Zoek de spelfout en win een hond.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hoi aangezien sommige mensen op Fok! nogal close zijn vraag ik me af of dat er wel eens mensen zijn die ointiem contact met elkaar hebben/gehad.
Klacht: Zie Topic.
Jij gebruikt geen leestekens.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:48 schreef BaasD het volgende:
De meneer met zijn kapotte pik kan niet spellen
Niet alle, maar de meeste wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
Alle meisjes op fok zijn lelijk toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb met Acyrus. Wat een lekker ding.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:52 schreef Fortitude het volgende:
Ik heb een tijdje gescharreld met Penisbaard, maar toen ik zei dat ik meer wou heeft die het afgekapt.
Jij was laatst gedumpt, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:52 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb met Acyrus. Wat een lekker ding.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |