Dat laatste hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga een parkiet kopen, noem hem Alonso en ga hem tegen de muur aan smijten.
Zo terug.
Lees hem eerst zelf even. Kan je zo te zien nog wat van leren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Niet getreurd: ik zal voor het jou boek 'Formula One For Dummies' kopen.
Stoere jongenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga een parkiet kopen, noem hem Alonso en ga hem tegen de muur aan smijten.
Zo terug.
Anders lees je de eerste pagina eens doorquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef 0634 het volgende:
Overigens is Jackie Stewart in het ziekenhuis opgenomen met pijn in zijn borst.
Hopelijk is hij snel weer opgeknapt.
Oepzzz, die had ik gemist...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Anders lees je de eerste pagina eens door
Je mensenkennis faalt wellicht nog harder dan je F1 kennis.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef 0634 het volgende:
[..]
Lees hem eerst zelf even. Kan je zo te zien nog wat van leren.
Als het simpele feit "fan zijn" iets is waar je trots op bent, dan denk ik niet dat we opmerkingen zouden moeten maken die je waarschijnlijker nog dieper in een depressie jagen dan je nu al zit.......quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef nils7 het volgende:
Ik ben Alonso fan and I am proud of it....![]()
Okay bring 'm on![]()
Hey niet liegen he!!!quote:en ik heb ook geen mod-ambities.
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:17 schreef vosss het volgende:
Het valt me bij het kijken van het filmpje ineens op:
[ afbeelding ]
WTF dat is helemaal niet het neefje van Ayrton!
[ afbeelding ]
Dat is het neefje van Hans van Willigenburg!!!
Prinsesquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:23 schreef vosss het volgende:
Als 2 druppels water. Het zou zn kleine broertje kunnen zijn. Of zn zoon ofzo
Maargoed, zulke dingen vallen me soms ineens te binnen.
Net zoals in het volgende filmpje:
Daar zie ik op 34/35 seconden gewoon onze kroonprins aan de telefoon zitten
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:17 schreef vosss het volgende:
Het valt me bij het kijken van het filmpje ineens op:
[ afbeelding ]
WTF dat is helemaal niet het neefje van Ayrton!
[ afbeelding ]
Dat is het neefje van Hans van Willigenburg!!!
Godsklere ja zeg, als die McLaren van je niet om de haverklap uit elkaar flikkerde wel jaquote:McLaren-teambaas probeerde ex-wereldkampioen te verleiden
Uitgegeven door Casper Bekking 3 maart 2011 16:46
Kimi Raikkonen is weer even een belangrijk gespreksonderwerp in de koningsklasse. De voormalig F1-coureur gaf afgelopen week aan zijn buik vol te hebben van de koningsklasse en niet meer terug te willen keren. Dat leidde direct tot veel reacties, onder meer van Formule 1-baas Bernie Ecclestone. De excentrieke Brit gaf aan het zonde te vinden dat de snelle Fin zijn sport heeft verlaten. Datzelfde geldt voor McLaren-teambaas Martin Whitmarsh, die toegaf dat hij Raikkonen heeft proberen te verleiden voor een terugkeer in 2010.
"Ik ben een Kimi-fan en daar heb ik nooit een geheim van gemaakt", zei de Brit tegenover Motor Sport. "Ik vind hem een onderschatte coureur. Onderschat in de zin dat iedereen weet hoe snel hij is, maar ik denk dat mensen zich niet realiseren hoe slim hij is en hoe goed zijn technische feedback is. Hij kan een team echt vooruit helpen. Hij heeft één wereldtitel gewonnen, maar hij had veel meer kunnen bereiken."
Whitmarsh gaf toe dat hij vorig jaar geprobeerd heeft Raikkonen terug te halen: "We hebben serieuze onderhandelingen gevoerd. Ik ben naar hen toegegaan en heb aangegeven zeer geïnteresseerd te zijn. De gesprekken waren in een zeer vergevorderd stadium. Uiteindelijk is hij niet teruggekeerd omdat ik me plotseling realiseerde dat ook Jenson beschikbaar zou komen. Ik heb hem een aanbod gedaan en Jenson heeft de uitdaging verrassenderwijs geaccepteerd. En daar ben ik nog steeds erg blij om."
Tja, ik ben nooit een superfan van hem geweest, maar het is wel zonde dat hij er niet meer bij is. Dan hadden we nu 6 actieve wereldkampioenen gehad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:41 schreef vosss het volgende:
Even weer serieus nu:
[..]
Godsklere ja zeg, als die McLaren van je niet om de haverklap uit elkaar flikkerde wel ja
Hij had op zn minst, maar dan ook echt op zn minst 3 titels kunnen hebben als McLaren/Mercedes een auto gebouwd hadden die heel bleef destijds!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |