Prinsesquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:23 schreef vosss het volgende:
Als 2 druppels water. Het zou zn kleine broertje kunnen zijn. Of zn zoon ofzo
Maargoed, zulke dingen vallen me soms ineens te binnen.
Net zoals in het volgende filmpje:
Daar zie ik op 34/35 seconden gewoon onze kroonprins aan de telefoon zitten
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:17 schreef vosss het volgende:
Het valt me bij het kijken van het filmpje ineens op:
[ afbeelding ]
WTF dat is helemaal niet het neefje van Ayrton!
[ afbeelding ]
Dat is het neefje van Hans van Willigenburg!!!
Godsklere ja zeg, als die McLaren van je niet om de haverklap uit elkaar flikkerde wel jaquote:McLaren-teambaas probeerde ex-wereldkampioen te verleiden
Uitgegeven door Casper Bekking 3 maart 2011 16:46
Kimi Raikkonen is weer even een belangrijk gespreksonderwerp in de koningsklasse. De voormalig F1-coureur gaf afgelopen week aan zijn buik vol te hebben van de koningsklasse en niet meer terug te willen keren. Dat leidde direct tot veel reacties, onder meer van Formule 1-baas Bernie Ecclestone. De excentrieke Brit gaf aan het zonde te vinden dat de snelle Fin zijn sport heeft verlaten. Datzelfde geldt voor McLaren-teambaas Martin Whitmarsh, die toegaf dat hij Raikkonen heeft proberen te verleiden voor een terugkeer in 2010.
"Ik ben een Kimi-fan en daar heb ik nooit een geheim van gemaakt", zei de Brit tegenover Motor Sport. "Ik vind hem een onderschatte coureur. Onderschat in de zin dat iedereen weet hoe snel hij is, maar ik denk dat mensen zich niet realiseren hoe slim hij is en hoe goed zijn technische feedback is. Hij kan een team echt vooruit helpen. Hij heeft één wereldtitel gewonnen, maar hij had veel meer kunnen bereiken."
Whitmarsh gaf toe dat hij vorig jaar geprobeerd heeft Raikkonen terug te halen: "We hebben serieuze onderhandelingen gevoerd. Ik ben naar hen toegegaan en heb aangegeven zeer geïnteresseerd te zijn. De gesprekken waren in een zeer vergevorderd stadium. Uiteindelijk is hij niet teruggekeerd omdat ik me plotseling realiseerde dat ook Jenson beschikbaar zou komen. Ik heb hem een aanbod gedaan en Jenson heeft de uitdaging verrassenderwijs geaccepteerd. En daar ben ik nog steeds erg blij om."
Tja, ik ben nooit een superfan van hem geweest, maar het is wel zonde dat hij er niet meer bij is. Dan hadden we nu 6 actieve wereldkampioenen gehad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:41 schreef vosss het volgende:
Even weer serieus nu:
[..]
Godsklere ja zeg, als die McLaren van je niet om de haverklap uit elkaar flikkerde wel ja
Hij had op zn minst, maar dan ook echt op zn minst 3 titels kunnen hebben als McLaren/Mercedes een auto gebouwd hadden die heel bleef destijds!
Toen kimi naar ferrari vertrok heb ik weleens vernomen dat mclaren monteurs weleens zeiden dat ze ferrari succes wenste met het bouwen van een tank want kimi reed alles aan gort. Weet natuurlijk niet of dat waar is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:41 schreef vosss het volgende:
Even weer serieus nu:
[..]
Godsklere ja zeg, als die McLaren van je niet om de haverklap uit elkaar flikkerde wel ja
Hij had op zn minst, maar dan ook echt op zn minst 3 titels kunnen hebben als McLaren/Mercedes een auto gebouwd hadden die heel bleef destijds!
Zou ik ook zeggen om te verbloemen dat ze een bagger auto hadden gemaakt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:59 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
Toen kimi naar ferrari vertrok heb ik weleens vernomen dat mclaren monteurs weleens zeiden dat ze ferrari succes wenste met het bouwen van een tank want kimi reed alles aan gort. Weet natuurlijk niet of dat waar is.
Coureur is daar zelf mede verantwoordelijk voor. Alleen instappen en hard rijden is niet genoeg, je moet ook het team mee helpen de auto te ontwikkelen. En als die auto te vaak problemen krijgt, kun je twee dingen doen. Je rijstijl aanpassen of zorgen dat het team een auto bouwt die er tegen kan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen om te verbloemen dat ze een bagger auto hadden gemaakt.
Bagger auto? Zo slecht was die McLaren in die jaren niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen om te verbloemen dat ze een bagger auto hadden gemaakt.
Niet slecht, maar duidelijk niet degelijk genoeg. Het materiaal moet niet met alleen fluwelen handschoenen aangepakt moeten worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef 0634 het volgende:
[..]
Bagger auto? Zo slecht was die McLaren in die jaren niet.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/9413770.stmquote:Ross Brawn admits his Mercedes team are struggling for pace with the start of the new season fast approaching.
It begins in Melbourne on 27 March, with just five more days of testing in Spain (8-12 March) to come beforehand.
"We're about a second off where we want to be, which is at the front, so we've got to find a second in the upgrade which we think we can do," Brawn said.
"But you never know what others will do - we've set out our plan we'll know at Melbourne if it's right."
Speaking on BBC 5 live, Brawn admitted that having enjoyed success in his days with Benetton, Ferrari and Brawn GP, life under the Mercedes banner was proving more challenging.
His drivers - seven-time world champion Michael Schumacher and Nico Rosberg - failed to muster a win between them in 2010.
But Brawn, who recently sold his remaining shareholding in the team to parent company Mercedes, said that far from diminishing his enthusiasm, the team's problems just made him more hungry for renewed success.
"It's often these periods when you get most motivation - when you've been there, you don't want to let it go, that's what drives you the hardest, when you've got challenges to face," he said.
"We're all intensely competitive and we get more motivated when we're not achieving what we want to achieve.
"We're sticking to our winter plan and we'll know when we get to Melbourne."
F1 legend Schumacher, 42, admitted last month that it would be "difficult" for Mercedes to win races at the start of the season.
"Yes, we are slightly concerned, but then on the other hand we know where we want to go to," he told BBC Sport.
Één seconde, anno 2011...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:02 schreef Tarado het volgende:
Mercedes need to find one more second, says Ross Brawn
[..]
http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/9413770.stm
Volgens mij is Vettel net zo'n verkrachter van z'n Red Bullquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Coureur is daar zelf mede verantwoordelijk voor. Alleen instappen en hard rijden is niet genoeg, je moet ook het team mee helpen de auto te ontwikkelen. En als die auto te vaak problemen krijgt, kun je twee dingen doen. Je rijstijl aanpassen of zorgen dat het team een auto bouwt die er tegen kan.
Dat is denk ik het grote verschil tussen coureurs als Senna en Schumacher ten opzichte van een Raikkonen.
quote:Webber wil loopbaan afsluiten bij Red Bull
Uitgegeven: 4 maart 2011 08:43
Laatst gewijzigd: 4 maart 2011 08:54
AMSTERDAM - Mark Webber verwacht dat hij zijn Formule 1-loopbaan zal afsluiten bij Red Bull. De 34-jarige Australiër heeft daar een contract tot eind 2011.
Ik denk dat ik de rest van mijn carrière voor Red Bull race, meldt de nummer drie van het jongste WK aan Autosport.com.
Net als elke coureur wil ik vooraan blijven strijden. Het is heel bevredigend om voor dit team te rijden.
Net als in de voorgaande twee seizoenen is Webber ook in 2011 de teammaat van Sebastian Vettel. Vorig jaar was het niet altijd pais en vree tussen de Australiër en de Duitser die zich in de slotrace kroonde tot wereldkampioen.
Soms ging het niet van een leien dakje, maar we mogen trots zijn op wat we hebben gepresteerd. Het was uniek dat we beiden meededen om de titel.
Nieuw contract
Teambaas Christian Horner van Red Bull meldde twee weken geleden dat de kans groot is dat zijn renstal ook in 2012 gebruik zal maken van de diensten van Webber.
Als hij dezelfde prestaties blijft leveren als hij deed in 2010, waarom zouden we dan niet met elkaar doorgaan?
Webber debuteerde in 2002 in de koningsklasse van de autosport bij Minardi. Daarna reed hij achtereenvolgens voor Jaguar (2003, 2004), Williams (2005 en 2006) en sinds 2007 Red Bull.
© NUsport
http://en.espnf1.com/ferr(...)303.html?CMP=OTC-RSSquote:"I'm not racing to make friends but to achieve many titles," he told the Spanish Marca newspaper. "Let's see if I win enough to be remembered. If not, I will also retire very happy, proud of the experience."
Turning to Ferrari, where he is about to start his second season, he said he "expected a team of legend and magic and it has been a pleasant surprise, even better than I expected". Asked how long he might stay in F1 and with Ferrari, Alonso answered: "I am in no hurry to go; here, I even enjoy finishing second, eighth and 23rd."
It has been suggested in the past, however, that Alonso does not completely enjoy F1 overall because it is not a pure sport. "It's not just racing; F1 is also very much business and with other interests," he said. "It's not a competition, pure and simple. Cars are not equal, the rules are not equal for all. But we know this and accept it because this is perhaps some of the charm of Formula One.
Asked about the cars he has driven since debuting in 2001, he said the 2009 Renault was "the worst but I managed a podium in Singapore". And with the same team, he said 2004 and 2005 were the most enjoyable cars. "There was the war with the Bridgestone and Michelin tyres that made us a couple of seconds faster, already with 900bhp
"Even with the inferior aerodynamics that we had six years ago compared to today, in Cheste [Valencia] we were doing 1:08, compared to 1:14 - six seconds different. Those cars are hard to beat."
Alonso revealed that when his F1 career began with Minardi ten years ago, he also had the option of going to Ferrari-powered Prost. "The offer was to go there and then maybe be a Ferrari tester, or maybe not and I'll have to return to F3000," he explained. "It did not guarantee anything, while Renault were giving me a better opportunity."
Say what??quote:the rules are not equal for all.
Ferrari heeft altijd al een special treatment gehad hequote:
Dat is niet waar! Een paar jaar geleden was er een mooi voorbeeld van toen alle teams op tijd hoorde dat ze op fullwets moesten starten en dat men vergeten was dit door te geven aan Ferrari!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ferrari heeft altijd al een special treatment gehad hedoe nu niet alsof je dat niet weet!
Maar ze werden wel 80 miljoen betaald om het Concorde Agreement te ondertekenen. De andere teams kregen er niets voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is niet waar! Een paar jaar geleden was er een mooi voorbeeld van toen alle teams op tijd hoorde dat ze op fullwets moesten starten en dat men vergeten was dit door te geven aan Ferrari!!!!
Of zouden ze zoiets zo nu en dan doen om de conspiracydenkers op het verkeerde been te zetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |