben ze er toch een paar gemist. Volgens mij is Turkije de 827ste officiële F1 Grand Prix.
geloof dat ie dat sinds 1992 doet, daarnaast zijn de laatste jaren er steeds meer GPs per jaar bij gekomen, waardoor de teller ook wat harder gaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:25 schreef vosss het volgende:
Hoe lang doet Olav eik al het commentaar? Ik kan me van een aantal jaren geleden herinneren dat hij toen volgens mij zijn 300ste GP deed.
Dat Ferrari er maar pak hem beet nu pas 2,5 keer zoveel heeft verbaasd me eik wel een beetje
I know!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Ikzelf denk dat je het grootste deel van het verschil kunt verklaren door het niet deelnemen aan de Indianapolis 500 die ook tijdenlang deel van de kalender heeft uitgemaakt.
Daarnaast heeft Ferrari in het eerste seizoen nog 2 races gemist.
Ik kom tot een paar minder (22) . 9X Indy 500 (wel in 1952 en 1956 (DNQ)),quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari heeft 11x de Indy 500 gemist, 2x de GP van Groot-Brittannië, 3x de GP van de VS, 2x die van Zuid-Afrika, 1x die van Mexico, 1x die van Monaco, 2x die van Duitsland, 1x Nederland, 1x Oostenrijk, 1x België, 1x Zwitserland en 1x die van Frankrijk.
Niet starten en niet kwalificeren is hierin meegerekend.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_Grand_Prix_results
quote:Ferrari is the only team to have competed in every season at this the highest level of motor sport and it also holds all the records: Drivers' titles (15,) Constructors' (16,) wins (211,) podium finishes (632: apart from the wins, it has 223 second places and 198 thirds,) pole positions (203) and fastest race laps (221.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |