quote:Robert Kubica's manager Daniel Morelli has warned against "the indulging of fanciful assumptions" when it comes to the Pole's return to F1.
The Renault driver is still in hospital after sustaining career-threatening injuries during an accident in Ronda di Andora Rally in Italy. Doctors had to battle for hours to save his right hand and he also broke a leg and an arm.
His "state of health is good" according to the doctors and the Pole has already started "passive physiotherapy".
He is optimistic that he will return to F1 this year, but his manager says it's still too early to make any predictions.
"Robert is recovering well," Morelli told Radio Sportiva, "but at the moment it is impossible to predict if and when he returns to racing. We must distinguish between our optimism and the indulging of fanciful assumptions. At the moment, it's impossible to talk about timeframes."
Meanwhile, Kubica's close friend Fernando Alonso says the 26-year-old is bored in hospital.
"It's 16 hours (a day) in bed with nothing to do," he is quoted by German press agency dpa. "He is not in very good spirits. He's making calculations so he can return as soon as possible."
quote:bahog nawng says...Recommend (1)
im not surprised... the most overrated driver..
Het is toch geen geauthoriseerde biografie of wel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef 0634 het volgende:
Slim weer van Bernie. Om de verkoopcijfers wat op te krikken kan dit wel helpen natuurlijk. Net als dat gebabbel over Dennis.
Een nieuwe tweestrijd tussen Alonso en Hamilton zou sowieso helpen. De twee beste rijders van het veld, voormalig teamgenoten, de ene nu in een McLaren, de andere in een Ferrari... Doet me aan een veel mooier tijdperk terugdenken....Zou mooi zijn.
Flink blijven stoken Bernie
We hebben de startdatum iets naar achter geschoven om meer tijd te hebben om wat zaken te testen en de instellingen te verbeteren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef Cryothic het volgende:
Iemand enig idee wanneer de F1 Manager weer gereset wordt, en we weer kunnen invullen?
Of is het met verplaatsen van Bahrein ook de startdatum van de manager verplaatst?
quote:'Jackie Stewart opgenomen in ziekenhuis'
2 maart 2011
Oud-wereldkampioen Jackie Stewart is in het ziekenhuis opgenomen. Zo berichten verschillende Britse media. De Schot kreeg tijdens een vlucht van Genève last van pijn in de borst en werd na de landing gelijk naar het ziekenhuis gebracht.
Snel meer.
gewoon jackiequote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
gewoon jackieik weet het, best nerdy
![]()
de andere heet jimmy (clark)
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga een parkiet kopen, noem hem Alonso en ga hem tegen de muur aan smijten.
Zo terug.
Net zo triest als deze gast dus: [Video] Uil overleeft doodschop voetballer nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga een parkiet kopen, noem hem Alonso en ga hem tegen de muur aan smijten.
Zo terug.
Dat laatste hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga een parkiet kopen, noem hem Alonso en ga hem tegen de muur aan smijten.
Zo terug.
Lees hem eerst zelf even. Kan je zo te zien nog wat van leren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Niet getreurd: ik zal voor het jou boek 'Formula One For Dummies' kopen.
Stoere jongenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga een parkiet kopen, noem hem Alonso en ga hem tegen de muur aan smijten.
Zo terug.
Anders lees je de eerste pagina eens doorquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef 0634 het volgende:
Overigens is Jackie Stewart in het ziekenhuis opgenomen met pijn in zijn borst.
Hopelijk is hij snel weer opgeknapt.
Oepzzz, die had ik gemist...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Anders lees je de eerste pagina eens door
Je mensenkennis faalt wellicht nog harder dan je F1 kennis.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef 0634 het volgende:
[..]
Lees hem eerst zelf even. Kan je zo te zien nog wat van leren.
Als het simpele feit "fan zijn" iets is waar je trots op bent, dan denk ik niet dat we opmerkingen zouden moeten maken die je waarschijnlijker nog dieper in een depressie jagen dan je nu al zit.......quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef nils7 het volgende:
Ik ben Alonso fan and I am proud of it....![]()
Okay bring 'm on![]()
Hey niet liegen he!!!quote:en ik heb ook geen mod-ambities.
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:17 schreef vosss het volgende:
Het valt me bij het kijken van het filmpje ineens op:
[ afbeelding ]
WTF dat is helemaal niet het neefje van Ayrton!
[ afbeelding ]
Dat is het neefje van Hans van Willigenburg!!!
Prinsesquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:23 schreef vosss het volgende:
Als 2 druppels water. Het zou zn kleine broertje kunnen zijn. Of zn zoon ofzo
Maargoed, zulke dingen vallen me soms ineens te binnen.
Net zoals in het volgende filmpje:
Daar zie ik op 34/35 seconden gewoon onze kroonprins aan de telefoon zitten
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:17 schreef vosss het volgende:
Het valt me bij het kijken van het filmpje ineens op:
[ afbeelding ]
WTF dat is helemaal niet het neefje van Ayrton!
[ afbeelding ]
Dat is het neefje van Hans van Willigenburg!!!
Godsklere ja zeg, als die McLaren van je niet om de haverklap uit elkaar flikkerde wel jaquote:McLaren-teambaas probeerde ex-wereldkampioen te verleiden
Uitgegeven door Casper Bekking 3 maart 2011 16:46
Kimi Raikkonen is weer even een belangrijk gespreksonderwerp in de koningsklasse. De voormalig F1-coureur gaf afgelopen week aan zijn buik vol te hebben van de koningsklasse en niet meer terug te willen keren. Dat leidde direct tot veel reacties, onder meer van Formule 1-baas Bernie Ecclestone. De excentrieke Brit gaf aan het zonde te vinden dat de snelle Fin zijn sport heeft verlaten. Datzelfde geldt voor McLaren-teambaas Martin Whitmarsh, die toegaf dat hij Raikkonen heeft proberen te verleiden voor een terugkeer in 2010.
"Ik ben een Kimi-fan en daar heb ik nooit een geheim van gemaakt", zei de Brit tegenover Motor Sport. "Ik vind hem een onderschatte coureur. Onderschat in de zin dat iedereen weet hoe snel hij is, maar ik denk dat mensen zich niet realiseren hoe slim hij is en hoe goed zijn technische feedback is. Hij kan een team echt vooruit helpen. Hij heeft één wereldtitel gewonnen, maar hij had veel meer kunnen bereiken."
Whitmarsh gaf toe dat hij vorig jaar geprobeerd heeft Raikkonen terug te halen: "We hebben serieuze onderhandelingen gevoerd. Ik ben naar hen toegegaan en heb aangegeven zeer geïnteresseerd te zijn. De gesprekken waren in een zeer vergevorderd stadium. Uiteindelijk is hij niet teruggekeerd omdat ik me plotseling realiseerde dat ook Jenson beschikbaar zou komen. Ik heb hem een aanbod gedaan en Jenson heeft de uitdaging verrassenderwijs geaccepteerd. En daar ben ik nog steeds erg blij om."
Tja, ik ben nooit een superfan van hem geweest, maar het is wel zonde dat hij er niet meer bij is. Dan hadden we nu 6 actieve wereldkampioenen gehad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:41 schreef vosss het volgende:
Even weer serieus nu:
[..]
Godsklere ja zeg, als die McLaren van je niet om de haverklap uit elkaar flikkerde wel ja
Hij had op zn minst, maar dan ook echt op zn minst 3 titels kunnen hebben als McLaren/Mercedes een auto gebouwd hadden die heel bleef destijds!
Toen kimi naar ferrari vertrok heb ik weleens vernomen dat mclaren monteurs weleens zeiden dat ze ferrari succes wenste met het bouwen van een tank want kimi reed alles aan gort. Weet natuurlijk niet of dat waar is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:41 schreef vosss het volgende:
Even weer serieus nu:
[..]
Godsklere ja zeg, als die McLaren van je niet om de haverklap uit elkaar flikkerde wel ja
Hij had op zn minst, maar dan ook echt op zn minst 3 titels kunnen hebben als McLaren/Mercedes een auto gebouwd hadden die heel bleef destijds!
Zou ik ook zeggen om te verbloemen dat ze een bagger auto hadden gemaakt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:59 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
Toen kimi naar ferrari vertrok heb ik weleens vernomen dat mclaren monteurs weleens zeiden dat ze ferrari succes wenste met het bouwen van een tank want kimi reed alles aan gort. Weet natuurlijk niet of dat waar is.
Coureur is daar zelf mede verantwoordelijk voor. Alleen instappen en hard rijden is niet genoeg, je moet ook het team mee helpen de auto te ontwikkelen. En als die auto te vaak problemen krijgt, kun je twee dingen doen. Je rijstijl aanpassen of zorgen dat het team een auto bouwt die er tegen kan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen om te verbloemen dat ze een bagger auto hadden gemaakt.
Bagger auto? Zo slecht was die McLaren in die jaren niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen om te verbloemen dat ze een bagger auto hadden gemaakt.
Niet slecht, maar duidelijk niet degelijk genoeg. Het materiaal moet niet met alleen fluwelen handschoenen aangepakt moeten worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef 0634 het volgende:
[..]
Bagger auto? Zo slecht was die McLaren in die jaren niet.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/9413770.stmquote:Ross Brawn admits his Mercedes team are struggling for pace with the start of the new season fast approaching.
It begins in Melbourne on 27 March, with just five more days of testing in Spain (8-12 March) to come beforehand.
"We're about a second off where we want to be, which is at the front, so we've got to find a second in the upgrade which we think we can do," Brawn said.
"But you never know what others will do - we've set out our plan we'll know at Melbourne if it's right."
Speaking on BBC 5 live, Brawn admitted that having enjoyed success in his days with Benetton, Ferrari and Brawn GP, life under the Mercedes banner was proving more challenging.
His drivers - seven-time world champion Michael Schumacher and Nico Rosberg - failed to muster a win between them in 2010.
But Brawn, who recently sold his remaining shareholding in the team to parent company Mercedes, said that far from diminishing his enthusiasm, the team's problems just made him more hungry for renewed success.
"It's often these periods when you get most motivation - when you've been there, you don't want to let it go, that's what drives you the hardest, when you've got challenges to face," he said.
"We're all intensely competitive and we get more motivated when we're not achieving what we want to achieve.
"We're sticking to our winter plan and we'll know when we get to Melbourne."
F1 legend Schumacher, 42, admitted last month that it would be "difficult" for Mercedes to win races at the start of the season.
"Yes, we are slightly concerned, but then on the other hand we know where we want to go to," he told BBC Sport.
Één seconde, anno 2011...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:02 schreef Tarado het volgende:
Mercedes need to find one more second, says Ross Brawn
[..]
http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/9413770.stm
Volgens mij is Vettel net zo'n verkrachter van z'n Red Bullquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Coureur is daar zelf mede verantwoordelijk voor. Alleen instappen en hard rijden is niet genoeg, je moet ook het team mee helpen de auto te ontwikkelen. En als die auto te vaak problemen krijgt, kun je twee dingen doen. Je rijstijl aanpassen of zorgen dat het team een auto bouwt die er tegen kan.
Dat is denk ik het grote verschil tussen coureurs als Senna en Schumacher ten opzichte van een Raikkonen.
quote:Webber wil loopbaan afsluiten bij Red Bull
Uitgegeven: 4 maart 2011 08:43
Laatst gewijzigd: 4 maart 2011 08:54
AMSTERDAM - Mark Webber verwacht dat hij zijn Formule 1-loopbaan zal afsluiten bij Red Bull. De 34-jarige Australiër heeft daar een contract tot eind 2011.
Ik denk dat ik de rest van mijn carrière voor Red Bull race, meldt de nummer drie van het jongste WK aan Autosport.com.
Net als elke coureur wil ik vooraan blijven strijden. Het is heel bevredigend om voor dit team te rijden.
Net als in de voorgaande twee seizoenen is Webber ook in 2011 de teammaat van Sebastian Vettel. Vorig jaar was het niet altijd pais en vree tussen de Australiër en de Duitser die zich in de slotrace kroonde tot wereldkampioen.
Soms ging het niet van een leien dakje, maar we mogen trots zijn op wat we hebben gepresteerd. Het was uniek dat we beiden meededen om de titel.
Nieuw contract
Teambaas Christian Horner van Red Bull meldde twee weken geleden dat de kans groot is dat zijn renstal ook in 2012 gebruik zal maken van de diensten van Webber.
Als hij dezelfde prestaties blijft leveren als hij deed in 2010, waarom zouden we dan niet met elkaar doorgaan?
Webber debuteerde in 2002 in de koningsklasse van de autosport bij Minardi. Daarna reed hij achtereenvolgens voor Jaguar (2003, 2004), Williams (2005 en 2006) en sinds 2007 Red Bull.
© NUsport
http://en.espnf1.com/ferr(...)303.html?CMP=OTC-RSSquote:"I'm not racing to make friends but to achieve many titles," he told the Spanish Marca newspaper. "Let's see if I win enough to be remembered. If not, I will also retire very happy, proud of the experience."
Turning to Ferrari, where he is about to start his second season, he said he "expected a team of legend and magic and it has been a pleasant surprise, even better than I expected". Asked how long he might stay in F1 and with Ferrari, Alonso answered: "I am in no hurry to go; here, I even enjoy finishing second, eighth and 23rd."
It has been suggested in the past, however, that Alonso does not completely enjoy F1 overall because it is not a pure sport. "It's not just racing; F1 is also very much business and with other interests," he said. "It's not a competition, pure and simple. Cars are not equal, the rules are not equal for all. But we know this and accept it because this is perhaps some of the charm of Formula One.
Asked about the cars he has driven since debuting in 2001, he said the 2009 Renault was "the worst but I managed a podium in Singapore". And with the same team, he said 2004 and 2005 were the most enjoyable cars. "There was the war with the Bridgestone and Michelin tyres that made us a couple of seconds faster, already with 900bhp
"Even with the inferior aerodynamics that we had six years ago compared to today, in Cheste [Valencia] we were doing 1:08, compared to 1:14 - six seconds different. Those cars are hard to beat."
Alonso revealed that when his F1 career began with Minardi ten years ago, he also had the option of going to Ferrari-powered Prost. "The offer was to go there and then maybe be a Ferrari tester, or maybe not and I'll have to return to F3000," he explained. "It did not guarantee anything, while Renault were giving me a better opportunity."
Say what??quote:the rules are not equal for all.
Ferrari heeft altijd al een special treatment gehad hequote:
Dat is niet waar! Een paar jaar geleden was er een mooi voorbeeld van toen alle teams op tijd hoorde dat ze op fullwets moesten starten en dat men vergeten was dit door te geven aan Ferrari!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ferrari heeft altijd al een special treatment gehad hedoe nu niet alsof je dat niet weet!
Maar ze werden wel 80 miljoen betaald om het Concorde Agreement te ondertekenen. De andere teams kregen er niets voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is niet waar! Een paar jaar geleden was er een mooi voorbeeld van toen alle teams op tijd hoorde dat ze op fullwets moesten starten en dat men vergeten was dit door te geven aan Ferrari!!!!
Of zouden ze zoiets zo nu en dan doen om de conspiracydenkers op het verkeerde been te zetten![]()
Groot fan? Godsklere seniele ouwe zak, er zit een handjevol steenrijke olieflikkers die toevallig het geluk hadden dat daar olie in de grond zit en totaal niks kunnen behalve hun hand ophouden.quote:De verschillende opties van Ecclestone: "Vergeet augustus"
LONDEN - F1-baas Bernie Ecclestone heeft toegegeven op zoek te zijn naar een datum in de slotfase van het seizoen waarop de Grand Prix van Bahrein kan worden ingehaald. Door hevige politieke onrust in de oliestaat werd de seizoensopener afgelast, en momenteel bekijkt de Brit samen met de Formule 1-teams naar een andere datum. Even werd gedacht aan een race tijdens de zomerpauze, maar door de extreem warme omstandigheden voelt Ecclestone daar weinig voor. Zijn voorkeur gaat uit naar een race in de slotfase van het jaar, mogelijk direct voor of achter de race in het nabij gelegen Abu Dhabi.
"We moeten kijken wat we kunnen doen, hoe we de zaken kunnen omgooien", zei de Brit tegenover BBC. "Misschien kunnen we wat veranderen aan de race in Brazilië. Ik weet niet hoe groot de kans is dat er op korte termijn vrede zal zijn in Bahrein. Maar als dat er is, zullen wij een manier vinden om er te racen. De mensen daar zijn groot fan van ons, en dat worden er steeds meer. We hebben nu veel meer toeschouwers dan tijdens de eerste F1-race daar, en we willen hen graag bijstaan. Maar vergeet augustus, dan is het veel te heet. Het is te warm voor het publiek om met veertig graden op de tribune te zitten. We verwachten begin volgende week een definitieve beslissing te nemen."
Ik ben het met je eens...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Groot fan? Godsklere seniele ouwe zak, er zit een handjevol steenrijke olieflikkers die toevallig het geluk hadden dat daar olie in de grond zit en totaal niks kunnen behalve hun hand ophouden.
Dat zijn geen fans. Dat zijn mensen die bereid zijn om jouw compleet achterlijke kosten te betalen om er neer te strijken met je F1 circus.
Alle circuits draaien verlies, met het enige verschil dat die rijke zakkewassers daar het niets boeit omdat ze toch bulken van het geld.
We hebben veel fans daar, val op een hoop en krijg een hartaanval klootzak![]()
![]()
!
Wanneer gaan jullie nou eens duidelijk aan jullie woord houden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We hebben de startdatum iets naar achter geschoven om meer tijd te hebben om wat zaken te testen en de instellingen te verbeteren.
Achja, ze moesten eerst natuurlijk snel een nieuwe naam hebben omdat Ford ze anders aan zou klagen. Nu hebben ze wat tijd gehad om er over na te denken en komen ze hier op uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari past naam 2011-bolide weer aan
Goed bezig daar in Italië
Alles gelezen? Dan moeten ze gewoon zeggen dat ze niet weten wanneer het komt omdat het in hun eigen tijd en vrijwillig is. (en ja ik weet dat het vrijwillig is)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:52 schreef rooneyelst het volgende:
ach jank niet..gasten doen het voor niets toch?
Gaat dit over de F1 manager van Fok?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:44 schreef dekkered het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou eens duidelijk aan jullie woord houden?
Want vorige week zij je dat het deze week werd en daarvoor was het die week...
Zeg dan of het komt die week uit en breng hem uit of zeg gewoon dat je het niet weet en niet elke keer zegt volgende week.
wat heeft de alonso discusie te maken met de f1 nieuwtjes? ook niks want dat was ook allemaal al oud nieuws.quote:
Daarom misschien een F1 SC? Zodat iedereen die iets teveel tijd heeft om onzin hier te spuien zich daar lekker op kan uitleven en anderen gewoon even alle nieuwtjes onder elkaar heeft?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat heeft de alonso discusie te maken met de f1 nieuwtjes? ook niks want dat was ook allemaal al oud nieuws.
Daar heb je een punt, maar er is toch een topic voor?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat heeft de alonso discusie te maken met de f1 nieuwtjes? ook niks want dat was ook allemaal al oud nieuws.
Gewoon nog een paar daagjes geduld. Paar dingetjes bleken iets meer tijd te kosten dan verwacht. Je zult er voor worden beloond.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
Alles gelezen? Dan moeten ze gewoon zeggen dat ze niet weten wanneer het komt omdat het in hun eigen tijd en vrijwillig is. (en ja ik weet dat het vrijwillig is)
Van mij part komen ze er pas in de zomer mee, daar geef ik niks om maar ze moeten gewoon duidelijk zijn.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Team 8 mrt 9 mrt 10 mrt 11 mrt 12 mrt Red Bull Webber Vettel Webber Vettel McLaren Button Hamilton Button Hamilton Ferrari Massa Massa Alonso Alonso Mercedes Rosberg Schumacher Schumacher Rosberg Renault Heidfeld Petrov Petrov Heidfeld Williams Maldonado Barrichello Barrichello Maldonado Force India Hülkenberg (am) di Resta di Resta Sutil Sutil/di Resta Sauber Perez Kobayashi Perez Kobayashi Toro Rosso Buemi Buemi Alguersuari Alguersuari Lotus Valsecchi/ Trulli Trulli (am) Razia (am) Kovalainen (pm) Kovalainen Trulli (pm) HRT TBA TBA TBA TBA TBA Virgin d'Ambrosio d'Ambrosio d'Ambrosio d'Ambrosio |
inderdaad is gewoon om te meten, ze willen de vleugel zo flexibel mogelijk hebben binnen de toelaatbare norm.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef Atreidez het volgende:
Het zal me niets verbazen als dat het een neus is om druk mee te meten die op bepaalde punten van de vleuegel komen.. Kan me niet voorstellen dat je hiermee wil gaan racen
http://scarbsf1.wordpress.com/ http://twitter.com/#!/ScarbsF1quote:McLaren Pod: stranger rumours suggest the quite strong looking struts are hydraulic and move the wing to replicate different flex, the results can then be measured in order to engineer subsequent wings to flex in a similar manner. the hydr set up is legal for testing, then as RBR proved last year a wing can flex as long as it meets the FIA test
lijkt opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef Atreidez het volgende:
Jaja, er is ook nog echt nieuws... Roept u maar, de bolhoedneus ofzo?
http://www.gpupdate.net/n(...)allende-nieuwe-neus/
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |