abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79191921
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:01 schreef Sally het volgende:


*zoekt nog verder in de kalender *
Check de post boven je
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_79191995
quote:
Monaco? Die heeft weliswaar de pitstraat ook aan de rechterkant van het circuit, maar daar zitten de pitgebouwen toch aan de kant van de track?
Ik kan het me even niet meer helder voor de geest halen, maar als de pit rechts van de baan is en de pitgebouwen aan de kant van de track staan dan loopt de pit zelf aan de rechterkant voorbij aan die gebouwen en dan gaat de slang aan de linkerkant de auto in of ben ik nou gek?!

=edit=



Ik wil net zeggen, ik ben toch niet achterlijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79192063
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik kan het me even niet meer helder voor de geest halen, maar als de pit rechts van de baan is en de pitgebouwen aan de kant van de track staan dan loopt de pit zelf aan de rechterkant voorbij aan die gebouwen en dan gaat de slang aan de linkerkant de auto in of ben ik nou gek?!
Klopt helemaal
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_79192168
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:03 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Check de post boven je
niet gezien

Ik heb ook alleen dit seizoen nagezocht
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik kan het me even niet meer helder voor de geest halen, maar als de pit rechts van de baan is en de pitgebouwen aan de kant van de track staan dan loopt de pit zelf aan de rechterkant voorbij aan die gebouwen en dan gaat de slang aan de linkerkant de auto in of ben ik nou gek?!

=edit=



Ik wil net zeggen, ik ben toch niet achterlijk
Dat was toch ook je vraag?

Edit: ik moest wel meteen aan Monaco denken, en die ben ik gaan opzoeken. Maar de lay-out zegt dat de pitstraat rechts zit, alleen dacht ik correct dat de pitgebouwen in die straat links zitten

[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 15-03-2010 23:16:44 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79192524
Ik denk dat je mijn post van 22:56 niet gezien had waar ik zelf al Monaco zei
En toen dacht ik dus dat jij zei van huh monaco? zovan dat klopt niet hoor vosss

Anyway:
quote:
Schumacher: "Ik ben heel tevreden en erg trots"

Zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher heeft een bijzonder goed gevoel overgehouden aan zijn eerste race terug in de Formule 1. De Duitser startte als zevende, passeerde Mark Webber bij de start en finishte als zesde.

"Het is nu één dag na mijn comeback en ik voel me zeer goed. De race was fysiek gezien helemaal niet zwaar voor me en ik ben helemaal niet moe", liet de Mercedes GP-coureur op zijn eigen website weten. "Dit komt vooral door het feit dat het op die banden bij die temperaturen gewoon niet mogelijk was om sneller te gaan."

"Maar alles bij elkaar moet ik zeggen dat ik heel erg blij en trots ben over hoe het is gegaan. Ik ben toch drie jaar uit de running geweest en heb ter voorbereiding op mijn eerste race niet zo heel veel kunnen rijden", vervolgde Schumacher. Veel mensen hadden waarschijnlijk meer van Schumacher verwacht dan een zesde plaats, maar de 41-jarige Duitser zelf geeft te kennen dat hij zichzelf niet meteen voorin zag rijden in zijn eerste race. "Het zou raar zijn geweest als ik in de auto was gestapt en gelijk het veld zoek had gereden. Ik ging daar zelf in elk geval niet vanuit."

Schumacher vertelde ook dat hij heel rustig was voor de race. "Ik was voor de race heel kalm en relaxed, net als voorheen. Het enige dat mij niet was gelukt, was om een dutje te doen voor de start. Het poseren voor de groepsfoto en de rijdersparade namen gewoonweg te veel tijd in beslag. Ik was heel laat weer terug in de garage, waardoor ik mij meteen moest voorbereiden op de race."
WTF, deed Schumacher eerder altijd vlak voor de start gewoon even lekker een dutje? !
Dat moet je ook maar kunnen lijkt me
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79192616
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:18 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat je mijn post van 22:56 niet gezien had waar ik zelf al Monaco zei
Nee, echt niet.
quote:
En toen dacht ik dus dat jij zei van huh monaco? zovan dat klopt niet hoor vosss
Nope, dus
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79192651
Nou gelukkig. Alweer een misverstand de wereld uit
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79192799
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:21 schreef vosss het volgende:
Nou gelukkig. Alweer een misverstand de wereld uit
Ik ging meteen zoeken toen ik je post-met-vraag zag, en had niet meer de pagina had herladen. Ik lees die post dus net pas

Net zoals ik ook die van Glijdt_licht niet heb gezien
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79193016
Je moet wel opletten hoor, anders vind ik je niet meer lief!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 15 maart 2010 @ 23:37:09 #285
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79193317
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:47 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

yep, ze hadden serieus 2 tankdoppen.
Zal wel verplicht geweest zijn dan
The line is a dot to you!
pi_79193951
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:29 schreef vosss het volgende:
Je moet wel opletten hoor, anders vind ik je niet meer lief!
Tsss, ik geef nooit meer een antwoord op je vragen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79194101
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:50 schreef Burnie88 het volgende:
Ik hoop dat de FOTA/FIA snel ingrijpt met verplichte Pit Stop Windows ofzo. Todt kan zich direct bewijzen als nieuwe FIA-baas! Alles voor de fans!
Het lijkt mij wel leuk als Bridgestone alleen nog maar de super softs en softs meeneemt. Dan zullen de teams wel 2x moeten stoppen en zul je bij de kwalificatie ook wat meer verschillende keuzes zien denk ik.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 01:32:53 #288
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_79196328
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:18 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat je mijn post van 22:56 niet gezien had waar ik zelf al Monaco zei
En toen dacht ik dus dat jij zei van huh monaco? zovan dat klopt niet hoor vosss

Anyway:
[..]

WTF, deed Schumacher eerder altijd vlak voor de start gewoon even lekker een dutje? !
Dat moet je ook maar kunnen lijkt me
Ik geloof dat ze meestal rond een uur of 6 a 7 al naar het Circuit gaan op zondag ochtend (althans was in de tijden dat de warm up nog bestond).
Kan me best voorstellen dat ze rond een uur of 11 a 12 niks meer te doen hebben dat ie dan ff gaat opladen!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_79196468
Toch moet je het maar kunnen. Stel je moet de race winnen om nog kans te maken op de titel? Of je kan dit weekend de titel binnenhalen en 2 andere teams zitten je al races lang echt op de hielen.

Ik zou het niet kunnen om dan amper een uurtje van te voren lekker achterover te hangen ergens en op mn gemak een uiltje knappen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 08:00:08 #290
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79197947
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 00:00 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Het lijkt mij wel leuk als Bridgestone alleen nog maar de super softs en softs meeneemt. Dan zullen de teams wel 2x moeten stoppen en zul je bij de kwalificatie ook wat meer verschillende keuzes zien denk ik.
hoe deden ze dat voor 1994 dan? Toen werd er ook geracet (Ze konden elkaar wel beter volgen welliswaar)
Please, make yourself uncomfortable.
pi_79200049
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nu we hebben gezien hoe erg bahrein verneukt was (zover het nog kon), vraag ik me af hoe erg de uitbreiding van Silverstone gaat worden.

En tanken toestaan kan niet.
1. De auto heeft tegenwoordig nog maar 1 tankdop. Wat problemen geeft in pitstraten waar aan de andere kant getankt zou moeten worden.
2. De auto's zijn al gemaakt voor de lange afstanden op 1 tank.
Nee hoor, dan racen we gewoon tegen de klok in, probleem 1 opgelost

Maakt niet uit of auto's zijn gemaakt voor lange afstanden op 1 tank, mijn auto is zo gemaakt zodat ik er ook 250 mee zou kunnen rijden maar dat doe ik ook niet. Moeten ze wat beter hun best doen met het afstellen en rijden.
Kijk maar naar Virgin, die leggen ook korte afstanden af
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_79200232
Jenson was ook blij met Chandhok... http://twitpic.com/18m9sk

[ Bericht 64% gewijzigd door MK84 op 16-03-2010 10:19:06 ]
  dinsdag 16 maart 2010 @ 10:12:43 #293
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79200396
Bridgestone moet ook gewoon met twee fatsoenlijke compounds komen waarbij de option tyre ook echt sneller is en niet de halve race meegaat.

Ik geloof niet dat de refuel ban het probleem is
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 10:16:53 #294
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_79200507
Precies, die banden gaan gewoon te lang mee
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_79200608
Dat idee opperde Nick Fry geloof ik ook al. Een zachte band die over een korte afstand beduidend sneller is dan de harde, maar waar maar een beperkt aantal ronde snel mee te rijden is en een harde band die niet meer dan 20 rondjes meegaat.

Ik denk dat ze niet eens 2 stops hoeven te verplichten. Gewoon een zachte band die per ronde 4 seconde sneller is, maar maar 10 rondjes max meegaat en een harde band die er 20 mee gaat.

Dan zit je op 30 ronden en voor zover ik weet heeft elke GP meer dan 30 ronden.
Ik denk niet dat het er veel spannender op gaat worden als je 2 stops gaat verplichten en de banden laat zoals ze zijn eerlijk gezegd.

Het hele probleem is gewoon dat er niet fatsoenlijk geslipstreamd kan worden. Dáár zit het probleem en dat kan je nu niet oplossen, dus moet je het in de banden zoeken lijkt me
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79201291
ik vind dat ze sms-diensten a 2 euro per ontvangen bericht (minimaal 3 ontvangen berichten) moeten opzetten waarin je kan stemmen op de coureur die zijn achterligger voorbij moet laten! elke 10 ronden een nieuwe tussenstand en een rijder die degene achter hem voorbij moet laten!

Hoort echt bij deze tijd en maakt het voor de jeugd van tegenwoordig vast een stuk spannender want je kan een sms versturen!
pi_79201343
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 10:57:09 #298
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_79201804
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:43 schreef Bluurgh het volgende:
ik vind dat ze sms-diensten a 2 euro per ontvangen bericht (minimaal 3 ontvangen berichten) moeten opzetten waarin je kan stemmen op de coureur die zijn achterligger voorbij moet laten! elke 10 ronden een nieuwe tussenstand en een rijder die degene achter hem voorbij moet laten!

Hoort echt bij deze tijd en maakt het voor de jeugd van tegenwoordig vast een stuk spannender want je kan een sms versturen!
SMS NU BUTT ON NAAR 4646!
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 16 maart 2010 @ 11:00:48 #299
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_79201933
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:57 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

SMS NU BUTT ON NAAR 4646!
"Butt On" ?

viezerik
Calm down, please!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 11:05:53 #300
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79202126
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:20 schreef vosss het volgende:
Dat idee opperde Nick Fry geloof ik ook al. Een zachte band die over een korte afstand beduidend sneller is dan de harde, maar waar maar een beperkt aantal ronde snel mee te rijden is en een harde band die niet meer dan 20 rondjes meegaat.

Ik denk dat ze niet eens 2 stops hoeven te verplichten. Gewoon een zachte band die per ronde 4 seconde sneller is, maar maar 10 rondjes max meegaat en een harde band die er 20 mee gaat.

Dan zit je op 30 ronden en voor zover ik weet heeft elke GP meer dan 30 ronden.
Ik denk niet dat het er veel spannender op gaat worden als je 2 stops gaat verplichten en de banden laat zoals ze zijn eerlijk gezegd.

Het hele probleem is gewoon dat er niet fatsoenlijk geslipstreamd kan worden. Dáár zit het probleem en dat kan je nu niet oplossen, dus moet je het in de banden zoeken lijkt me
ik heb wat reviews zitten kijken van <1993 toen bandenwissels nog niet verplicht waren (toch?) en waar ze ook 2 of misschien wel 3 stops deden omdat dat gewoon sneller was. Dat moet nu toch ook kunnen? Bridgestone is zonder concurrentie misschien wel gewoon wat lui.

En wat betreft het volgen in de bochten; hadden ze niet beter de voorbanden kunnen laten voor wat ze waren en de achterbanden 25mm breder kunnen maken?
Please, make yourself uncomfortable.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')