quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:52 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Het is altijd vet als een klein team goede resultaten behaald
Monza '08
Spa '09
EDIT
Sally had de OP wiki toch gefixt, dus aan jou de eer?![]()
offtopic: al sinds 13/2/2010 00:35 uurquote:
was dat niet de race waar laytonhouse ineens behoorlijk snel was?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:31 schreef k_man het volgende:
Oh, er was al een nieuwe gemaakt.
Nou goed, ik zei in de laatste post dus iets over Paul Ricard 1990. Dé race als je houdt van de underdog.
Amerikanen, veel lucht weinig actie. Nadeel is alleen dat ze wanneer ze eigenlijk al dood zijn nog steeds niet van ophouden weten en de boel maar blijven rekken.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar wat USF1 nodig heeft om uberhaubt aan de start te verschijnen, want ze halen alleen de overige races (vanaf de 4e race) wanneer ze genoeg sponsoren weten te vinden.
Ik blijf het vreemd vinden dat ze met een dergelijk businessplan een startbewijs hebben gekregen.
Bijna 100% aangezien suikeroom Bernie zich er mee bemoeid.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:34 schreef Sally het volgende:
[..]
offtopic: al sinds 13/2/2010 00:35 uur![]()
![]()
Was vandaag wandelen met een paar mensen, en toevallig ook in Duitsland
/offtopic
Ontopic:
Weet iemand hoe het staat met Stefan GP en de kans dat het (en niet 1 van de andere nieuwe teams) een startbewijs krijgt?
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat ik een nieuw topic zou openen? Helaasch, was de hele dag in Duitsland aan het treinen/U- en S-bahnen en wandelen. Mooi weer gehad!
Ja, Capelli werd tweede. Zijn enige punten van dat jaar. Maar al in 1988 zat March (voordat het Leyton House genoemd werd) er goed bij. Capelli haalde toen 17 punten. Dat resultaat hebben ze nooit meer kunnen evenaren.quote:Op maandag 22 februari 2010 06:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
was dat niet de race waar laytonhouse ineens behoorlijk snel was?
Het geldt voor elk team (fabrieksteams uitgezonderd), dat ze sponsoren nodig hebben om te kunnen racen. Als die zich in tegenstelling tot de verwachting niet aandienen hebben ze een probleem. Dat geldt voor Campos, USF1, Sauber, Force India, Williams, etc.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar wat USF1 nodig heeft om uberhaubt aan de start te verschijnen, want ze halen alleen de overige races (vanaf de 4e race) wanneer ze genoeg sponsoren weten te vinden.
Ik blijf het vreemd vinden dat ze met een dergelijk businessplan een startbewijs hebben gekregen.
Hij bemoeit zich ook met Campos blijkbaar. Dus het lijkt ook wel zeker dat die aan de start komt.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bijna 100% aangezien suikeroom Bernie zich er mee bemoeid.
Liever de Big Bernie show dan twee teams die voor de start van het seizoen afvallen.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Het word gewoon de Big Bernie show als dat zo doorgaat.
Ligt eraan wat hij qua zeggenschap heeft bij die 2 teams.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:29 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Liever de Big Bernie show dan twee teams die voor de start van het seizoen afvallen.
Het is niet erg om afhankelijk te zijn van sponsoren, het is wel een probleem wanneer je niet eens genoeg geld hebt om de start van het seizoen te halen. Ik heb meer begrip voor een team wat halverwege het seizoen zonder geld komt te zitten dan eentje die de start niet eens haalt. Des te meer omdat er meerdere teams waren die zich hebben ingeschreven. .quote:Op maandag 22 februari 2010 11:10 schreef sasquatsch het volgende:
Het geldt voor elk team (fabrieksteams uitgezonderd), dat ze sponsoren nodig hebben om te kunnen racen. Als die zich in tegenstelling tot de verwachting niet aandienen hebben ze een probleem. Dat geldt voor Campos, USF1, Sauber, Force India, Williams, etc.
Dus zo vreemd is het niet. Jammer is het wel.
Ja, de eerste races van het seizoen waren een drama. Toen kwamen ze met een nieuw chassis naar Paul Ricard en gingen ze opeens als een bezetene. Ze lagen een groot deel van de race op plaats 1 en 2. Jammer genoeg viel de ene auto uit en werd de andere uiteindelijk nog ingehaald, maar het was een zeer verrassende race. Na die tweede plaats presteerden ze trouwens ook weer tamelijk beroerd, dus dat nieuwe chassis deed het kennelijk alleen waanzinnig goed op Paul Ricard.quote:Op maandag 22 februari 2010 06:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
was dat niet de race waar laytonhouse ineens behoorlijk snel was?
Grappig dat je dit aanhaaldquote:Op maandag 22 februari 2010 11:10 schreef sasquatsch het volgende:
Ja, Capelli werd tweede. Zijn enige punten van dat jaar. Maar al in 1988 zat March (voordat het Leyton House genoemd werd) er goed bij. Capelli haalde toen 17 punten. Dat resultaat hebben ze nooit meer kunnen evenaren.
Videoband of op DVD ? ben naarstig op zoek naar de oude seizoenen op DVD of Blu-ray.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Grappig dat je dit aanhaaldZit zelf 1988 te kijken thuis, en afgelopen weekend de race op Suzuka zitten kijken waar hij zelfs aan de leiding rijdt met die March. Was de eerste auto van Adrian Newey die ook nog te zien is in een interview. Een andere auto die dat jaar buitengewoon goed gaat is de Arrows, die ook een debuterende designer heeft, namelijk Ross Brawn
Ik heb mezelf aangemeldquote:Op maandag 22 februari 2010 13:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Iemand die hier nog meedoet aan http://www.f1-management.org/ en zin heeft om te participeren in een subleague?
Het zijn opgenomen TV broadcasts, dus van VHS gok ik (of hadden ze in 88 al dvd recorders?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:27 schreef Gijsje het volgende:
Videoband of op DVD ? ben naarstig op zoek naar de oude seizoenen op DVD of Blu-ray.
Ik was er nog mee bezig toenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het zijn opgenomen TV broadcasts, dus van VHS gok ik (of hadden ze in 88 al dvd recorders?).
Hmm doe mij de laatste optie maar, of wellicht kunnen ze samen gaan met Stefan GP.quote:FIA zoekt met Team US F1 naar oplossingen
Afgelopen weekend bevestigde Ken Anderson dat US F1 grote moeite heeft om alles op tijd gereed te hebben voor de seizoensopener in Bahrein, die op 14 maart worden verreden. De FIA is nu samen met het nieuwe Amerikaanse team aan het kijken wat er gedaan kan worden om de US F1-auto's toch op de grid te krijgen.
Volgens het Amerikaanse Speed TV ligt er een aantal scenario's klaar. De eerste is dat US F1 niet met eigen wagens gaat racen, maar auto's gaat inkopen bij een andere partij, zoals Stefan Grand Prix dat doet bij Toyota Motorsport. Het zal echter ook voor een andere partij geen eenvoudige klus zijn om binnen drie weken twee Formule 1-auto's te prepareren. Een andere optie is dat US F1 doorgaat met het ontwikkelen van een eigen auto en zich neerlegt bij de straffen die zal krijgen voor de gemiste races. Anderson liet afgelopen weekend weten dat het team idealiter de eerste vier races overslaat, om daarna in Barcelona aan de start te verschijnen. Volgens de FIAmag een team echter geen enkele race missen, ondanks dat dit in het Concorde Verdrag zou zijn afgesproken dat een team drie races per jaar mag overslaan.
Een ander, minder waarschijnlijk, scenario is dat het team gaat fuseren met een ander team. Dan ligt het nog meer voor de hand dat US F1 zich voor dit jaar terugtrekt en zich opnieuw inschrijft voor volgend seizoen.
http://f1.gpupdate.net/nl(...)f1-naar-oplossingen/
Ik bedoelde eigenlijk de seizoensreviews. Of die beschikbaar zijn op DVD, ik kan alleen de meest recente seizoenen vinden op Amazon of Bol.com.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het zijn opgenomen TV broadcasts, dus van VHS gok ik (of hadden ze in 88 al dvd recorders?).
Ik denk niet dat Amerikanen willen gaan samen werken met een ander team, al helemaal niet als het uit een "arm" land zoals Servië komt, dan krijgen ze voor hun gevoel gezichtsverlies.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:17 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Hmm doe mij de laatste optie maar, of wellicht kunnen ze samen gaan met Stefan GP.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gekeken naar de engels tekst, maar ik geloof je op je woordquote:Op maandag 22 februari 2010 14:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb mezelf aangemeld
Maar tjeezus wat is dat engels slecht daar. Ik ben geen taalwonder, maar dat engels daar klopt echt niet volgens mij
Ja, het ziet er inderdaad leuk uitquote:Op maandag 22 februari 2010 15:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gekeken naar de engels tekst, maar ik geloof je op je woord![]()
Ik speel al een paar jaar mee en de manager is erg prettig, hij is wat langer op slot maar daardoor worden eventuele straffen ook meegenomen in de uitslag en puntentelling.
Er is wel een box met de jaren 70-79 (zijn ook los verkrijgbaar). Ook 1980 is op DVD. Andere van voor 2000 heb ik alleen officieel op VHS gezien.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:19 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de seizoensreviews. Of die beschikbaar zijn op DVD, ik kan alleen de meest recente seizoenen vinden op Amazon of Bol.com.
Fok!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, het ziet er inderdaad leuk uit
Is er al een fok! subleague?
quote:Stefan GP cancels Portimao test
Stefan GP has abandoned plans to test at Portimao in Portugal this week after failing to secure a supply of tyres to run on, AUTOSPORT can reveal.
The Serbian-based team has its new car, the Toyota-based Stefan 01, all ready to hit the track following a fire-up in Cologne last week, but its failure to obtain tyres from Formula 1's official tyre supplier Bridgestone has scuppered its bid to begin testing.
Bridgestone is only contracted to supply F1 tyres to those outfits that have an entry to the world championship, and the Japanese tyre manufacturer was unable to provide alternative GP2 rubber at such short notice.
With Stefan GP boss Zoran Stefanovic unwilling to run the car on tyres that are not suited to F1 performance, he has decided to call off this week's planned run.
"We cannot do the test at the moment and we are still trying to find a solution," Stefanovic told AUTOSPORT. "We have no tyres and will not test on tyres that are not suitable for the car to go testing at full speed.
"We now need to see what our options are, but we definitely need to do something to sort this situation out."
Stefan GP will almost certainly not be able to get hold of F1-spec tyres unless it gets an entry to the 2010 championship - something it has been pushing for for several months now.
Although there are now serious doubts about the future of Team US F1, which has asked to miss the first races of the season, Stefanovic has said that he is still no nearer understanding where his outfit stands.
"We are expecting that the situation will be clarified soon," he said. "Everybody knows that some teams are facing certain problems, and we are looking to clarify this situation."
Stefanovic also hoped to be able to confirm his team's drivers in the next week.
"We have already agreed terms with [Kazuki] Nakajima, and we expect to conclude a deal with [Jacques] Villeneuve. We think it is a good decision for us, and it makes sense for him."
Ze kunnen toch ook setjes gebruikte GP2 banden kopen van teams die de afgelopen tijd getest hebben? Of hebben ze daar geen geld voor (schijnen wat twijfels over te zijn)?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:22 schreef Atreidez het volgende:
Dat ze daar gingen testen was een bericht van begin februari.. In 2 weken tijd moet je daar toch een setje GP2 banden naartoe kunnen sturen? In het bericht staat "short notice", zal me niets verbazen dat alleen het plannen van die test en de daarbij behorende nieuwsberichten genoeg waren voor StefanGP en dat ze pas gister voor een setje hebben gebeld ofzo
zoals wel meer dingen waar Bernie zich mee bemoeitquote:Op maandag 22 februari 2010 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
Het zaakje rond Stefan GP stinkt van alle kanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |