abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79173119
quote:
Op maandag 15 maart 2010 02:09 schreef Sally het volgende:

Maar... Daar staat tegenover dat je nu je eigen password mag kiezen!

Dat was eerder een vage code, die ik op een briefje geschreven aan de binnenkant van een kastdeurtje heb hangen Dat briefje kan weg

Hangen daar toevallig ook je TANcodes van MijnING.nl?

Ontopic: het was een optocht, en niet wat ik ervan gehoopt had. Alleen denk ik dat het nog te vroeg is om gelijk met maatregelen te komen. Ik denk dat de meeste teams nog niet het maximale kunnen benutten qua tactiek met alleen de bandenwissels, en de kracht van ultralicht kwalificeren. Volgens mij gaan de slimste strategen de komende periode de meeste winst behalen.
pi_79174632
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef LeXX het volgende:

[..]

Hangen daar toevallig ook je TANcodes van MijnING.nl?
Nee
quote:
Ontopic: het was een optocht, en niet wat ik ervan gehoopt had. Alleen denk ik dat het nog te vroeg is om gelijk met maatregelen te komen. Ik denk dat de meeste teams nog niet het maximale kunnen benutten qua tactiek met alleen de bandenwissels, en de kracht van ultralicht kwalificeren. Volgens mij gaan de slimste strategen de komende periode de meeste winst behalen.
Ik was zo 'slim' om me een uur te vergissen met opnemen van de BBC En ook de lengte van de band is in longplay uiteraard langer dan wanneer je shortplay opneemt Dus ik had een uur lang Politics Show en daarna 1:12 ongeveer aan vb + stukkie race

Dus ik heb niks gezien...

Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79174713
Maar ik begreep dat ik niet veel gemist had, dus de dag met klassiek concert, lekker uitgebreide lunch bij mensen thuis, een wandeling door het bos, avondeten en een gezellige avond even nakletsen, was goed besteed

/offtopic

[ Bericht 8% gewijzigd door Sally op 15-03-2010 16:57:33 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79175529
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:44 schreef Sally het volgende:
dus de dag met klassiek concert, lekker uitgebreide lunch bij mensen thuis, een wandeling door het bos, avondeten en een gezellige avond even nakletsen, was goed besteed
Not my cup of tea, dat is in elk geval zeker !!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 15 maart 2010 @ 17:09:04 #255
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_79175667
Dat bakkie thee laat ik ook staan
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  maandag 15 maart 2010 @ 18:13:10 #256
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79177907
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:44 schreef Sally het volgende:
Maar ik begreep dat ik niet veel gemist had, dus de dag met klassiek concert, lekker uitgebreide lunch bij mensen thuis, een wandeling door het bos, avondeten en een gezellige avond even nakletsen, was goed besteed

/offtopic
dat klinkt spannender dan de race was

(nee ik heb me wel vermaakt met derace eigenlijk.)
Please, make yourself uncomfortable.
pi_79180655
Er zijn nog mensen die banden gebruiken
Where facts are few, experts are many.
pi_79181076
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:27 schreef Atreidez het volgende:
Er zijn nog mensen die banden gebruiken
Wat is dat dan?
Een pneunofiel?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_79181636
Ik hoop dat de FOTA/FIA snel ingrijpt met verplichte Pit Stop Windows ofzo. Todt kan zich direct bewijzen als nieuwe FIA-baas! Alles voor de fans!
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_79183275
Gewoon tanken weer toestaan!

Zo verschirkkelijk onzinning om tanken te verbieden.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 15 maart 2010 @ 20:23:22 #261
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_79183464
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:50 schreef Burnie88 het volgende:
Ik hoop dat de FOTA/FIA snel ingrijpt met verplichte Pit Stop Windows ofzo. Todt kan zich direct bewijzen als nieuwe FIA-baas! Alles voor de fans!
Ik vind dat Todt voor de eerste race -tegen de verwachtingen in- al het mogelijke al uit de kast heeft getrokken om de sport, van de FIA uit, aantrekkelijker te maken. Moet natuurlijk de rest van het jaar nog aanzien, maar die ex-kampioenen als stewards of the race,bijvoorbeeld, is natuurlijk al een stap in de juiste richting.


en los hiervan nog effe over dat ground effect: Ik snap allemaal wel hoe het werkt maar ik snap nu ook dat jullie het hebben over die tunnels onder de auto en niet over het effect zelf. Ik vond de diffuser namelijk ook ground effect leveren.
Calm down, please!
  maandag 15 maart 2010 @ 21:56:17 #262
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79188427
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Gewoon tanken weer toestaan!

Zo verschirkkelijk onzinning om tanken te verbieden.
Goed plan, dat kan makkelijk namelijk
The line is a dot to you!
pi_79188556
Nu we hebben gezien hoe erg bahrein verneukt was (zover het nog kon), vraag ik me af hoe erg de uitbreiding van Silverstone gaat worden.

En tanken toestaan kan niet.
1. De auto heeft tegenwoordig nog maar 1 tankdop. Wat problemen geeft in pitstraten waar aan de andere kant getankt zou moeten worden.
2. De auto's zijn al gemaakt voor de lange afstanden op 1 tank.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 15 maart 2010 @ 22:01:20 #264
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79188737
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nu we hebben gezien hoe erg bahrein verneukt was (zover het nog kon), vraag ik me af hoe erg de uitbreiding van Silverstone gaat worden.

En tanken toestaan kan niet.
1. De auto heeft tegenwoordig nog maar 1 tankdop.
2. De auto's zijn gemaakt al gemaakt.
1 tankdop? Hoeveel heb je er nodig dan?

Ja ze zijn gemaakt, maar het lijkt me dat je met goede tactiek nog steeds sneller ben met een tankstop?
The line is a dot to you!
  maandag 15 maart 2010 @ 22:17:46 #265
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_79189703
2, door de verschillende lay-outs van de circuits kan het zijn dat de auto de ene keer met de rechterkant naar de pitbox staat en de andere keer met de linkerkant.

Aangezien de tank-mannen altijd aan de kant van de pitbox staan heb je dus aan 2 kanten een aansluiting voor de tankslang nodig.
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
  maandag 15 maart 2010 @ 22:22:19 #266
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79189920
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:17 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
2, door de verschillende lay-outs van de circuits kan het zijn dat de auto de ene keer met de rechterkant naar de pitbox staat en de andere keer met de linkerkant.

Aangezien de tank-mannen altijd aan de kant van de pitbox staan heb je dus aan 2 kanten een aansluiting voor de tankslang nodig.
Hebben (hadden) ze er serieus 2 Dat is ook niet handig, kost weer gewicht. Kunnen ze beter omwisselen elke race.

Verder is dat natuurlijk een kleine aanpassing om het te veranderen (tenzij ze allerlei truukjes hebben uitgehaald in de vrijgekomen ruimte, maar ik vraag me af wat je daar wil/kan doen).
The line is a dot to you!
pi_79190408
Vanmiddag rond een uurtje of 5 zette ik de computer uit en ik kreeg een briljant (behoorlijk eigenlijk) idee !!

Wat nu als je de situatie omdraait ? Nu starten de wagentjes tjokvol en gedurende de race rijden zij zich leeg om vervolgens met een paar druppels benzine over de streep te komen !

Wat nu, als je dit omdraait ? Elke coureur/wagen mag maar een max. aantal liters meenemen bij de start. Laten we dit op 40 liter houden.

Goed, je gaat dus met max. 40 liter van start, wat betekend dat je ergens tussen de 13e en 15e ronde naar binnen moet. Maar dan ?

Er is een regel dat een F1 iets van 650kilo moet wegen na de finish. Deze limiet word opgeschroef naar 700 kilo. Dus moet er wel een 2e stop gemaakt worden en wel ergens in de laatste 10 ronden ! In de aller laatste ronde stoppen is niet slim, want zo kan er op de valreep net wat gebeuren waardoor er waardevolle punten worden misgelopen. Maar 20 ronden voor de finish is ook niet slim, want dan moet er teveel benzine mee gesleurd worden.

Het kan zijn dat ik er volledig naast zit en ik dacht eerst nog, wat een idioot plan.... maar eigenlijk is ie zo gek nog niet ! Toch ? Samenvatting: Redelijk licht van start en zwaarder over de streep
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79190630
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef LeXX het volgende:

[..]

Hangen daar toevallig ook je TANcodes van MijnING.nl?

Ontopic: het was een optocht, en niet wat ik ervan gehoopt had. Alleen denk ik dat het nog te vroeg is om gelijk met maatregelen te komen. Ik denk dat de meeste teams nog niet het maximale kunnen benutten qua tactiek met alleen de bandenwissels, en de kracht van ultralicht kwalificeren. Volgens mij gaan de slimste strategen de komende periode de meeste winst behalen.
Het is idd nog te vroeg om nu al iets te concluderen. Dat de F1 saai is, ligt imo ook niet aan het wel of niet toestaan van tankstops, maar aan dat de wagens niet in elkaars slipstream kunnen zitten, omdat ze dan downforce verliezen. Als je kijkt naar filmpjes van de jaren 70/80, dan konden de wagens ook in de bochten in elkaars versnellingsbak zitten. Nu kan dat niet meer. Daar moet iets op gevonden worden als je de F1 weer interessant wilt maken.
Tankstops voegen imo weinig toe. Dat is ook kunstmatige spanning en na de laatste ronde pitstops weet je waar je aan toe bent. Bovendien had toch vrijwel altijd iedereen dezelfde strategie.

Verplichte bandenwissels vind ik ook een slecht idee. En al helemaal als je er verplichte pit windows van maakt, dan staat de strategie al helemaal van te voren vast.
pi_79190754
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:31 schreef Meike26 het volgende:
Vanmiddag rond een uurtje of 5 zette ik de computer uit en ik kreeg een briljant (behoorlijk eigenlijk) idee !!

Wat nu als je de situatie omdraait ? Nu starten de wagentjes tjokvol en gedurende de race rijden zij zich leeg om vervolgens met een paar druppels benzine over de streep te komen !

Wat nu, als je dit omdraait ? Elke coureur/wagen mag maar een max. aantal liters meenemen bij de start. Laten we dit op 40 liter houden.

Goed, je gaat dus met max. 40 liter van start, wat betekend dat je ergens tussen de 13e en 15e ronde naar binnen moet. Maar dan ?

Er is een regel dat een F1 iets van 650kilo moet wegen na de finish. Deze limiet word opgeschroef naar 700 kilo. Dus moet er wel een 2e stop gemaakt worden en wel ergens in de laatste 10 ronden ! In de aller laatste ronde stoppen is niet slim, want zo kan er op de valreep net wat gebeuren waardoor er waardevolle punten worden misgelopen. Maar 20 ronden voor de finish is ook niet slim, want dan moet er teveel benzine mee gesleurd worden.

Het kan zijn dat ik er volledig naast zit en ik dacht eerst nog, wat een idioot plan.... maar eigenlijk is ie zo gek nog niet ! Toch ? Samenvatting: Redelijk licht van start en zwaarder over de streep
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is een race zonder tankstops geen race?
Jarenlang werd er niet getankt. Totdat Brabham in 1982 op het idee kwam dat het sneller was om met halfvolle tanks te starten en te tanken halverwege de race. In 1983 had iedereen het overgenomen, in 1984 werd het verboden. Pas in 1994 weer toegelaten. Is er al die jaren niet geraced?

Met tankstops krijg je twee of drie sprintraces per race. De pitstops zijn bepalend waar je eindigt. Een race moet op het circuit worden gereden, niet in de pits.
pi_79191201
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:22 schreef kepler het volgende:

[..]

Hebben (hadden) ze er serieus 2 Dat is ook niet handig, kost weer gewicht. Kunnen ze beter omwisselen elke race.

Verder is dat natuurlijk een kleine aanpassing om het te veranderen (tenzij ze allerlei truukjes hebben uitgehaald in de vrijgekomen ruimte, maar ik vraag me af wat je daar wil/kan doen).
yep, ze hadden serieus 2 tankdoppen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_79191256
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:17 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
2, door de verschillende lay-outs van de circuits kan het zijn dat de auto de ene keer met de rechterkant naar de pitbox staat en de andere keer met de linkerkant.

Aangezien de tank-mannen altijd aan de kant van de pitbox staan heb je dus aan 2 kanten een aansluiting voor de tankslang nodig.
Ik heb zo even geen circuit in mn hoofd zitten waar aan de linkerkant van de wagen getankt wordt?!

Iemand?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79191609
Nieuwe pit in Monaco kan ik zo als enige voor de geest halen.

Eik let ik er nooit op
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79191628
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:49 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik heb zo even geen circuit in mn hoofd zitten waar aan de linkerkant van de wagen getankt wordt?!

Iemand?
Magny Cours was dat het geval. Istanbul ook, Montréal, Singapore, en Brazilië.

Andere circuits: Petit Le mans -> Road Atlanta (Heeft beide zijden), Knockhill in Schotland.

[ Bericht 1% gewijzigd door Glijdt_licht op 15-03-2010 23:02:58 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_79191819
Monaco? Die heeft weliswaar de pitstraat ook aan de rechterkant van het circuit, maar daar zitten de pitgebouwen toch aan de kant van de track? http://www.formula1.com/races/in_detail/monaco_829/

Edit: en Turkije heeft de pitstraat volgens de lay-out aan de linkerkant van de track. http://www.formula1.com/races/in_detail/turkey_830/

Canada heeft de pitstraat volgens de lay-out aan de linkerkant van de track. http://www.formula1.com/races/in_detail/canada_831/

Singapore heeft de pitstraat volgens de lay-out aan de linkerkant van de track. http://www.formula1.com/races/in_detail/singapore_838/

Sao Paulo heeft de pitstraat volgens de lay-out aan de linkerkant van de track. http://www.formula1.com/races/in_detail/brazil_842/


Zo, dat zijn ze voor dit seizoen. Wil niet meteen zeggen dat, net als op Monaco, de pitgebouwen van deze circuits ook links georiënteerd zijn

[ Bericht 51% gewijzigd door Sally op 15-03-2010 23:07:46 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79191838
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:01 schreef Sally het volgende:
Monaco? Die heeft weliswaar de pitstraat ook aan de rechterkant van het circuit, maar daar zitten de pitgebouwen toch aan de kant van de track?
Jup Al vond ik de oude pits, waar het nog wel aan de rechterkant zat veel leuker daar.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_79191921
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:01 schreef Sally het volgende:


*zoekt nog verder in de kalender *
Check de post boven je
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_79191995
quote:
Monaco? Die heeft weliswaar de pitstraat ook aan de rechterkant van het circuit, maar daar zitten de pitgebouwen toch aan de kant van de track?
Ik kan het me even niet meer helder voor de geest halen, maar als de pit rechts van de baan is en de pitgebouwen aan de kant van de track staan dan loopt de pit zelf aan de rechterkant voorbij aan die gebouwen en dan gaat de slang aan de linkerkant de auto in of ben ik nou gek?!

=edit=



Ik wil net zeggen, ik ben toch niet achterlijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79192063
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik kan het me even niet meer helder voor de geest halen, maar als de pit rechts van de baan is en de pitgebouwen aan de kant van de track staan dan loopt de pit zelf aan de rechterkant voorbij aan die gebouwen en dan gaat de slang aan de linkerkant de auto in of ben ik nou gek?!
Klopt helemaal
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_79192168
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:03 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Check de post boven je
niet gezien

Ik heb ook alleen dit seizoen nagezocht
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik kan het me even niet meer helder voor de geest halen, maar als de pit rechts van de baan is en de pitgebouwen aan de kant van de track staan dan loopt de pit zelf aan de rechterkant voorbij aan die gebouwen en dan gaat de slang aan de linkerkant de auto in of ben ik nou gek?!

=edit=



Ik wil net zeggen, ik ben toch niet achterlijk
Dat was toch ook je vraag?

Edit: ik moest wel meteen aan Monaco denken, en die ben ik gaan opzoeken. Maar de lay-out zegt dat de pitstraat rechts zit, alleen dacht ik correct dat de pitgebouwen in die straat links zitten

[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 15-03-2010 23:16:44 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79192524
Ik denk dat je mijn post van 22:56 niet gezien had waar ik zelf al Monaco zei
En toen dacht ik dus dat jij zei van huh monaco? zovan dat klopt niet hoor vosss

Anyway:
quote:
Schumacher: "Ik ben heel tevreden en erg trots"

Zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher heeft een bijzonder goed gevoel overgehouden aan zijn eerste race terug in de Formule 1. De Duitser startte als zevende, passeerde Mark Webber bij de start en finishte als zesde.

"Het is nu één dag na mijn comeback en ik voel me zeer goed. De race was fysiek gezien helemaal niet zwaar voor me en ik ben helemaal niet moe", liet de Mercedes GP-coureur op zijn eigen website weten. "Dit komt vooral door het feit dat het op die banden bij die temperaturen gewoon niet mogelijk was om sneller te gaan."

"Maar alles bij elkaar moet ik zeggen dat ik heel erg blij en trots ben over hoe het is gegaan. Ik ben toch drie jaar uit de running geweest en heb ter voorbereiding op mijn eerste race niet zo heel veel kunnen rijden", vervolgde Schumacher. Veel mensen hadden waarschijnlijk meer van Schumacher verwacht dan een zesde plaats, maar de 41-jarige Duitser zelf geeft te kennen dat hij zichzelf niet meteen voorin zag rijden in zijn eerste race. "Het zou raar zijn geweest als ik in de auto was gestapt en gelijk het veld zoek had gereden. Ik ging daar zelf in elk geval niet vanuit."

Schumacher vertelde ook dat hij heel rustig was voor de race. "Ik was voor de race heel kalm en relaxed, net als voorheen. Het enige dat mij niet was gelukt, was om een dutje te doen voor de start. Het poseren voor de groepsfoto en de rijdersparade namen gewoonweg te veel tijd in beslag. Ik was heel laat weer terug in de garage, waardoor ik mij meteen moest voorbereiden op de race."
WTF, deed Schumacher eerder altijd vlak voor de start gewoon even lekker een dutje? !
Dat moet je ook maar kunnen lijkt me
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79192616
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:18 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat je mijn post van 22:56 niet gezien had waar ik zelf al Monaco zei
Nee, echt niet.
quote:
En toen dacht ik dus dat jij zei van huh monaco? zovan dat klopt niet hoor vosss
Nope, dus
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79192651
Nou gelukkig. Alweer een misverstand de wereld uit
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79192799
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:21 schreef vosss het volgende:
Nou gelukkig. Alweer een misverstand de wereld uit
Ik ging meteen zoeken toen ik je post-met-vraag zag, en had niet meer de pagina had herladen. Ik lees die post dus net pas

Net zoals ik ook die van Glijdt_licht niet heb gezien
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79193016
Je moet wel opletten hoor, anders vind ik je niet meer lief!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 15 maart 2010 @ 23:37:09 #285
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79193317
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:47 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

yep, ze hadden serieus 2 tankdoppen.
Zal wel verplicht geweest zijn dan
The line is a dot to you!
pi_79193951
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:29 schreef vosss het volgende:
Je moet wel opletten hoor, anders vind ik je niet meer lief!
Tsss, ik geef nooit meer een antwoord op je vragen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79194101
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:50 schreef Burnie88 het volgende:
Ik hoop dat de FOTA/FIA snel ingrijpt met verplichte Pit Stop Windows ofzo. Todt kan zich direct bewijzen als nieuwe FIA-baas! Alles voor de fans!
Het lijkt mij wel leuk als Bridgestone alleen nog maar de super softs en softs meeneemt. Dan zullen de teams wel 2x moeten stoppen en zul je bij de kwalificatie ook wat meer verschillende keuzes zien denk ik.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 01:32:53 #288
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_79196328
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:18 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat je mijn post van 22:56 niet gezien had waar ik zelf al Monaco zei
En toen dacht ik dus dat jij zei van huh monaco? zovan dat klopt niet hoor vosss

Anyway:
[..]

WTF, deed Schumacher eerder altijd vlak voor de start gewoon even lekker een dutje? !
Dat moet je ook maar kunnen lijkt me
Ik geloof dat ze meestal rond een uur of 6 a 7 al naar het Circuit gaan op zondag ochtend (althans was in de tijden dat de warm up nog bestond).
Kan me best voorstellen dat ze rond een uur of 11 a 12 niks meer te doen hebben dat ie dan ff gaat opladen!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_79196468
Toch moet je het maar kunnen. Stel je moet de race winnen om nog kans te maken op de titel? Of je kan dit weekend de titel binnenhalen en 2 andere teams zitten je al races lang echt op de hielen.

Ik zou het niet kunnen om dan amper een uurtje van te voren lekker achterover te hangen ergens en op mn gemak een uiltje knappen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 08:00:08 #290
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79197947
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 00:00 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Het lijkt mij wel leuk als Bridgestone alleen nog maar de super softs en softs meeneemt. Dan zullen de teams wel 2x moeten stoppen en zul je bij de kwalificatie ook wat meer verschillende keuzes zien denk ik.
hoe deden ze dat voor 1994 dan? Toen werd er ook geracet (Ze konden elkaar wel beter volgen welliswaar)
Please, make yourself uncomfortable.
pi_79200049
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nu we hebben gezien hoe erg bahrein verneukt was (zover het nog kon), vraag ik me af hoe erg de uitbreiding van Silverstone gaat worden.

En tanken toestaan kan niet.
1. De auto heeft tegenwoordig nog maar 1 tankdop. Wat problemen geeft in pitstraten waar aan de andere kant getankt zou moeten worden.
2. De auto's zijn al gemaakt voor de lange afstanden op 1 tank.
Nee hoor, dan racen we gewoon tegen de klok in, probleem 1 opgelost

Maakt niet uit of auto's zijn gemaakt voor lange afstanden op 1 tank, mijn auto is zo gemaakt zodat ik er ook 250 mee zou kunnen rijden maar dat doe ik ook niet. Moeten ze wat beter hun best doen met het afstellen en rijden.
Kijk maar naar Virgin, die leggen ook korte afstanden af
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_79200232
Jenson was ook blij met Chandhok... http://twitpic.com/18m9sk

[ Bericht 64% gewijzigd door MK84 op 16-03-2010 10:19:06 ]
  dinsdag 16 maart 2010 @ 10:12:43 #293
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79200396
Bridgestone moet ook gewoon met twee fatsoenlijke compounds komen waarbij de option tyre ook echt sneller is en niet de halve race meegaat.

Ik geloof niet dat de refuel ban het probleem is
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 10:16:53 #294
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_79200507
Precies, die banden gaan gewoon te lang mee
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_79200608
Dat idee opperde Nick Fry geloof ik ook al. Een zachte band die over een korte afstand beduidend sneller is dan de harde, maar waar maar een beperkt aantal ronde snel mee te rijden is en een harde band die niet meer dan 20 rondjes meegaat.

Ik denk dat ze niet eens 2 stops hoeven te verplichten. Gewoon een zachte band die per ronde 4 seconde sneller is, maar maar 10 rondjes max meegaat en een harde band die er 20 mee gaat.

Dan zit je op 30 ronden en voor zover ik weet heeft elke GP meer dan 30 ronden.
Ik denk niet dat het er veel spannender op gaat worden als je 2 stops gaat verplichten en de banden laat zoals ze zijn eerlijk gezegd.

Het hele probleem is gewoon dat er niet fatsoenlijk geslipstreamd kan worden. Dáár zit het probleem en dat kan je nu niet oplossen, dus moet je het in de banden zoeken lijkt me
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79201291
ik vind dat ze sms-diensten a 2 euro per ontvangen bericht (minimaal 3 ontvangen berichten) moeten opzetten waarin je kan stemmen op de coureur die zijn achterligger voorbij moet laten! elke 10 ronden een nieuwe tussenstand en een rijder die degene achter hem voorbij moet laten!

Hoort echt bij deze tijd en maakt het voor de jeugd van tegenwoordig vast een stuk spannender want je kan een sms versturen!
pi_79201343
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 10:57:09 #298
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_79201804
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:43 schreef Bluurgh het volgende:
ik vind dat ze sms-diensten a 2 euro per ontvangen bericht (minimaal 3 ontvangen berichten) moeten opzetten waarin je kan stemmen op de coureur die zijn achterligger voorbij moet laten! elke 10 ronden een nieuwe tussenstand en een rijder die degene achter hem voorbij moet laten!

Hoort echt bij deze tijd en maakt het voor de jeugd van tegenwoordig vast een stuk spannender want je kan een sms versturen!
SMS NU BUTT ON NAAR 4646!
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 16 maart 2010 @ 11:00:48 #299
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_79201933
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:57 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

SMS NU BUTT ON NAAR 4646!
"Butt On" ?

viezerik
Calm down, please!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 11:05:53 #300
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79202126
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:20 schreef vosss het volgende:
Dat idee opperde Nick Fry geloof ik ook al. Een zachte band die over een korte afstand beduidend sneller is dan de harde, maar waar maar een beperkt aantal ronde snel mee te rijden is en een harde band die niet meer dan 20 rondjes meegaat.

Ik denk dat ze niet eens 2 stops hoeven te verplichten. Gewoon een zachte band die per ronde 4 seconde sneller is, maar maar 10 rondjes max meegaat en een harde band die er 20 mee gaat.

Dan zit je op 30 ronden en voor zover ik weet heeft elke GP meer dan 30 ronden.
Ik denk niet dat het er veel spannender op gaat worden als je 2 stops gaat verplichten en de banden laat zoals ze zijn eerlijk gezegd.

Het hele probleem is gewoon dat er niet fatsoenlijk geslipstreamd kan worden. Dáár zit het probleem en dat kan je nu niet oplossen, dus moet je het in de banden zoeken lijkt me
ik heb wat reviews zitten kijken van <1993 toen bandenwissels nog niet verplicht waren (toch?) en waar ze ook 2 of misschien wel 3 stops deden omdat dat gewoon sneller was. Dat moet nu toch ook kunnen? Bridgestone is zonder concurrentie misschien wel gewoon wat lui.

En wat betreft het volgen in de bochten; hadden ze niet beter de voorbanden kunnen laten voor wat ze waren en de achterbanden 25mm breder kunnen maken?
Please, make yourself uncomfortable.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')