Zou je de nieuwe OP uit de wiki kunnen kopiëren? In deze staat allemaal nog oude info.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:00 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Kan een mod 80 naar 81 veranderen?
En er is ook nog maar 1 TBA
Voortaan wat minder snel op enter drukken....
Benieuwd of HRT dit seizoen met een fatsoenlijke auto voor de dag komt want die van vorig seizoen was het schaamgevoel nog niet eens waard.
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet wachtenMet 5 WDC's moet er toch wel een goed recept zijn voor een stevige kost racerij
Voila, tevens in de OP maar niet in de wiki aangepast de coureursquote:Op zondag 30 januari 2011 20:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou je de nieuwe OP uit de wiki kunnen kopiëren? In deze staat allemaal nog oude info.
De winnaar voor komend seizoenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:30 schreef Googolplexian het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
MERCEDES GP PETRONAS Mercedes GP W02
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Team Car Tuesday 1st Wednesday 2nd Thursday 3rd Red Bull RB7 Sebastian Vettel Sebastian Vettel (am) Mark Webber Mark Webber (pm) McLaren MP4-25 Gary Paffett Lewis Hamilton Jenson Button Ferrari F150 Fernando Alonso Fernando Alonso Felipe Massa Mercedes W02 Nico Rosberg (am) TBC TBC Michael Schumacher (pm) Renault R31 Vitaly Petrov Robert Kubica Robert Kubica Williams FW33 Rubens Barrichello Rubens Barrichello (am) Pastor Maldonado Pastor Maldonado (pm) Force India VJM03 Nico Hülkenberg (am) Paul di Resta (pm) Paul di Resta Adrian Sutil Sauber C30 Kamui Kobayashi Sergio Perez Sergio Perez Toro Rosso STR6 Jaime Alguersuari Jaime Alguersuari (am) Sebastien Buemi Sebastien Buemi (pm) Lotus T128 None Heikki Kovalainen Jarno Trulli HRT F110 TBC TBC TBC Virgin VR-01 Jerome d'Ambrosio Jerome d'Ambrosio Timo Glock |
quote:Davide Rigon heeft een contract getekend bij het Formule 1-team van Ferrari, dat meldt 422race.com. De Italiaan is in dienst genomen om het ontwikkelingswerk wat in de simulator moet gebeuren voor zijn rekening te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop