Zal kijken of het mij dit weekend lukt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Crap, vergeten de teams in de nieuwe volgorde te zetten
Heeft iemand anders zin om de wiki aan te passen met 2010 topics?
fixxxxed. Wiki is nog niet up-to-date, en was te lui om alles aan te passenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef Googolplexian het volgende:
Waarom niet de 2011 banner?
[ afbeelding ]
Hij is leuk, valt me mee dat je lewis niet ineens de bocht om komt driften met een nieuwe gulwing.quote:
lewis rijdt dan ook niet bij Mercedesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hij is leuk, valt me mee dat je lewis niet ineens de bocht om komt driften met een nieuwe gulwing.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
fixxxxed. Wiki is nog niet up-to-date, en was te lui om alles aan te passen
de wagens van 2010 waren - qua looks - een enorme vooruitgang ten opzichte van 2009, dus ik ben ook erg benieuwd.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:00 schreef sveno1990 het volgende:
ben aardig benieuwd naar de nieuwe auto's dus nog ff afwachten
Hehehe Der Franzquote:
Hij's weer great, Googol!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef Googolplexian het volgende:
Waarom niet de 2011 banner?
[ afbeelding ]
Heb een gedeelte gedaan, maar er staan nog wat oudere dingen in. Heb daar alleen helaas geen tijd voor op het moment.quote:
Ik zal eens kijken wat ik aan an passen tijdens (de reclames van) Quantum Solacequote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb een gedeelte gedaan, maar er staan nog wat oudere dingen in. Heb daar alleen helaas geen tijd voor op het moment.
SPOILER: Tekst OP nu (paar aanvullingen nog nodig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij's weer great, Googol!
Ik heb 'm geupload op de FOK!servers, dan blijftie (soort-van) eeuwig![]()
![]()
http://i.fokzine.net/uplo(...)uwtjesbanner2011.png
Voor dat geld en die prestige doen ze hun fakking best maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:38 schreef Nober het volgende:
Daarnaast vind ik 20 GP's veelste veel, ik denk dat 18 GP's de grens moet zijn want de coureurs kunnen sowieso niet 8 maanden lang op hun best presteren.
Heb jij 2 maanden per jaar vakantie? Mag ik bij jou komen werken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:46 schreef Googolplexian het volgende:
Voor dat geld en die prestige doen ze hun fakking best maarIeder ander hard werkend mens presteert het wel om 10 van de 12 maanden zich uit de naad te werken en da's dan gewoon 8 uur per dag.
Neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb jij 2 maanden per jaar vakantie? Mag ik bij jou komen werken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |