abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89681542
091231_49243_FOK!_F1-Nieuwtjesbanner2010.png

Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78

Openingsposts van de Grands Prix van het seizoen 2010:
2010 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix
2010 Formula 1 Qantas Australian Grand Prix #1
2010 Formula 1 Petronas Malaysian Prix #1
2010 Formula 1 Chinese Grand Prix #1

Eindstanden 2010
Eindstanden F1-kampioenschap

Teams:
- McLaren
- Ferrari
- Sauber
- Renault
- Scuderia Toro Rosso
- Red Bull Racing
- Williams
- Mercedes GP
- Force India
- Hispania Racing Team
- Lotus F1 Racing
- Virgin Racing

Wie staan er in 2011 aan de start

Red Bull Racing
01. Sebastian Vettel WDC 2010
02. Mark Webber

Vodafone McLaren Mercedes
03. Lewis Hamilton WDC 2008
04. Jenson Button WDC 2009

Scuderia Ferrari Marlboro
05. Fernando Alonso WDC 2005, 2006
06. Felipe Massa

Mercedes GP Petronas F1 Team
07. Michael Schumacher WDC 1994, 1995, 2000 t/m 2004
08. Nico Rosberg

Lotus Renault GP
09. Robert Kubica
10. TBA

AT&T Williams
11. Rubens Barrichello
12. Pastor Maldonado

Force India F1 Team
14. TBA
15. TBA

Sauber F1 Team
16. Kamui Kobayashi,
17. Sergio Perez Mendoza

Scuderia Toro Rosso
18. TBA
19. TBA

Team Lotus
20. Jarno Trulli
21. Heikki Kovalainen

HRT F1 Team
22. TBA
23. TBA

Marussia Virgin Racing
24. TBA
25. TBA

Voor meer info zie het [F1] Silly season 2011 Topic en de voorlopige entry list van de FIA.

F1 nieuws portal:
- FOK!sport, Formule 1-gedeelte
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule1.nl
- F1 Racing
- F1 Today
- Race Freaks
- Autosport.com

Onze boyz (nu of vroeger in F1 actief):
- Ho-Pin Tung (Formule 1: testrijder bij Renault; GP2)
- Christijan Albers (ooit coureur bij Minardi en Spyker; Le Mans Series)
- Robert Doornbos (ooit testrijder voor Red Bull Racing (2006); racecoureur Minardi F1 Team (vanaf de GP van Hockenheim, Duitsland, 2005); officieel test- en reservecoureur voor Jordan GP F1 (2005); IndyCars (vanaf 2009))
Zie verder het topic over Nederlandse Talenten

Official F1 Sites:
- The Official Formula 1 Site
- FIA
- Live Timing (F1.com)

Sporting Regulations
- [pdf] 2010 F1 Sporting Regulations - published on 11.02.2010 showing alterations

Technical Regulations 2009/2010
- [pdf] 2010 F1 Technical Regulations - published on 11.02.2010 showing alterations

Gerelateerde reguleringen
O.a. apendices, zie Regulations pagina van FIA

Testschema


De kalender voor 2010 met 19 races


Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009
Filmpje van Red Bull waarin de wijzigingen worden uitgelegd.

Artikelen over KERS
Artikel 1
Artikel 2
over KERS (Duitstalig)

Artikel(en) over aerodynamische wijzingen
Artikel 1

BBC
Tv-gids voor BBC One.
Overzicht van Upcoming Formula 1 Events.
Denk aan het uur verschil met Engeland!

4.gif *onder voorbehoud van wijzigingen

FOK!sport F1-gedeelte

FOK! Formule 1-manager 2010

De OP is hier te vinden

[ Bericht 4% gewijzigd door sasquatsch op 09-12-2010 11:45:57 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_89681928
Hier verder. Heb de oude op gebruikt. Kan een mod een nieuwe maken en deze hier overheen zetten?

Ik heb al wel de links naar het silly season topic en nieuwe entry list aangepast.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 8 december 2010 @ 16:34:17 #3
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_89681984
Ik stel voor om in dit deel geen fotos te plaatsen van Ecclestone en zijn recentelijk verkregen aangezicht.
  woensdag 8 december 2010 @ 16:36:15 #4
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_89682095
quote:
6s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik stel voor om in dit deel geen fotos te plaatsen van Ecclestone en zijn recentelijk verkregen aangezicht.
Inderdaad, laten we het een leuk topic houden :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 8 december 2010 @ 16:46:02 #5
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_89682540
Geinig volgens mij rijden ze beide ook met Renault motoren....
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_89683120
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:46 schreef nils7 het volgende:
Geinig volgens mij rijden ze beide ook met Renault motoren....
Misschien zijn ze uit op een tweede team en betere samenwerking a la Red Bull. Je zou een hoop kosten kunnen besparen, kijk maar naar gebruik van hetzelfde chassis e.d. wat Red Bull doet.

Wellicht is eea deel van een samenwerkingsverband?
  woensdag 8 december 2010 @ 17:05:48 #7
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_89683476
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef LeXX het volgende:

[..]

Misschien zijn ze uit op een tweede team en betere samenwerking a la Red Bull. Je zou een hoop kosten kunnen besparen, kijk maar naar gebruik van hetzelfde chassis e.d. wat Red Bull doet.

Wellicht is eea deel van een samenwerkingsverband?
Dat wordt in de nieuwe Concorde Agreement een stuk moeilijker, met name het delen van een bepaald onderdeel.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_89684117
De Lotus Groep is niet uit op samenwerking met Team Lotus. Maar de Lotus Groep groep heeft ook geen problemen met een ander team met de naam Lotus (als we Danny Bahar mogen geloven). Ze zien het als gratis reclame.

quote:
Lotus Cars, for its part, appears not to be overly concerned about the existence of a second team diluting its brand. Their view is that only one of the teams is affiliated with Lotus, and the other one is providing free advertising for it.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 8 december 2010 @ 17:25:56 #9
184465 Migue
Sensuele man
pi_89684426
sasquatsch, wat je post in het vorige topic betreft, daar heb je gelijk in. Alleen snap ik het punt niet dat je met de vergelijking met Renault en Mercedes-Benz wil maken. Renault en Mercedes-Benz hadden/hebben beide de steun van de daadwerkelijke autofabrikant. Natuurlijk was Renault F1 geen Renault Sport meer en is Mercedes-Benz Grand Prix geen Mercedes-Benz Rennabteilung, maar dat ondersteunt alleen maar mijn mening, dat papiertjes niets zeggen en het gaat om de mensen/bedrijven achter het team.

Verder is het zo overnemen van een team wel wat zwakjes. Als Group Lotus echt had willen schitteren hadden ze vorig jaar gewoon een aandeel in 1Malaysia F1 genomen zoals ze nu met Renault F1 hebben gedaan en hun zin doorgedrukt. Hadden ze met Tony Fernandes in huis misschien zelfs wel Team Lotus eindelijk terug kunnen krijgen. Hetzelfde geldt overigens ook voor de altijd bla die bla van Force India, met hun "kijk ons eens een nieuw team zijn!" Dat zijn ze niet.

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:57 schreef LeXX het volgende:

[..]

Misschien zijn ze uit op een tweede team en betere samenwerking a la Red Bull. Je zou een hoop kosten kunnen besparen, kijk maar naar gebruik van hetzelfde chassis e.d. wat Red Bull doet.

Wellicht is eea deel van een samenwerkingsverband?
Ik bewonder je optimisme, maar dat gaat 'm echt niet worden ;)
  woensdag 8 december 2010 @ 20:23:01 #10
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_89692175
Dit belooft weer een goed off-season te gaan worden :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_89710874
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:25 schreef Migue het volgende:
sasquatsch, wat je post in het vorige topic betreft, daar heb je gelijk in. Alleen snap ik het punt niet dat je met de vergelijking met Renault en Mercedes-Benz wil maken. Renault en Mercedes-Benz hadden/hebben beide de steun van de daadwerkelijke autofabrikant. Natuurlijk was Renault F1 geen Renault Sport meer en is Mercedes-Benz Grand Prix geen Mercedes-Benz Rennabteilung, maar dat ondersteunt alleen maar mijn mening, dat papiertjes niets zeggen en het gaat om de mensen/bedrijven achter het team.

Verder is het zo overnemen van een team wel wat zwakjes. Als Group Lotus echt had willen schitteren hadden ze vorig jaar gewoon een aandeel in 1Malaysia F1 genomen zoals ze nu met Renault F1 hebben gedaan en hun zin doorgedrukt. Hadden ze met Tony Fernandes in huis misschien zelfs wel Team Lotus eindelijk terug kunnen krijgen. Hetzelfde geldt overigens ook voor de altijd bla die bla van Force India, met hun "kijk ons eens een nieuw team zijn!" Dat zijn ze niet.

[..]

Ik bewonder je optimisme, maar dat gaat 'm echt niet worden ;)
En daar raak je precies het punt waar deze discussie om gaat. In jouw benadering is McLaren niet het McLaren van vroeger omdat daar nu andere mensen eigenaar van zijn, dan toen Bruce McLaren het team oprichtte.

De vraag is dus wanneer een team een voortzetting van een andere team (dat bestaat of ooit bestaan heeft) is.

Is het dezelfde eigenaar (zie Renault en Mercedes) of dezelfde naam met een andere eigenaar (Team Lotus, McLaren)? Of is het de inschrijving bij de FIA (oftewel Mercedes is eigenlijk hetzelfde als Tyrrell)?

Ik denk niet dat daar een eenduidig antwoord op is. Daarom ga ik uit van dezelfde eigenaar of dezelfde naam. Dus is imho het nieuwe Team Lotus een voortzetting van het oude Team Lotus (al is het natuurlijk niet hetzelfde team) en is het huidige Renault een voortzetting van het Renault van de jaren '70 (wat weer niet hetzelfde team is). En is Force India dus geen Jordan, ook al zijn ze daaruit ontstaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_89712816
'Team Lotus volgend jaar toch met groen gele kleuren aan de start'

quote:
Team Lotus looks likely to ditch its plans for a black and gold livery in 2011 following confirmation of Group Lotus' collaboration with the separate Renault outfit.
..
As the news broke, fans of Fernandes' Team Lotus urged the Malaysian outfit to simply stick with green and yellow.

Mike Gascoyne's secretary duly took a poll, showing 77 per cent support for retaining the current colours, while only 15 per cent want the next car to be black.

"Seems pretty conclusive," said technical boss Gascoyne.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 9 december 2010 @ 12:09:00 #13
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_89713511
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:49 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En daar raak je precies het punt waar deze discussie om gaat. In jouw benadering is McLaren niet het McLaren van vroeger omdat daar nu andere mensen eigenaar van zijn, dan toen Bruce McLaren het team oprichtte.
Imo is het als het een voortzetting is van dezelfde juridische entiteit. Net als het bedrijfsleven.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_89727181
quote:
Lotus Renault: Petrov is first choice

By Edd Straw Thursday, December 9th 2010, 12:41 GMT

Vitaly Petrov is the re-branded Lotus Renault team's first choice to partner Robert Kubica next season, but he must convince the team that he has the focus to perform consistently in 2011, according to team co-owner Gerard Lopez.

The 26-year-old Russian is set to re-sign for a second season with the team after scoring 27 points during his rookie year. But Lopez believes that he must still demonstrate that he has what it takes to deliver results every weekend.
autosport.com

"Our preferred choice at this stage is to continue with Vitaly, but he has to sit down with us," Lopez told AUTOSPORT.

"Vitaly was having an operation last week, so he didn't have time to sit down with [team principal] Eric Boullier and the engineers.

"The situation is that we will make the decision based on that discussion with Vitaly and his understanding of what it means if he stays at the team.

"Our expectation is that he can do what he did in Hungary or Abu Dhabi more consistently. We know that he has got the speed, but we also know that he sometimes lacks the focus to deliver on a full weekend. If we stay with Vitaly, he has to be able to do that more consistently."

The deal with Lotus Cars to re-brand the team will not change Petrov's situation, and the desire to further exploit business opportunities in Russia will not hurt his chances.

Boullier believes that Petrov is a strong candidate, but that others remain in contention.

"The process will remain the same," said Boullier of the driver decision. "We are clearly considering different options, but Vitaly is one of the strong ones and could remain.

"I would definitely like to fix everything before Christmas."
autosport.com
  donderdag 9 december 2010 @ 19:57:34 #15
184465 Migue
Sensuele man
pi_89733191
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:49 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En daar raak je precies het punt waar deze discussie om gaat. In jouw benadering is McLaren niet het McLaren van vroeger omdat daar nu andere mensen eigenaar van zijn, dan toen Bruce McLaren het team oprichtte.
Volgens mijn benadering is dat absoluut niet het geval. McLaren is nu een fusie van Project Four en Team McLaren. Om precies dezelfde reden waarom Force India gewoon Jordan Grand Prix met een andere naam en eigenaar is.

quote:
De vraag is dus wanneer een team een voortzetting van een andere team (dat bestaat of ooit bestaan heeft) is.

Is het dezelfde eigenaar (zie Renault en Mercedes) of dezelfde naam met een andere eigenaar (Team Lotus, McLaren)? Of is het de inschrijving bij de FIA (oftewel Mercedes is eigenlijk hetzelfde als Tyrrell)?

Ik denk niet dat daar een eenduidig antwoord op is. Daarom ga ik uit van dezelfde eigenaar of dezelfde naam. Dus is imho het nieuwe Team Lotus een voortzetting van het oude Team Lotus (al is het natuurlijk niet hetzelfde team) en is het huidige Renault een voortzetting van het Renault van de jaren '70 (wat weer niet hetzelfde team is). En is Force India dus geen Jordan, ook al zijn ze daaruit ontstaan.
Dat is een verschil van inzicht. Ik vind het om meer dingen gaan dan een papiertje alleen. Het bedrijf en personen achter een team telt daarbij voor mij heel zwaar. Ook wat er vanuit het verleden meegenomen wordt. Daarom snap ik niet dat mensen die helemaal voor 1Malaysia F1 zijn, helemaal tegen Group Lotus kunnen zijn. Behalve dat het pesterij van Dany Bahar is, zie ik totaal niet hoe je wel een team kan steunen dat niet meer Team Lotus is dan het papiertje dat de Tune Group van David Hunt heeft gekocht, maar het bedrijf dat vroeger Team Lotus was minus de papierwinkel, zo ter zijde kunnen schuiven. Als Tony Fernandes afgelopen seizoen als 1Malaysia F1 had gereden en vandaag bekend had gemaakt zich Team Lotus te gaan noemen, was het precies andersom geweest.
pi_89737423
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:57 schreef Migue het volgende:

[..]

Volgens mijn benadering is dat absoluut niet het geval. McLaren is nu een fusie van Project Four en Team McLaren. Om precies dezelfde reden waarom Force India gewoon Jordan Grand Prix met een andere naam en eigenaar is.
Dan is Renault dus Toleman en niet het Renault van de jaren '70 en '80. Zelfde met Mercedes, wat volgens jou dus Tyrrell is en niet het Mercedes van de jaren '50. Ofwel je spreekt jezelf tegen ofwel ik begrijp je niet (wat me waarschijnlijker lijkt).

quote:
[..]

Dat is een verschil van inzicht. Ik vind het om meer dingen gaan dan een papiertje alleen. Het bedrijf en personen achter een team telt daarbij voor mij heel zwaar. Ook wat er vanuit het verleden meegenomen wordt. Daarom snap ik niet dat mensen die helemaal voor 1Malaysia F1 zijn, helemaal tegen Group Lotus kunnen zijn. Behalve dat het pesterij van Dany Bahar is, zie ik totaal niet hoe je wel een team kan steunen dat niet meer Team Lotus is dan het papiertje dat de Tune Group van David Hunt heeft gekocht, maar het bedrijf dat vroeger Team Lotus was minus de papierwinkel, zo ter zijde kunnen schuiven. Als Tony Fernandes afgelopen seizoen als 1Malaysia F1 had gereden en vandaag bekend had gemaakt zich Team Lotus te gaan noemen, was het precies andersom geweest.
Ik snap je redenering hier en ben het er wel mee eens dat het om meer gaat dan alleen de naam. Het liefst zou ik de twee weer samen zien, zoals het voor de verkoop van de Lotus Groep aan GM was. Maar daar wil Danny Bahar niet aan. Die kiest liever voor het overnemen van Renault dan het team dat al de naam Lotus draagt over te nemen, waar ze zelf een samenwerking mee zijn aangegaan (iets waar Danny Bahar op tegen was, maar toen had hij nog niet de positie die hij nu heeft).

Verder was de Lotus Groep nooit Team Lotus, werkten ze er alleen nauw mee samen omdat ze dezelfde eigenaar hadden. Sinds de verkoop van de Lotus Groep aan GM (in 1986) zijn de bedrijven volstrekt gescheiden.
Daarnaast zijn het de voormalige Team Lotus engineers Nino Judge en Steve Kenchington (van het Litespeed F3 team) die het idee hadden om Team Lotus in de F1 terug te brengen, toen de FIA een tender voor nieuwe teams uitschreef. Hier hadden ze de support van David Hunt voor, de laatste eigenaar van (het toenmalige) Team Lotus (die zelf al meerdere keren vergeefs heeft geprobeerd om het team terug in de F1 te krijgen).
Omdat ze in eerste instantie door de FIA zijn afgewezen, zijn ze, toen de plek van BMW Sauber vrijkwam, een samenwerking aangegaan met en Tony Fernandes, en de Lotus Groep om de naam Lotus terug in de F1 te krijgen. Mede door deze (Maleisische) steun hebben ze een plek gekregen.

Ik geloof niet dat David Hunt zo blij was met de samenwerking van het team met Proton, omdat deze al meerdere keren heeft geprobeerd hem die rechten op de naam afhandig te maken.
Nu de Lotus Groep zich uit Lotus Racing heeft teruggetrokken heeft David Hunt weer de naam ter beschikking gesteld, nu door verkoop, daar waar het daarvoor alleen het gebruik was. Daarnaast heeft het team de volledige steun van de Chapman familie, de oorspronkelijke eigenaars van Lotus.

Hoe je het went of keert, het zal nooit meer het oude Lotus zijn. Maar het team met de naam Team Lotus komt er voor mij dichter bij dan het team met de naam Lotus dat zich ingekocht heeft in het Renault F1 team, terwijl ze daarvoor betrokken waren bij het andere team. Hoe kun je een team laten vallen om je vervolgens in een ander team in te kopen? Geld, resultaat? Dan had je er niet aan moeten beginnen denk ik.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_89751856
'HRT te koop'

quote:
HRT, the least competitive team in Formula One this year, is for sale.

The Spanish sports newspaper AS reports that despite the new investment of former Telefonica boss Juan Villalonga, the Hispania team is "in a delicate situation" as the 2011 season looms.

The shock split with its new car builder partner Toyota Motorsport has left HRT with "no car, no base, no drivers, no sponsors -- only a Cosworth engine," the report said.

There seems no solution to the problems and using the 2010 Dallara-designed car again is likely to leave the drivers afoul of the new 107 per cent qualifying rule, "so (owner) Jose Ramon Carabante and his equity partners have put up the team for sale".

Diario AS said the recent arrival of Villalonga's investment had triggered a new round of talks with potential investors mainly in the US and South America, but still no deals were done.

"It is evident that if Carabante finds a buyer he will dispose of the team," the report added.

Earlier this week, team boss Colin Kolles said he is in no rush to appoint a pair of drivers for 2011.

"We are not necessarily in a hurry, the deadline is three days before the first race," he told Italian website 422race.com.

"The 2011 car?" he added. "We will have one. And we are in the process of manufacturing it."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:11:42 #18
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_89751899
echt missen doet niemand HRT, de enige reden dat de meeste naar ze uit keek was de naam Senna.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_89755744
En er IS gewoon bijna niks te koop! ;) Het team heeft praktisch niets.
pi_89755831
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:11 schreef Toekito het volgende:
echt missen doet niemand HRT, de enige reden dat de meeste naar ze uit keek was de naam Senna.
Nieuwe teams zijn altijd wel leuk om te volgen, maar dit was inderdaad niks. Hopelijk biedt dit kansen voor Stefan GP.
's Avonds een man, overdags rustig an
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 10 december 2010 @ 11:24:18 #21
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_89755852
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:21 schreef Big-Ern het volgende:
En er IS gewoon bijna niks te koop! ;) Het team heeft praktisch niets.
Precies
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:23 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Nieuwe teams zijn altijd wel leuk om te volgen, maar dit was inderdaad niks. Hopelijk biedt dit kansen voor Stefan GP.
Dat is ook een lege huls :+
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_89756124
En dan de boel(lees: licentie) ook nu pas te koop zetten :') . Er is geen tijd meer om een fatsoenlijke auto te ontwerpen en te bouwen. Nee, volgend jaar dus een team minder op de grid.
pi_89758287
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:30 schreef Big-Ern het volgende:
En dan de boel(lees: licentie) ook nu pas te koop zetten :') . Er is geen tijd meer om een fatsoenlijke auto te ontwerpen en te bouwen. Nee, volgend jaar dus een team minder op de grid.
Of iemand moet alsnog de Toyota bolide kopen!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:39:41 #24
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_89759030
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:21 schreef Big-Ern het volgende:
En er IS gewoon bijna niks te koop! ;) Het team heeft praktisch niets.
een hoop schimmige lui in het bestuur.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_89761225
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:09 schreef sasquatsch het volgende:
'HRT te koop'

[..]

Ik hoop dat mijn Held zo wijs is om het juist "niet" te kopen ;)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')