Komt wel goed ,het is fijn voor de manager dat het voor de start van het seizoen isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt, We moeten even kijken wat we er mee aan moeten, maar zolang er niets officieels van Lotus Renault is, is het gewoon afwachten.
Grosjean of senna ben ik bangquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:39 schreef Peterselieman het volgende:
Eigenlijk niet, want ik had Kubica er graag bij gehad, omdat met hem er bij de keuzevrijheid in het spel groter was.
Met een vervanger is dat maar afwachten, omdat deze, tenzij het Kimi is, waarschijnlijk lang niet zo goed zal presteren.
Nu met het nieuws over het afgelasten van de race in Bahrein gaan we iets meer tijd nemen, zodat er nog enkele kleine verbeteringen aangebracht kunnen worden voordat de manager open gaatquote:
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:32 schreef k_man het volgende:
Als je online 'm knalt, gaat-ie ook meteen open?
Dat was iets wat wij bij het testen niet tegengekomen waren, maar dat probleem was voor de start van de voetbalmanager halverwege vorig jaar al ondervangen. Nu zijn nog meer problemen opgelost.quote:Goed plan als je hetzelfde gelazer wilt als vorig jaar.
Mooi. Dus als users - net als vorig jaar - van tevoren al signaleren dat bepaalde dingen een probleem gaan vormen, is er nog tijd om dat te herstellen?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Mooi. Dus als users - net als vorig jaar - van tevoren al signaleren dat bepaalde dingen een probleem gaan vormen, is er nog tijd om dat te herstellen?
Garanties kun je nooit van te voren geven, omdat je niet weet hoe het seizoen zal gaan verlopen. Wel kun je dingen gaan simuleren en kijken hoe alles uit gaat pakken. Zo probeer je alles fine te tunen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef k_man het volgende:
Als het goed is zus, als het goed is zo... Pfff.
Zeg alsjeblieft dat je inderdaad tijd hebt ingeruimd om door users aangegeven fouten van tevoren te herstellen, anders wordt het weer zo'n drama als afgelopen jaar.
kimi zal ook lang niet zo goed presteren als kubica denk ik, daar is ie te lui voor en en jaar er tussenuit werkt ook niet meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:39 schreef Peterselieman het volgende:
Eigenlijk niet, want ik had Kubica er graag bij gehad, omdat met hem er bij de keuzevrijheid in het spel groter was.
Met een vervanger is dat maar afwachten, omdat deze, tenzij het Kimi is, waarschijnlijk lang niet zo goed zal presteren.
Daar kom ik zodra de manager open gaat op terug, omdat we ook op dit punt wat aan de knoppen draaien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar het is nog steeds zo dat binnen de top10 je stijgt in waarde en buiten de top10 daalt?
Dus een HRT die als 11e finisht wordt gezien als een slecht resultaat en daalt in waarde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |