Ik kom uit Eindhoven inderdaad. Had ze vorige week al gemaild, maar die Blue/Gum hadden ze niet meer in US 9.5. De Velvet Brown wel, maar die vind ik verder niet echt bijzonder. Toch bedankt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:41 schreef Internepper het volgende:
Tauchmeister, kom je toevallig uit ehv?
Ik had op internet een shop gevonden uit Eindhoven die ze waarschijnlijk heeft: http://www.100procentskateshop.nl/
Als je op die site klikt en dan naar 'nieuw binnen' gaat, dan zie je als je naar onder scrollt bij 6 januari de Nike Janoski's staan.
Binnenkort even langsgaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./hypebeast.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoop binnenkort ook m'n eerste paartje Janoski binnen te krijgen.Lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./hypebeast.ik zou haast zeggen bestel nog een 10 erbij voor me
Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoop binnenkort ook m'n eerste paartje Janoski binnen te krijgen.bamboehout!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./hypebeast.
Dat gaat lastig worden lol.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lekker.ik zou haast zeggen bestel nog een 10 erbij voor me
Was ook meer als geintje. Weet dat ze hard to come by zijn en op zich doe ik even rustig nu qua aankopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden lol.
Precies dat. Dikke padding aan de binnenkant, zit heerlijk. Heb zelf de Argentina Blue's.quote:Die Adidas hierboven zijn sick! Soort skateversie van de Campus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom de:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:22 schreef vault_tec het volgende:
Dan kan je het beste googlen naar een hilfiger size chart
Bij mij willen merken onderling wel eens verschillen vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maakt dat uit?
ik zag leuke hilfiger sneakers..
Ja dat zal ook wel, mm lastig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bij mij willen merken onderling wel eens verschillen vandaar de vraag.
Ik bestel zelf ook geen schoenen van merken die ik niet eerder heb gehad online omdat je idd zit met het gedoe rondom de maat. Ik heb zelf geen ervaring met TH dus kan je niet van advies voorzien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat zal ook wel, mm lastig.
Bestel wel vaker kleding enzo via internet maar nooit schoenen vanwege datzelfde issue met maten idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |