quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:52 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Het is altijd vet als een klein team goede resultaten behaald
Monza '08
Spa '09
EDIT
Sally had de OP wiki toch gefixt, dus aan jou de eer?![]()
offtopic: al sinds 13/2/2010 00:35 uurquote:
was dat niet de race waar laytonhouse ineens behoorlijk snel was?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:31 schreef k_man het volgende:
Oh, er was al een nieuwe gemaakt.
Nou goed, ik zei in de laatste post dus iets over Paul Ricard 1990. Dé race als je houdt van de underdog.
Amerikanen, veel lucht weinig actie. Nadeel is alleen dat ze wanneer ze eigenlijk al dood zijn nog steeds niet van ophouden weten en de boel maar blijven rekken.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar wat USF1 nodig heeft om uberhaubt aan de start te verschijnen, want ze halen alleen de overige races (vanaf de 4e race) wanneer ze genoeg sponsoren weten te vinden.
Ik blijf het vreemd vinden dat ze met een dergelijk businessplan een startbewijs hebben gekregen.
Bijna 100% aangezien suikeroom Bernie zich er mee bemoeid.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:34 schreef Sally het volgende:
[..]
offtopic: al sinds 13/2/2010 00:35 uur![]()
![]()
Was vandaag wandelen met een paar mensen, en toevallig ook in Duitsland
/offtopic
Ontopic:
Weet iemand hoe het staat met Stefan GP en de kans dat het (en niet 1 van de andere nieuwe teams) een startbewijs krijgt?
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat ik een nieuw topic zou openen? Helaasch, was de hele dag in Duitsland aan het treinen/U- en S-bahnen en wandelen. Mooi weer gehad!
Ja, Capelli werd tweede. Zijn enige punten van dat jaar. Maar al in 1988 zat March (voordat het Leyton House genoemd werd) er goed bij. Capelli haalde toen 17 punten. Dat resultaat hebben ze nooit meer kunnen evenaren.quote:Op maandag 22 februari 2010 06:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
was dat niet de race waar laytonhouse ineens behoorlijk snel was?
Het geldt voor elk team (fabrieksteams uitgezonderd), dat ze sponsoren nodig hebben om te kunnen racen. Als die zich in tegenstelling tot de verwachting niet aandienen hebben ze een probleem. Dat geldt voor Campos, USF1, Sauber, Force India, Williams, etc.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar wat USF1 nodig heeft om uberhaubt aan de start te verschijnen, want ze halen alleen de overige races (vanaf de 4e race) wanneer ze genoeg sponsoren weten te vinden.
Ik blijf het vreemd vinden dat ze met een dergelijk businessplan een startbewijs hebben gekregen.
Hij bemoeit zich ook met Campos blijkbaar. Dus het lijkt ook wel zeker dat die aan de start komt.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bijna 100% aangezien suikeroom Bernie zich er mee bemoeid.
Liever de Big Bernie show dan twee teams die voor de start van het seizoen afvallen.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Het word gewoon de Big Bernie show als dat zo doorgaat.
Ligt eraan wat hij qua zeggenschap heeft bij die 2 teams.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:29 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Liever de Big Bernie show dan twee teams die voor de start van het seizoen afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |