Dat is Ben G, die zit beneden. Patta zit boven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:14 schreef FreshLife het volgende:
ik had die blauwe paul rodriquez ook bij patta dus ze zijn dan wel geen skateshop maar hebben wel vaak van die stuff;p
Dat zijn aparte Allstars. Mijn vriendin zoekt ook nieuwe Allstars, met een feminine tintje. Waar heb je deze gekocht?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:58 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog de rode janoski's
Die had ik ook gezien idd, alleen m'n voorkeur gaat nu uit naar die grijze. Ben over 2 weken in Antwerpen en ga dan langs Avenue Store hopelijk ligt er dan nog wat in mn maat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef emokid het volgende:
2011 collectie van Ransom x adidas ziet er goed uit. Vind zelf deze erg vet:
[ afbeelding ]
Thnx voor de info. Ik kom nooit in Arnhem. Ik woon in Drenthe en heb een baan dus geen tijd om 'even' langs Frisco te gaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef vault_tec het volgende:
Volgens mij heeft frisco in Arnhem ook veel ransom x adidas. Weet niet precies waar je woont maar...
Wivah:
[ afbeelding ]
Haha, klopt! Maar was even benieuwd!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef Gaijin het volgende:
Is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind die onderste het mooist. (Nike SB Vulc Rod dus)
Ben-g maar elke skateshop in NL met sb account heeft ze nu liggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:41 schreef loqdawq het volgende:
waar heb je die rode janoski's gekocht?
heb ik bij 24/7 in Nijmegen gepast. Heb ze zelf in t bruin wel de tong eraf geknipt, kon er niks meequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker nergens te passen? Kan ze alleen bij Flatspot vinden en weet mijn maat zo niet van adidas.
Die heb ik ook! Fijne schoenen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
De verleiding was weer eens te groot.
Misschien dat het posten van een werkende afbeelding wil helpen. Imageshack heeft problemen met fok.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:35 schreef frgrnc het volgende:
Ah mensen ik ben echt zo hard op zoek naar deze Nikes, weet iemand waar ik ze kan vinden of wat het modelnaam is? Ik heb ook echt geen idee hoe oud ze zijn ofzo. Die het meisje dus aanheeft.
[ afbeelding ]
gewoon je maat nemenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:59 schreef Valyx het volgende:
Iemand een idee hoe adidas ongeveer valt vergeleken met bijv. vans era? Heb van vans era een US10 en ik lees overal dat Adidas klein uitvalt, US11 bestellen dan maar? Not sure hoe ze bij flatspot met returns om gaan.
Edit: returns binnen 28 dagen dus
sparky's zwolle, ook gewoon grijsquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker nergens te passen? Kan ze alleen bij Flatspot vinden en weet mijn maat zo niet van adidas.
Thnx gozer.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef HAL9000S het volgende:
Nice hierboven!
Vandaag:
[ afbeelding ]
Is dezelfde schoen hoor. Is alleen een ander paar veters die je er ook bij krijgt. Dat is een fijne paar janoski's. Heb ze zelf ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb hier in Eindhoven rondgekeken, maar ze hebben alleen nog de Velvet Brown, in mijn maat tenminste.
Iemand nog een tip hoe ik aan de Premium zou kunnen komen? Zijn van oktober 2010, geloof ik. Overigens, zijn dat nou twee verschillende schoenen op die foto? Op andere foto's zie ik alleen maar de linkse van de twee, die zonder het zwarte leren deel aan de zijkant. Of ben ik scheel?
Ah ok, komt door de lichtval dus. Waar heb jij ze vandaan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is dezelfde schoen hoor. Is alleen een ander paar veters die je er ook bij krijgt. Dat is een fijne paar janoski's. Heb ze zelf ook.
Groningen. Wel een tijdje geleden alweer dus ik geef je weinig kans. Je moet er gewoon snel bij zijn. Leuke aan die zwarte is wel dat elke schoen anders is qua vale plekken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah ok, komt door de lichtval dus. Waar heb jij ze vandaan?
Ik rook niet, drink ook niet en heb een vaste baan. Ik weet niet aan wat voor onzinnigheden jij je geld allemaal uitgeeft dat je geen geld overhoudt om op z'n minst een paar sneakers per maand te kunnen ophalen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:44 schreef kleurendooff het volgende:
Oke, ik snap er allemaal niets meer van, ik zie sommige van jullie met 30 paar schoenen, waar haal je het geld vandaan?
Oke ik heb wat vraagjes, bestellen jullie veel vanuit bijvoorbeeld amerika zo ja, welke sites?
Wat zijn goede online winkels met sneakers?
En waar kopen jullie meestal jullie schoenen als je ze niet online koopt?
Zo stonden ze wel in het schapquote:
Omdat ik een andere smaak heb hoef ik niet meteen een troll tezijn..quote:
Maak dan een foto met je telefoon.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Omdat ik een andere smaak heb hoef ik niet meteen een troll tezijn..
Euh, ben gewoon benieuwd wat jullie nou precies van m'n schoenen vinden.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:06 schreef emokid het volgende:
Oke. Leuk. Wat wil je precies voor reactie?
Is typisch bij de Busenitz.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef Valyx het volgende:
Heb mn Busenitz. Enige downside is dat die tong bij het lopen naar de zijkant gaat na verloop van tijd ~_~.
Hahaha dat bedoel ik dus =Dquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:35 schreef Donnis het volgende:
Aw kom op man, wat bezielt mensen toch altijd om hier hun 'sneakers' uit de schoenenreus te posten, like anyone gives a fuck.
Maakt je schoenen er niet mooier op. "Nette sneakers" slaan gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:55 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Hahaha dat bedoel ik dus =D
Het is geen schoenenreus. En kinderen lopen op sportschoenen
Dit vind je vast wel cool:
[ afbeelding ]
Vertel mij dan waarom er wel plek is voor Nike SB en Nike Air Max '90. De 1 wordt gedragen door mensen uit de skate-scene, de ander wordt gedragen door gabbers en tegenwoordig gasten uit de hiphop-scene en breezermeisjes. Daarnaast zag ik ook de Adidas Ransom staan. Is dat een sneaker? En ik had overigens mijn klassieke, niet exclusieve midhoge zwarte Vans er ook bij staan. Lekker oldschool, geen poespas.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Maakt je schoenen er niet mooier op. "Nette sneakers" slaan gewoon nergens op.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:35 schreef Donnis het volgende:
Aw kom op man, wat bezielt mensen toch altijd om hier hun 'sneakers' uit de schoenenreus te posten, like anyone gives a fuck.
Nicequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk gevonden en ook nog in mijn maat, direct besteld
Waar heb je ze besteld?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk gevonden en ook nog in mijn maat, direct besteld
Amen. Nette sneakers bestaan niet. Je hebt sneakers of geen sneakers.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef useraccount het volgende:
Nette sneakers: Contradictio in terminis.
Dat valt dan weer tegenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Via een Engelse site, maar had schijnbaar de laatste, ze zijn nu out of stock..
Ik kom uit Eindhoven inderdaad. Had ze vorige week al gemaild, maar die Blue/Gum hadden ze niet meer in US 9.5. De Velvet Brown wel, maar die vind ik verder niet echt bijzonder. Toch bedankt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:41 schreef Internepper het volgende:
Tauchmeister, kom je toevallig uit ehv?
Ik had op internet een shop gevonden uit Eindhoven die ze waarschijnlijk heeft: http://www.100procentskateshop.nl/
Als je op die site klikt en dan naar 'nieuw binnen' gaat, dan zie je als je naar onder scrollt bij 6 januari de Nike Janoski's staan.
Binnenkort even langsgaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./hypebeast.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoop binnenkort ook m'n eerste paartje Janoski binnen te krijgen.Lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./hypebeast.ik zou haast zeggen bestel nog een 10 erbij voor me
Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoop binnenkort ook m'n eerste paartje Janoski binnen te krijgen.bamboehout!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./hypebeast.
Dat gaat lastig worden lol.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lekker.ik zou haast zeggen bestel nog een 10 erbij voor me
Was ook meer als geintje. Weet dat ze hard to come by zijn en op zich doe ik even rustig nu qua aankopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden lol.
Precies dat. Dikke padding aan de binnenkant, zit heerlijk. Heb zelf de Argentina Blue's.quote:Die Adidas hierboven zijn sick! Soort skateversie van de Campus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom de:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:22 schreef vault_tec het volgende:
Dan kan je het beste googlen naar een hilfiger size chart
Bij mij willen merken onderling wel eens verschillen vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maakt dat uit?
ik zag leuke hilfiger sneakers..
Ja dat zal ook wel, mm lastig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bij mij willen merken onderling wel eens verschillen vandaar de vraag.
Ik bestel zelf ook geen schoenen van merken die ik niet eerder heb gehad online omdat je idd zit met het gedoe rondom de maat. Ik heb zelf geen ervaring met TH dus kan je niet van advies voorzien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat zal ook wel, mm lastig.
Bestel wel vaker kleding enzo via internet maar nooit schoenen vanwege datzelfde issue met maten idd
Ik vind DC's helemaal niks net als al die andere 'skate' merken. Zijn schoenen die vaak door dezelfde mensen wordt gedragen die zich kinderachtig gedragen met hun 'xD', rofl en andere niet ABN woorden. Puberale schoenen. Supra's hebben daarentegen wel een paar mooie modellen maar ik zou het niet kopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef Nezhi het volgende:
Wat vinden jullie van merken zoals DC en Supra? Zie die hier nooit verschijnen en op sneakersites wordt er best wel op neergekeken lijkt wel xD
Volgende maand ga ik rode Janoski's bestellen, lekker voor de zomer
Je moet dan ook minstens 20 paar schoenen hebben staan wil je in dit topic posten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je niet een beetje te diep in op de stereotype. DC maakt tenslotte skateschoenen, en net als bij alle skatemerken zitten er vaak goede dingen tussen. Heb zelf een rode paar van DC, gewoon clean zonder print. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik vind DC's helemaal niks net als al die andere 'skate' merken. Zijn schoenen die vaak door dezelfde mensen wordt gedragen die zich kinderachtig gedragen met hun 'xD', rofl en andere niet ABN woorden. Puberale schoenen. Supra's hebben daarentegen wel een paar mooie modellen maar ik zou het niet kopen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:41 schreef Meneer_Agent het volgende:
Letates houd je bijdehante bek eens.
zou eerder voor de '99 versie gaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef HAL9000S het volgende:
Deze putty dunks! Ik wil ze
[ afbeelding ]
Correct. Ik kreeg laatst nog een trade offer voor een paartje Putty's, moest alleen wel mijn paartje ND's afstaan /hellnoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:03 schreef HAL9000S het volgende:
De pro b putty is idd >>>>>>>>>>> (is pro b putty toch?)
Zijn die überhaupt nog te krijgen ergens?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zou eerder voor de '99 versie gaan![]()
[ afbeelding ]
Probeer eens de adidas Originals stores. Welke kleur zoek je eigenlijk?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:56 schreef Agentperry het volgende:
Waar kan ik ergens forest hills bestellen? Op jd sports is alles in mijn maat bijna uitverkocht.
The Hundreds Johnson Low (denk ik)quote:
Zoietsquote:Probeer eens de adidas Originals stores. Welke kleur zoek je eigenlijk?
Vind m'n bluff mid ook gaver omdat ze idd net wat cleaner zijn. Maar die valley voor erbij. Yes please.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef HAL9000S het volgende:
Die ransom vind ik dan weer niet zo. Normaal gesproken zijn ze lekker clean, hier zit patent op.
Netter sneakers is onzin. Hoe gaat dit samen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:09 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Zoveel haat hier op mensen die niet hun hele inkomen aan sneakers uitgeven of "nette sneakers" hebben.
Just sayin'
Vans heeft dit gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Netter sneakers is onzin. Hoe gaat dit samen?
Adidas store heeft sowieso bijna niks, ik haal alels van Adidas meestal van JD.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:41 schreef Agentperry het volgende:
Forest hills staan niet op de site van de originals store, iemand een ander adresje waar je ze kunt krijgen?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:18 schreef Zwappel het volgende:
http://www.supratrainersuk.net/
Iemand die kan confirmen of dit fake is? Hebben wel een overdreven breed assortiment, en die prijzen zien er ook niet heel erg geloofwaardig uit..
Ben op zoek naar deze, iemand enig idee?
Wel binnen europa.
(Of gewoon webshops binnen EU die redelijk wat Supra verkopen)
[ afbeelding ]
quote:Model: kobe-iv-shoes-008
206 Units in Stock
Manufactured by: Supra
Daar heeft Agentperry al gezocht, zijn maat is uitverkocht. Misschien liggen ze wel instore bij Size? (Carnaby Street)?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:20 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Adidas store heeft sowieso bijna niks, ik haal alels van Adidas meestal van JD.
Verkopen ook redelijk wat Forest Hills voor een nette prijs:
http://www.jdsports.co.uk(...)reeText=forest+hills
JD koopt vaak opnieuw in, dus als Agentperry zo nu en dan opnieuw kijkt hebben ze zijn maat miss binnenkort weer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[..]
Haal je Supra spullen bij Flatspot.
[..]
Daar heeft Agentperry al gezocht, zijn maat is uitverkocht. Misschien liggen ze wel instore bij Size? (Carnaby Street)?
Dank je! Zou goed kunnen inderdaad, beetje jammer dat ze geen telefoon hebben die werktquote:
Jij hebt vrijwel altijd sexy sneakers.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:52 schreef HAL9000S het volgende:
Waarschijnlijk bedoelt ie As it is.
vandaag binnen:
[ afbeelding ]
De poes doet vies op de achtergrond.
Idd erg kick zeg. Maar wat een werk om zoiets te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef Pan.da het volgende:
Niet om te dragen, maar wel vet:
http://www.menreport.com/2011/03/sneaker-that-rock/
Samba'squote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Agentperry het volgende:
Forest hills gaan het dus voorlopig niet worden. Iemand nog suggesties voor een mooi paar?
Ik wil sowieso lage schoenen en het liefst zien ze er een beetje klein is, heb lange benen dus dan staan lompe sneakers niet. Vind stan smiths eigenlijk al te lomp om even een indicatie te geven.
jupilerquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:52 schreef HAL9000S het volgende:
Waarschijnlijk bedoelt ie As it is.
vandaag binnen:
[ afbeelding ]
De poes doet vies op de achtergrond.
wat deze beste man zegt. Of adidas Campus (Vulc/80s). Niet de Campus II.quote:
2 kratten voor de prijs van 1 @ Jumboquote:
Nee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef Agentperry het volgende:
http://www.hishops.co.uk/(...)Pro+-+NavyWhite.html
Deze site betrouwbaar?
En hoe zit het met de maat? Ik heb opgezocht dat 8 = 42 in nl maar vallen ze ook het zelfde als nl adidas schoenen, samba's bv?
Ik heb UK 10.5 in mijn Adidas Gazelle.. Zou jij dus 11/11.5 nemen in je Busenitz?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Nee.
Busenitz vallen klein, halve maat omhoog.
Boxfresh... zie hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef Seam het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand misschien welke schoenen dit zijn?
Waar zijn deze te bestellen, zonder douanekosten e.d.?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
chivalrous culture (www.chivculture.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.chivculture.com ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:25 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Waar zijn deze te bestellen, zonder douanekosten e.d.?
Ik bedoel meer een Nederlands of andere Europese webshop. Vanwaar deze shop gehost is, is mij niet duidelijk dus ook niet als er douanekosten moeten worden betaald.quote:
eerdere releases zijn wat moeilijker te vinden omdat ze snel uitverkocht zijn. Je kan ook voor de recente release gaan bij Flatspot of bij een NL skateshop.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:25 schreef Agentperry het volgende:
Ok dus een 8,5 of 9 bestellen. Maar nog een adresje waar ik die navy/white kan bestellen? Kan ze nergens vinden.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef HAL9000S het volgende:
en dan deze heerlijke CW voor weinig pakken @ flatspot:
[ afbeelding ]
http://www.flatspot.com/p(...)-white-metallic-gold
Overkill, Search & Destroy en Titus Berlin Zoopreme.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:15 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Weet iemand waar je in Berlijn Busenitz kan halen?
Ok dank.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:18 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Overkill, Search & Destroy en Titus Berlin Zoopreme.
Thnx gozerquote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ja ook erg nice. 't Is dat ik al zoveel kzk/campus heb liggen anders had ik ze ook zeker gehaald.
thnx. Ik had de samples gezien, maar vind dat grijze niet zo. Witte strepen hebben net wat meer een old school feel voor mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:09 schreef Sinji het volgende:
Nice Diablo. De sample was met grijze strepen
[ afbeelding ]
Die wou ik eerst, maar uiteindelijk toch de Adidas gekozen. ze zijn zeker nice.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:40 schreef Shadeauw het volgende:
Air Max 1 ACG Pack:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nike sb janoski.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:34 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Iemand nog suggesties voor zomerschoe nen?
Ik vind ze juist wel heel comfortabel. Ik kan er de hele dag op lopen zonder last te krijgen. Je moet gewoon niet te brede voeten hebben. M'n zwart leren premium janoski's zijn aan de binnenkant bij m'n hak al zwaar aan het slijten. Das een beetje jammer.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:22 schreef emokid het volgende:
Die Janoski's zijn echt niet voor comfort gemaakt. Heb er een hele dag op gewerkt en voel zowat mijn tenen niet meer. Erg smalle schoenen. Dus als je zo'n bigfoot hebt als mij zou ik er eerst een passen.
meestal een teken dat je schoenen te groot zijn. (ergens ooit gelezen)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind ze juist wel heel comfortabel. Ik kan er de hele dag op lopen zonder last te krijgen. Je moet gewoon niet te brede voeten hebben. M'n zwart leren premium janoski's zijn aan de binnenkant bij m'n hak al zwaar aan het slijten. Das een beetje jammer.
Das raar, want m'n andere janoski's zijn dezelfde maat, ouder, meer gedragen maar daar is niks mis mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
meestal een teken dat je schoenen te groot zijn. (ergens ooit gelezen)
wivah:
[ afbeelding ]
hierquote:Op zondag 13 maart 2011 16:17 schreef K.Weenie het volgende:
Bij welke webshop of winkel moet ik zijn voor deze patta's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Womens ADI Ease Low ST
vergelijkbaar met een Busenitz. Frisco verstuurt ook, bel/mail ze even.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een idee waar ik deze kan halen? Het liefste een webshop.
[ afbeelding ]
Ik heb ze afgelopen weekend gezien bij de Kingdom in Tilburg, maar daar hadden ze alleen maar maat 43 liggen. Ik weet mijn maat niet 100% zeker, maar kan iemand vertellen hoe deze vallen in vergelijking met Busenitz of campus. Daar heb ik US 8 bij (41 1/3)
Heb ze ook nog bij Frisco zien staan, maar daar kom ik helaas amper.
zou je de zool van voor naar achter kunnen meten?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:02 schreef Bryan181 het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat ik mijn busenitz in 43 1/3 heb en mijn asics gel lyte in maat 43. Vans heb ik 42,5. Ze vallen dus klein...
Oke zal ik doen. Zal ik dan vragen om 8 of 8,5? 8 is 41 en dat is iets kleiner dan die busenitz.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vergelijkbaar met een Busenitz. Frisco verstuurt ook, bel/mail ze even.
Welk model?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef Pan.da het volgende:
Weet iemand hoe de fit is van (pro-)Keds? Heb aardig brede voeten, na operatie is met name de rechtervoet breed. Zoek eigenlijk een zomerse sneaker voor er bij, draagbaar onder shorts.
Als je us8 draagt, dan zou ik een us8,5 SB blazer nemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oke zal ik doen. Zal ik dan vragen om 8 of 8,5? 8 is 41 en dat is iets kleiner dan die busenitz.
De 69er Lo Ripstop. Zit te twijfelen tussen deze of een paar Adidas Nizza Lo'squote:
Mij ook! helaas zijn ze nergens in een shop in de stad te vindenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Urquhart het volgende:
Binnenkort ook maar eens nieuwe schoenen halen
[ afbeelding ]
Deze spreken mij wel aan
Idd, ben wel de Samba-variant tegengekomen met dezelfde kleur die enigzins in de buurt komt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef Internepper het volgende:
[..]
Mij ook! helaas zijn ze nergens in een shop in de stad te vinden.
Samba lijkt daar totaal niet op, ben vanmiddag in de stad geweest, wilde eerst grijs witte busenitz halen maar heb ze gepast en ze zijn echt eng lelijk en veel te warm voor in de zomer. Samba's zijn ideale zomerschoenen en vind ze een stuk mooier.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ben wel de Samba-variant tegengekomen met dezelfde kleur die enigzins in de buurt komt.
Ben ik met je eens hoor. Ik vind die Samba's ook niet verkeerd, dus denk dat ik die binnenkort ga halen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Samba lijkt daar totaal niet op, ben vanmiddag in de stad geweest, wilde eerst grijs witte busenitz halen maar heb ze gepast en ze zijn echt eng lelijk en veel te warm voor in de zomer. Samba's zijn ideale zomerschoenen en vind ze een stuk mooier.
Maar dat kan ook meer voor mij persoonlijk zijn, ik ben qua kledingstijl best wel een casual en samba's zijn meer casual schoenen terwijl busenitz skate schoenen zijn.
zijn ook al wat ouderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef Internepper het volgende:
[..]
Mij ook! helaas zijn ze nergens in een shop in de stad te vinden.
http://www.endclothing.co(...)als-kzk-copepan.htmlquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nice.![]()
Waar heb je ze gekocht? Kan ze op internet nergens vinden.
www.skatestore.nlquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:37 schreef Drav het volgende:
Nice!
Iemand die een bij voorkeur Nederlandse webshop weet waar ze de Stefan Janoski Obsidian Blue/Gum nog hebben in US10? Frisco en Revert hadden ze niet meer.
Dope!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef Brummi3_NL het volgende:
deze vorige week binnengekregen
Cody Hudson X Converse Allstar RED![]()
[ afbeelding ]
Passen perfect onder me jeans
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |