quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:05 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik heb wat reviews zitten kijken van <1993 toen bandenwissels nog niet verplicht waren (toch?) en waar ze ook 2 of misschien wel 3 stops deden omdat dat gewoon sneller was. Dat moet nu toch ook kunnen? Bridgestone is zonder concurrentie misschien wel gewoon wat lui.
En wat betreft het volgen in de bochten; hadden ze niet beter de voorbanden kunnen laten voor wat ze waren en de achterbanden 25mm breder kunnen maken?
Dit was makkelijker voor Bridgestone omdat ze de mallen voor de smallere voorbanden nog hadden liggen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:05 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik heb wat reviews zitten kijken van <1993 toen bandenwissels nog niet verplicht waren (toch?) en waar ze ook 2 of misschien wel 3 stops deden omdat dat gewoon sneller was. Dat moet nu toch ook kunnen? Bridgestone is zonder concurrentie misschien wel gewoon wat lui.
En wat betreft het volgen in de bochten; hadden ze niet beter de voorbanden kunnen laten voor wat ze waren en de achterbanden 25mm breder kunnen maken?
I know - misschien voor volgend jaar, als de nieuwe leverancier die mallen niet overneemt tenminstequote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit was makkelijker voor Bridgestone omdat ze de mallen voor de smallere voorbanden nog hadden liggen.
dus verdedigde ze vroeger hun positie minder omdat ze voorzichtiger waren voor hun en andermans materiaal?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:59 schreef bodylotion het volgende:
[..]
I know - misschien voor volgend jaar, als de nieuwe leverancier die mallen niet overneemt tenminste
Over de inhalen; tegenwoordig is het agressiefer omdat er toch nauwelijks wat kan gebeuren. Als je in '89 a la Kobayashi iemands voorvleugel eraf beukt... dat wil je niet op je geweten hebben
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:20 schreef LeXX het volgende:
τυρ
Op 25 tot 28 sec zie je Mansell zwaaien naar Prost zovan haal me in.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:33 schreef Atreidez het volgende:
Valt me op dat er tegenwoordig ook veel heftiger wordt verdedigd.. wat natuurlijk ook niet helpt bij het inhalen, of uberhaupt het er toe aanzetten pogingen te ondernemen tot inhalen?
vs.
quote:Mansell had technichal problems and retired some laps later
Zou kunnen.. Stel, je bent wat lomp en rijd iemand voorvleugel eraf en diegene rijd zich te pletter in de muur. Lijkt me niet zo prettig om dit op je geweten te hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dus verdedigde ze vroeger hun positie minder omdat ze voorzichtiger waren voor hun en andermans materiaal?
Ik moest zonder geluid kijken hierquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:59 schreef vosss het volgende:
Op 25 tot 28 sec zie je Mansell zwaaien naar Prost zovan haal me in.
Het commentaar zegt ook Mansell winkt Prost furbei.
Waarom ie dat doet weet ik niet, maar dit lijkt gewoon op voorbij laten en geen normale overtake als je het mij vraagt
=edit=
In de comments:
Daar had ik de vorige keer ook al iets over gezegdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:11 schreef Atreidez het volgende:
De testdata kunnen ook wel uit de OP Sally, als je toch bezig bent met die wiki
Lijkt me sterk. Tegenwoordig mag je maar 1 keer van lijn veranderen en ik kan me races herinneren dat een snellere coureur rondenlang geblokt werd door een coureur die ervoor reed. Senna vs Mansell in 1992 bijvoorbeeld op Monaco.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:33 schreef Atreidez het volgende:
Valt me op dat er tegenwoordig ook veel heftiger wordt verdedigd.. wat natuurlijk ook niet helpt bij het inhalen, of uberhaupt het er toe aanzetten pogingen te ondernemen tot inhalen?
vs.
Alleen als je 1 ronde of meer achterstand hebt moet je een sneller iemand langs laten gaan, dan krijg je de blauwe vlag te zien, wat inhoudt dat er een sneller iemand achter je zit en jij op een geschikte plek aan de kant moet gaan. Als beide rijders in dezelfde ronden zitten en vechten om een plek geldt deze regel volgens mij niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Er is toch een regel dat je diegene die sneller is voor moet laten gaan? Alleen wordt er tegenwoordig minder erg naar die regel gekeken omdat ze toffe inhaalacties willen zien.
Ik ga even zoeken.
Ik meen ooit gelezen te hebben dat die regel vroeger ook bestond voor positie, maar dat die is weggehaald om gevechten uit te lokken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:22 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Alleen als je 1 ronde of meer achterstand hebt moet je een sneller iemand langs laten gaan, dan krijg je de blauwe vlag te zien, wat inhoudt dat er een sneller iemand achter je zit en jij op een geschikte plek aan de kant moet gaan. Als beide rijders in dezelfde ronden zitten en vechten om een plek geldt deze regel volgens mij niet.
quote:Sauber poised to request name change
Peter Sauber is poised to lodge an application to change the name of his Formula 1 team, AUTOSPORT has learned, after he carried the BMW moniker into the new season.
Despite the withdrawal of German car manufacturer BMW from F1, the outfit kept its 'BMW Sauber F1 Team' name for the start of the year.
Sauber did not request a pre-season title change, and name changes are not easy to take place because they can run the risk of teams losing out on vital television rights income.
However, although no move was made before the first race, Sauber has confirmed that now the season is underway his team will request a change - although when exactly has not been decided.
"We will submit an application for a chassis name change, but the timing has yet to be decided," he said when asked by AUTOSPORT about the naming situation. "It will happen some time this season."
The BMW Sauber team is currently without a title sponsor for 2010, and Sauber admitted that his outfit was unlikely to get one now until next year.
"We have still a white car unfortunately, because it is impossible to find sponsors during January and February - especially big sponsors," he explained about the team's financial situation.
"Today we are looking for sponsors for the 2011 season. I hope we will find some sponsors for this season."
Sauber expressed some hope, however, that if the outfit concluded a deal for 2011 it may be able to bring the sponsorship forward into this season.
"If we find a title sponsor for 2011 in the middle of the year then maybe we can have them for this season too," he said.
Tof dus.quote:Hello,
This is a reminder that you have enrolled in the online event, Sir Richard Branson: Top 10 Questions for 2010. We look forward to seeing you at this event Wednesday.
Event Information:
Topic: Sir Richard Branson
Date: Wednesday, March 17th, 2010
Time: 10:00AM PT I 11:00AM MT I 12:00PM CT I 1:00PM ET I 5:00PM GMT (or UTC)
Please join us at least 10-15 minutes prior to the presentation to ensure the automatic system set-up has been properly established.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |