abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:46:34 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_93592327
:D moet haast wel want hij rijdt ook als een van Willigenburgje
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:56:05 #52
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_93592746
_O-
Please, make yourself uncomfortable.
pi_93593725
Als 2 druppels water. Het zou zn kleine broertje kunnen zijn. Of zn zoon ofzo :')

Maargoed, zulke dingen vallen me soms ineens te binnen.

Net zoals in het volgende filmpje:


Daar zie ik op 34/35 seconden gewoon onze kroonprins aan de telefoon zitten :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:25:35 #54
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_93593811
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:23 schreef vosss het volgende:
Als 2 druppels water. Het zou zn kleine broertje kunnen zijn. Of zn zoon ofzo :')

Maargoed, zulke dingen vallen me soms ineens te binnen.

Net zoals in het volgende filmpje:


Daar zie ik op 34/35 seconden gewoon onze kroonprins aan de telefoon zitten :@
Prinses :+
Please, make yourself uncomfortable.
pi_93598378
quote:
11s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:17 schreef vosss het volgende:
Het valt me bij het kijken van het filmpje ineens op:

[ afbeelding ]

WTF dat is helemaal niet het neefje van Ayrton!

[ afbeelding ]

Dat is het neefje van Hans van Willigenburg :D!!!

:') _O-
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_93599170
Even weer serieus nu:

quote:
McLaren-teambaas probeerde ex-wereldkampioen te verleiden

Uitgegeven door Casper Bekking 3 maart 2011 16:46

Kimi Raikkonen is weer even een belangrijk gespreksonderwerp in de koningsklasse. De voormalig F1-coureur gaf afgelopen week aan zijn buik vol te hebben van de koningsklasse en niet meer terug te willen keren. Dat leidde direct tot veel reacties, onder meer van Formule 1-baas Bernie Ecclestone. De excentrieke Brit gaf aan het zonde te vinden dat de snelle Fin zijn sport heeft verlaten. Datzelfde geldt voor McLaren-teambaas Martin Whitmarsh, die toegaf dat hij Raikkonen heeft proberen te verleiden voor een terugkeer in 2010.

"Ik ben een Kimi-fan en daar heb ik nooit een geheim van gemaakt", zei de Brit tegenover Motor Sport. "Ik vind hem een onderschatte coureur. Onderschat in de zin dat iedereen weet hoe snel hij is, maar ik denk dat mensen zich niet realiseren hoe slim hij is en hoe goed zijn technische feedback is. Hij kan een team echt vooruit helpen. Hij heeft één wereldtitel gewonnen, maar hij had veel meer kunnen bereiken."

Whitmarsh gaf toe dat hij vorig jaar geprobeerd heeft Raikkonen terug te halen: "We hebben serieuze onderhandelingen gevoerd. Ik ben naar hen toegegaan en heb aangegeven zeer geïnteresseerd te zijn. De gesprekken waren in een zeer vergevorderd stadium. Uiteindelijk is hij niet teruggekeerd omdat ik me plotseling realiseerde dat ook Jenson beschikbaar zou komen. Ik heb hem een aanbod gedaan en Jenson heeft de uitdaging verrassenderwijs geaccepteerd. En daar ben ik nog steeds erg blij om."
Godsklere ja zeg, als die McLaren van je niet om de haverklap uit elkaar flikkerde wel ja :')

Hij had op zn minst, maar dan ook echt op zn minst 3 titels kunnen hebben als McLaren/Mercedes een auto gebouwd hadden die heel bleef destijds :(!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93600133
John de Mol heeft een belang van 5% gekocht in Williams.

http://www.grandprix.com/ns/ns22971.html
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 maart 2011 @ 18:06:59 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_93600233
John de Mol heeft er niets mee te maken. Delta Lloyd wel
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:11:05 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_93600436
Significant Progress on Austins F1 Track Photos


de rest van de foto's te vinden op

http://www.formula1austinblog.com/?p=52
pi_93600845
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:41 schreef vosss het volgende:
Even weer serieus nu:

[..]

Godsklere ja zeg, als die McLaren van je niet om de haverklap uit elkaar flikkerde wel ja :')

Hij had op zn minst, maar dan ook echt op zn minst 3 titels kunnen hebben als McLaren/Mercedes een auto gebouwd hadden die heel bleef destijds :(!
Tja, ik ben nooit een superfan van hem geweest, maar het is wel zonde dat hij er niet meer bij is. Dan hadden we nu 6 actieve wereldkampioenen gehad.
pi_93602455
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:41 schreef vosss het volgende:
Even weer serieus nu:

[..]

Godsklere ja zeg, als die McLaren van je niet om de haverklap uit elkaar flikkerde wel ja :')

Hij had op zn minst, maar dan ook echt op zn minst 3 titels kunnen hebben als McLaren/Mercedes een auto gebouwd hadden die heel bleef destijds :(!
Toen kimi naar ferrari vertrok heb ik weleens vernomen dat mclaren monteurs weleens zeiden dat ze ferrari succes wenste met het bouwen van een tank want kimi reed alles aan gort. Weet natuurlijk niet of dat waar is.
pi_93606476
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 18:59 schreef rooneyelst het volgende:

[..]

Toen kimi naar ferrari vertrok heb ik weleens vernomen dat mclaren monteurs weleens zeiden dat ze ferrari succes wenste met het bouwen van een tank want kimi reed alles aan gort. Weet natuurlijk niet of dat waar is.
Zou ik ook zeggen om te verbloemen dat ze een bagger auto hadden gemaakt. :+
pi_93615696
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen om te verbloemen dat ze een bagger auto hadden gemaakt. :+
Coureur is daar zelf mede verantwoordelijk voor. Alleen instappen en hard rijden is niet genoeg, je moet ook het team mee helpen de auto te ontwikkelen. En als die auto te vaak problemen krijgt, kun je twee dingen doen. Je rijstijl aanpassen of zorgen dat het team een auto bouwt die er tegen kan.

Dat is denk ik het grote verschil tussen coureurs als Senna en Schumacher ten opzichte van een Raikkonen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_93617543
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen om te verbloemen dat ze een bagger auto hadden gemaakt. :+
Bagger auto? Zo slecht was die McLaren in die jaren niet.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 maart 2011 @ 22:45:38 #65
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_93617798
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef 0634 het volgende:

[..]

Bagger auto? Zo slecht was die McLaren in die jaren niet.
Niet slecht, maar duidelijk niet degelijk genoeg. Het materiaal moet niet met alleen fluwelen handschoenen aangepakt moeten worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:02:13 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_93618837
Mercedes need to find one more second, says Ross Brawn

quote:
Ross Brawn admits his Mercedes team are struggling for pace with the start of the new season fast approaching.
It begins in Melbourne on 27 March, with just five more days of testing in Spain (8-12 March) to come beforehand.
"We're about a second off where we want to be, which is at the front, so we've got to find a second in the upgrade which we think we can do," Brawn said.
"But you never know what others will do - we've set out our plan we'll know at Melbourne if it's right."
Speaking on BBC 5 live, Brawn admitted that having enjoyed success in his days with Benetton, Ferrari and Brawn GP, life under the Mercedes banner was proving more challenging.
His drivers - seven-time world champion Michael Schumacher and Nico Rosberg - failed to muster a win between them in 2010.
But Brawn, who recently sold his remaining shareholding in the team to parent company Mercedes, said that far from diminishing his enthusiasm, the team's problems just made him more hungry for renewed success.
"It's often these periods when you get most motivation - when you've been there, you don't want to let it go, that's what drives you the hardest, when you've got challenges to face," he said.
"We're all intensely competitive and we get more motivated when we're not achieving what we want to achieve.
"We're sticking to our winter plan and we'll know when we get to Melbourne."
F1 legend Schumacher, 42, admitted last month that it would be "difficult" for Mercedes to win races at the start of the season.
"Yes, we are slightly concerned, but then on the other hand we know where we want to go to," he told BBC Sport.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/9413770.stm
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:07:50 #67
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_93619113
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:02 schreef Tarado het volgende:
Mercedes need to find one more second, says Ross Brawn

[..]

http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/9413770.stm
Één seconde, anno 2011... ;(
Please, make yourself uncomfortable.
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:08:19 #68
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_93619147
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Coureur is daar zelf mede verantwoordelijk voor. Alleen instappen en hard rijden is niet genoeg, je moet ook het team mee helpen de auto te ontwikkelen. En als die auto te vaak problemen krijgt, kun je twee dingen doen. Je rijstijl aanpassen of zorgen dat het team een auto bouwt die er tegen kan.

Dat is denk ik het grote verschil tussen coureurs als Senna en Schumacher ten opzichte van een Raikkonen.
Volgens mij is Vettel net zo'n verkrachter van z'n Red Bull :P
Please, make yourself uncomfortable.
pi_93620637
En Senna ragde natuurlijk ook flink door: volgens mij stond ie op Silverstone twee jaar achter elkaar zonder benzine id laatste ronde.
Calmer than you are
pi_93628773
quote:
Webber wil loopbaan afsluiten bij Red Bull

Uitgegeven: 4 maart 2011 08:43
Laatst gewijzigd: 4 maart 2011 08:54

AMSTERDAM - Mark Webber verwacht dat hij zijn Formule 1-loopbaan zal afsluiten bij Red Bull. De 34-jarige Australiër heeft daar een contract tot eind 2011.

Ik denk dat ik de rest van mijn carrière voor Red Bull race, meldt de nummer drie van het jongste WK aan Autosport.com.
Net als elke coureur wil ik vooraan blijven strijden. Het is heel bevredigend om voor dit team te rijden.

Net als in de voorgaande twee seizoenen is Webber ook in 2011 de teammaat van Sebastian Vettel. Vorig jaar was het niet altijd pais en vree tussen de Australiër en de Duitser die zich in de slotrace kroonde tot wereldkampioen.
Soms ging het niet van een leien dakje, maar we mogen trots zijn op wat we hebben gepresteerd. Het was uniek dat we beiden meededen om de titel.
Nieuw contract
Teambaas Christian Horner van Red Bull meldde twee weken geleden dat de kans groot is dat zijn renstal ook in 2012 gebruik zal maken van de diensten van Webber.
Als hij dezelfde prestaties blijft leveren als hij deed in 2010, waarom zouden we dan niet met elkaar doorgaan?
Webber debuteerde in 2002 in de koningsklasse van de autosport bij Minardi. Daarna reed hij achtereenvolgens voor Jaguar (2003, 2004), Williams (2005 en 2006) en sinds 2007 Red Bull.
© NUsport
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:38:04 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_93628864
'I'm not racing to make friends' - Alonso
March 4, 2011
quote:
"I'm not racing to make friends but to achieve many titles," he told the Spanish Marca newspaper. "Let's see if I win enough to be remembered. If not, I will also retire very happy, proud of the experience."

Turning to Ferrari, where he is about to start his second season, he said he "expected a team of legend and magic and it has been a pleasant surprise, even better than I expected". Asked how long he might stay in F1 and with Ferrari, Alonso answered: "I am in no hurry to go; here, I even enjoy finishing second, eighth and 23rd."

It has been suggested in the past, however, that Alonso does not completely enjoy F1 overall because it is not a pure sport. "It's not just racing; F1 is also very much business and with other interests," he said. "It's not a competition, pure and simple. Cars are not equal, the rules are not equal for all. But we know this and accept it because this is perhaps some of the charm of Formula One.

Asked about the cars he has driven since debuting in 2001, he said the 2009 Renault was "the worst but I managed a podium in Singapore". And with the same team, he said 2004 and 2005 were the most enjoyable cars. "There was the war with the Bridgestone and Michelin tyres that made us a couple of seconds faster, already with 900bhp

"Even with the inferior aerodynamics that we had six years ago compared to today, in Cheste [Valencia] we were doing 1:08, compared to 1:14 - six seconds different. Those cars are hard to beat."

Alonso revealed that when his F1 career began with Minardi ten years ago, he also had the option of going to Ferrari-powered Prost. "The offer was to go there and then maybe be a Ferrari tester, or maybe not and I'll have to return to F3000," he explained. "It did not guarantee anything, while Renault were giving me a better opportunity."
http://en.espnf1.com/ferr(...)303.html?CMP=OTC-RSS
pi_93636748
quote:
the rules are not equal for all.
Say what?? 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:11:51 #73
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_93637294
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Say what?? 8)7
Ferrari heeft altijd al een special treatment gehad he ;) doe nu niet alsof je dat niet weet! :P
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_93638022
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ferrari heeft altijd al een special treatment gehad he ;) doe nu niet alsof je dat niet weet! :P
Dat is niet waar! Een paar jaar geleden was er een mooi voorbeeld van toen alle teams op tijd hoorde dat ze op fullwets moesten starten en dat men vergeten was dit door te geven aan Ferrari!!!!

Of zouden ze zoiets zo nu en dan doen om de conspiracydenkers op het verkeerde been te zetten :o :P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93640927
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is niet waar! Een paar jaar geleden was er een mooi voorbeeld van toen alle teams op tijd hoorde dat ze op fullwets moesten starten en dat men vergeten was dit door te geven aan Ferrari!!!!

Of zouden ze zoiets zo nu en dan doen om de conspiracydenkers op het verkeerde been te zetten :o :P
Maar ze werden wel 80 miljoen betaald om het Concorde Agreement te ondertekenen. De andere teams kregen er niets voor.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_93643057
quote:
De verschillende opties van Ecclestone: "Vergeet augustus"


LONDEN - F1-baas Bernie Ecclestone heeft toegegeven op zoek te zijn naar een datum in de slotfase van het seizoen waarop de Grand Prix van Bahrein kan worden ingehaald. Door hevige politieke onrust in de oliestaat werd de seizoensopener afgelast, en momenteel bekijkt de Brit samen met de Formule 1-teams naar een andere datum. Even werd gedacht aan een race tijdens de zomerpauze, maar door de extreem warme omstandigheden voelt Ecclestone daar weinig voor. Zijn voorkeur gaat uit naar een race in de slotfase van het jaar, mogelijk direct voor of achter de race in het nabij gelegen Abu Dhabi.

"We moeten kijken wat we kunnen doen, hoe we de zaken kunnen omgooien", zei de Brit tegenover BBC. "Misschien kunnen we wat veranderen aan de race in Brazilië. Ik weet niet hoe groot de kans is dat er op korte termijn vrede zal zijn in Bahrein. Maar als dat er is, zullen wij een manier vinden om er te racen. De mensen daar zijn groot fan van ons, en dat worden er steeds meer. We hebben nu veel meer toeschouwers dan tijdens de eerste F1-race daar, en we willen hen graag bijstaan. Maar vergeet augustus, dan is het veel te heet. Het is te warm voor het publiek om met veertig graden op de tribune te zitten. We verwachten begin volgende week een definitieve beslissing te nemen."
Groot fan? Godsklere seniele ouwe zak, er zit een handjevol steenrijke olieflikkers die toevallig het geluk hadden dat daar olie in de grond zit en totaal niks kunnen behalve hun hand ophouden.

Dat zijn geen fans. Dat zijn mensen die bereid zijn om jouw compleet achterlijke kosten te betalen om er neer te strijken met je F1 circus.

Alle circuits draaien verlies, met het enige verschil dat die rijke zakkewassers daar het niets boeit omdat ze toch bulken van het geld.

We hebben veel fans daar, val op een hoop en krijg een hartaanval klootzak :r }:| :(!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93643106
Ow ik lees overigens ook weer dat Mario vind dat zn kleinzoon Marco klaar is voor de F1 :')

Die kan wat mij betreft wegblijven _O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93649440
Een competitieve Amerikaan zou juist heel goed zijn voor de F1.

Of Marco dat is, zou ik trouwens niet weten.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:26:30 #79
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_93651819
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:19 schreef vosss het volgende:

[..]

Groot fan? Godsklere seniele ouwe zak, er zit een handjevol steenrijke olieflikkers die toevallig het geluk hadden dat daar olie in de grond zit en totaal niks kunnen behalve hun hand ophouden.

Dat zijn geen fans. Dat zijn mensen die bereid zijn om jouw compleet achterlijke kosten te betalen om er neer te strijken met je F1 circus.

Alle circuits draaien verlies, met het enige verschil dat die rijke zakkewassers daar het niets boeit omdat ze toch bulken van het geld.

We hebben veel fans daar, val op een hoop en krijg een hartaanval klootzak :r }:| :(!
Ik ben het met je eens...

Wij hebben niks te zoeken daar!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 20:17:46 #80
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_93657392
Ferrari past naam 2011-bolide weer aan

Goed bezig daar in Italië
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_93672431
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

We hebben de startdatum iets naar achter geschoven om meer tijd te hebben om wat zaken te testen en de instellingen te verbeteren.
Wanneer gaan jullie nou eens duidelijk aan jullie woord houden?
Want vorige week zij je dat het deze week werd en daarvoor was het die week...

Zeg dan of het komt die week uit en breng hem uit of zeg gewoon dat je het niet weet en niet elke keer zegt volgende week.
Every war is different, every war is the same.
pi_93672733
ach jank niet..gasten doen het voor niets toch?
pi_93674978
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari past naam 2011-bolide weer aan

Goed bezig daar in Italië
Achja, ze moesten eerst natuurlijk snel een nieuwe naam hebben omdat Ford ze anders aan zou klagen. Nu hebben ze wat tijd gehad om er over na te denken en komen ze hier op uit. :P

Ik las trouwens op F1Today dat de la Rosa verwacht nog 3 jaar in de F1 te blijven. Als hij dat verwacht (dus niet hoopt, echt verwacht) dan weet hij misschien meer dan wij. Kan zijn dat hij dichtbij een contract is met HRT of dat hij ergens aan de slag kan als testrijder.
pi_93675575
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 00:52 schreef rooneyelst het volgende:
ach jank niet..gasten doen het voor niets toch?
Alles gelezen? Dan moeten ze gewoon zeggen dat ze niet weten wanneer het komt omdat het in hun eigen tijd en vrijwillig is. (en ja ik weet dat het vrijwillig is)

Van mij part komen ze er pas in de zomer mee, daar geef ik niks om maar ze moeten gewoon duidelijk zijn.
Every war is different, every war is the same.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 08:36:56 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_93676727
Wat heeft dit met F1 nieuwtjes te maken?
pi_93677017
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 00:44 schreef dekkered het volgende:

[..]

Wanneer gaan jullie nou eens duidelijk aan jullie woord houden?
Want vorige week zij je dat het deze week werd en daarvoor was het die week...

Zeg dan of het komt die week uit en breng hem uit of zeg gewoon dat je het niet weet en niet elke keer zegt volgende week.
Gaat dit over de F1 manager van Fok? :')

Die neem ik al jaren niet meer serieus :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93678946
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 08:36 schreef Tarado het volgende:
Wat heeft dit met F1 nieuwtjes te maken?
wat heeft de alonso discusie te maken met de f1 nieuwtjes? ook niks want dat was ook allemaal al oud nieuws.
Every war is different, every war is the same.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 11:30:45 #88
154880 Bolter
Awesomeness
pi_93679530
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 11:09 schreef dekkered het volgende:

[..]

wat heeft de alonso discusie te maken met de f1 nieuwtjes? ook niks want dat was ook allemaal al oud nieuws.
Daarom misschien een F1 SC? Zodat iedereen die iets teveel tijd heeft om onzin hier te spuien zich daar lekker op kan uitleven en anderen gewoon even alle nieuwtjes onder elkaar heeft?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_93680381
Niets zo irritant als wannabee-mods. Meld je aan als kandidaat mod, of PM een mod over alle onrecht die je wordt aangedaan maar ga niet steeds commentaar leveren als een topic eventjes een zij wending neemt.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:26:57 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_93682955
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 11:09 schreef dekkered het volgende:

[..]

wat heeft de alonso discusie te maken met de f1 nieuwtjes? ook niks want dat was ook allemaal al oud nieuws.
Daar heb je een punt, maar er is toch een topic voor?
FOK! Formule 1-manager 2010 #5
FOK! F1manager 2011
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 maart 2011 @ 17:08:14 #91
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_93690893
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:55 schreef dekkered het volgende:

[..]

Alles gelezen? Dan moeten ze gewoon zeggen dat ze niet weten wanneer het komt omdat het in hun eigen tijd en vrijwillig is. (en ja ik weet dat het vrijwillig is)

Van mij part komen ze er pas in de zomer mee, daar geef ik niks om maar ze moeten gewoon duidelijk zijn.
Gewoon nog een paar daagjes geduld. Paar dingetjes bleken iets meer tijd te kosten dan verwacht. Je zult er voor worden beloond.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_93762607
Testschema voor de komende dagen:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Team        8 mrt           9 mrt        10 mrt          11 mrt      12 mrt
Red Bull    Webber          Vettel       Webber          Vettel      
McLaren     Button          Hamilton     Button          Hamilton      
Ferrari                     Massa        Massa           Alonso      Alonso
Mercedes                    Rosberg      Schumacher      Schumacher  Rosberg
Renault     Heidfeld        Petrov       Petrov          Heidfeld      
Williams                    Maldonado    Barrichello     Barrichello Maldonado
Force India Hülkenberg (am) 
            di Resta        di Resta     Sutil           Sutil/di Resta      
Sauber      Perez           Kobayashi    Perez           Kobayashi      
Toro Rosso  Buemi           Buemi        Alguersuari     Alguersuari      
Lotus       Valsecchi/      Trulli       Trulli (am)
            Razia (am)                   Kovalainen (pm) Kovalainen      
            Trulli (pm)     
HRT         TBA             TBA          TBA             TBA          TBA
Virgin      d'Ambrosio      d'Ambrosio   d'Ambrosio      d'Ambrosio      
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_93808123
Jaja, er is ook nog echt nieuws... Roept u maar, de bolhoedneus ofzo? :X
http://www.gpupdate.net/n(...)allende-nieuwe-neus/

Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 maart 2011 @ 11:21:46 #94
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_93808184
Wapperde de voorvleugel te veel ofzo of is dit een verstelbare voorvleugel?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_93808559
Het zal me niets verbazen als dat het een neus is om druk mee te meten die op bepaalde punten van de vleuegel komen.. Kan me niet voorstellen dat je hiermee wil gaan racen :)
Where facts are few, experts are many.
  Forum Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 11:34:47 #96
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_93808627
Het ziet er niet bepaald aerodynamisch uit inderdaad.
pi_93810007
Maar misschien komt daardoor wel meer lucht bv op de achtervleugel te staan dan met een normale neus, wie weet. Ik heb geen idee wat dat ding in een windtunnel laat zien en jullie ook niet.

Het zal allicht niet voor niets zijn denk ik en mochten ze er daadwerkelijk mee gaan racen dan zullen ze op zn minst cijfers hebben liggen die bewijzen dat dat een positief effect heeft.

Maargoed, het ziet er niet uit natuurlijk :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:29:19 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_93810290
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef Atreidez het volgende:
Het zal me niets verbazen als dat het een neus is om druk mee te meten die op bepaalde punten van de vleuegel komen.. Kan me niet voorstellen dat je hiermee wil gaan racen :)
inderdaad is gewoon om te meten, ze willen de vleugel zo flexibel mogelijk hebben binnen de toelaatbare norm.

Een andere suggestie;

quote:
McLaren Pod: stranger rumours suggest the quite strong looking struts are hydraulic and move the wing to replicate different flex, the results can then be measured in order to engineer subsequent wings to flex in a similar manner. the hydr set up is legal for testing, then as RBR proved last year a wing can flex as long as it meets the FIA test
http://scarbsf1.wordpress.com/ http://twitter.com/#!/ScarbsF1
pi_93810605
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef Atreidez het volgende:
Jaja, er is ook nog echt nieuws... Roept u maar, de bolhoedneus ofzo? :X
http://www.gpupdate.net/n(...)allende-nieuwe-neus/

[ afbeelding ]
lijkt op


:')
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:05:44 #100
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_93811467
Het heeft een druppelvorm en volgens mijn zeer beperkte kennis heeft dat nauwelijks effect op de aerodynamica - en genereert het zeker geen downforce of wat dan ook. Kan iemand met verstand van zaken dit bevestigen?
Please, make yourself uncomfortable.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')