Check de post boven jequote:
Ik kan het me even niet meer helder voor de geest halen, maar als de pit rechts van de baan is en de pitgebouwen aan de kant van de track staan dan loopt de pit zelf aan de rechterkant voorbij aan die gebouwen en dan gaat de slang aan de linkerkant de auto in of ben ik nou gek?!quote:Monaco? Die heeft weliswaar de pitstraat ook aan de rechterkant van het circuit, maar daar zitten de pitgebouwen toch aan de kant van de track?
Klopt helemaalquote:Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kan het me even niet meer helder voor de geest halen, maar als de pit rechts van de baan is en de pitgebouwen aan de kant van de track staan dan loopt de pit zelf aan de rechterkant voorbij aan die gebouwen en dan gaat de slang aan de linkerkant de auto in of ben ik nou gek?!
niet gezienquote:
Dat was toch ook je vraag?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kan het me even niet meer helder voor de geest halen, maar als de pit rechts van de baan is en de pitgebouwen aan de kant van de track staan dan loopt de pit zelf aan de rechterkant voorbij aan die gebouwen en dan gaat de slang aan de linkerkant de auto in of ben ik nou gek?!
=edit=
Ik wil net zeggen, ik ben toch niet achterlijk
WTF, deed Schumacher eerder altijd vlak voor de start gewoon even lekker een dutje?quote:Schumacher: "Ik ben heel tevreden en erg trots"
Zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher heeft een bijzonder goed gevoel overgehouden aan zijn eerste race terug in de Formule 1. De Duitser startte als zevende, passeerde Mark Webber bij de start en finishte als zesde.
"Het is nu één dag na mijn comeback en ik voel me zeer goed. De race was fysiek gezien helemaal niet zwaar voor me en ik ben helemaal niet moe", liet de Mercedes GP-coureur op zijn eigen website weten. "Dit komt vooral door het feit dat het op die banden bij die temperaturen gewoon niet mogelijk was om sneller te gaan."
"Maar alles bij elkaar moet ik zeggen dat ik heel erg blij en trots ben over hoe het is gegaan. Ik ben toch drie jaar uit de running geweest en heb ter voorbereiding op mijn eerste race niet zo heel veel kunnen rijden", vervolgde Schumacher. Veel mensen hadden waarschijnlijk meer van Schumacher verwacht dan een zesde plaats, maar de 41-jarige Duitser zelf geeft te kennen dat hij zichzelf niet meteen voorin zag rijden in zijn eerste race. "Het zou raar zijn geweest als ik in de auto was gestapt en gelijk het veld zoek had gereden. Ik ging daar zelf in elk geval niet vanuit."
Schumacher vertelde ook dat hij heel rustig was voor de race. "Ik was voor de race heel kalm en relaxed, net als voorheen. Het enige dat mij niet was gelukt, was om een dutje te doen voor de start. Het poseren voor de groepsfoto en de rijdersparade namen gewoonweg te veel tijd in beslag. Ik was heel laat weer terug in de garage, waardoor ik mij meteen moest voorbereiden op de race."
Nee, echt niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:18 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat je mijn post van 22:56 niet gezien had waar ik zelf al Monaco zei
Nope, dusquote:En toen dacht ik dus dat jij zei van huh monaco? zovan dat klopt niet hoor vosss
Ik ging meteen zoeken toen ik je post-met-vraag zag, en had niet meer de pagina had herladen. Ik lees die post dus net pasquote:Op maandag 15 maart 2010 23:21 schreef vosss het volgende:
Nou gelukkig. Alweer een misverstand de wereld uit
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
yep, ze hadden serieus 2 tankdoppen.
Tsss, ik geef nooit meer een antwoord op je vragenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:29 schreef vosss het volgende:
Je moet wel opletten hoor, anders vind ik je niet meer lief!
Het lijkt mij wel leuk als Bridgestone alleen nog maar de super softs en softs meeneemt. Dan zullen de teams wel 2x moeten stoppen en zul je bij de kwalificatie ook wat meer verschillende keuzes zien denk ik.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:50 schreef Burnie88 het volgende:
Ik hoop dat de FOTA/FIA snel ingrijpt met verplichte Pit Stop Windows ofzo. Todt kan zich direct bewijzen als nieuwe FIA-baas! Alles voor de fans!
Ik geloof dat ze meestal rond een uur of 6 a 7 al naar het Circuit gaan op zondag ochtend (althans was in de tijden dat de warm up nog bestond).quote:Op maandag 15 maart 2010 23:18 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat je mijn post van 22:56 niet gezien had waar ik zelf al Monaco zei
En toen dacht ik dus dat jij zei van huh monaco? zovan dat klopt niet hoor vosss
Anyway:
[..]
WTF, deed Schumacher eerder altijd vlak voor de start gewoon even lekker een dutje?!
Dat moet je ook maar kunnen lijkt me
hoe deden ze dat voor 1994 dan? Toen werd er ook geracet (Ze konden elkaar wel beter volgen welliswaar)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:00 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk als Bridgestone alleen nog maar de super softs en softs meeneemt. Dan zullen de teams wel 2x moeten stoppen en zul je bij de kwalificatie ook wat meer verschillende keuzes zien denk ik.
Nee hoor, dan racen we gewoon tegen de klok in, probleem 1 opgelostquote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nu we hebben gezien hoe erg bahrein verneukt was (zover het nog kon), vraag ik me af hoe erg de uitbreiding van Silverstone gaat worden.
En tanken toestaan kan niet.
1. De auto heeft tegenwoordig nog maar 1 tankdop. Wat problemen geeft in pitstraten waar aan de andere kant getankt zou moeten worden.
2. De auto's zijn al gemaakt voor de lange afstanden op 1 tank.
SMS NU BUTT ON NAAR 4646!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:43 schreef Bluurgh het volgende:
ik vind dat ze sms-diensten a 2 euro per ontvangen bericht (minimaal 3 ontvangen berichten) moeten opzetten waarin je kan stemmen op de coureur die zijn achterligger voorbij moet laten! elke 10 ronden een nieuwe tussenstand en een rijder die degene achter hem voorbij moet laten!
Hoort echt bij deze tijd en maakt het voor de jeugd van tegenwoordig vast een stuk spannender want je kan een sms versturen!
ik heb wat reviews zitten kijken van <1993 toen bandenwissels nog niet verplicht waren (toch?) en waar ze ook 2 of misschien wel 3 stops deden omdat dat gewoon sneller was. Dat moet nu toch ook kunnen? Bridgestone is zonder concurrentie misschien wel gewoon wat lui.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:20 schreef vosss het volgende:
Dat idee opperde Nick Fry geloof ik ook al. Een zachte band die over een korte afstand beduidend sneller is dan de harde, maar waar maar een beperkt aantal ronde snel mee te rijden is en een harde band die niet meer dan 20 rondjes meegaat.
Ik denk dat ze niet eens 2 stops hoeven te verplichten. Gewoon een zachte band die per ronde 4 seconde sneller is, maar maar 10 rondjes max meegaat en een harde band die er 20 mee gaat.
Dan zit je op 30 ronden en voor zover ik weet heeft elke GP meer dan 30 ronden.
Ik denk niet dat het er veel spannender op gaat worden als je 2 stops gaat verplichten en de banden laat zoals ze zijn eerlijk gezegd.
Het hele probleem is gewoon dat er niet fatsoenlijk geslipstreamd kan worden. Dáár zit het probleem en dat kan je nu niet oplossen, dus moet je het in de banden zoeken lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |