Euh, ben gewoon benieuwd wat jullie nou precies van m'n schoenen vinden.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:06 schreef emokid het volgende:
Oke. Leuk. Wat wil je precies voor reactie?
Is typisch bij de Busenitz.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef Valyx het volgende:
Heb mn Busenitz. Enige downside is dat die tong bij het lopen naar de zijkant gaat na verloop van tijd ~_~.
Hahaha dat bedoel ik dus =Dquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:35 schreef Donnis het volgende:
Aw kom op man, wat bezielt mensen toch altijd om hier hun 'sneakers' uit de schoenenreus te posten, like anyone gives a fuck.
Maakt je schoenen er niet mooier op. "Nette sneakers" slaan gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:55 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Hahaha dat bedoel ik dus =D
Het is geen schoenenreus. En kinderen lopen op sportschoenen
Dit vind je vast wel cool:
[ afbeelding ]
Vertel mij dan waarom er wel plek is voor Nike SB en Nike Air Max '90. De 1 wordt gedragen door mensen uit de skate-scene, de ander wordt gedragen door gabbers en tegenwoordig gasten uit de hiphop-scene en breezermeisjes. Daarnaast zag ik ook de Adidas Ransom staan. Is dat een sneaker? En ik had overigens mijn klassieke, niet exclusieve midhoge zwarte Vans er ook bij staan. Lekker oldschool, geen poespas.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Maakt je schoenen er niet mooier op. "Nette sneakers" slaan gewoon nergens op.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:35 schreef Donnis het volgende:
Aw kom op man, wat bezielt mensen toch altijd om hier hun 'sneakers' uit de schoenenreus te posten, like anyone gives a fuck.
Nicequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk gevonden en ook nog in mijn maat, direct besteld
Waar heb je ze besteld?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk gevonden en ook nog in mijn maat, direct besteld
Amen. Nette sneakers bestaan niet. Je hebt sneakers of geen sneakers.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef useraccount het volgende:
Nette sneakers: Contradictio in terminis.
Dat valt dan weer tegenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Via een Engelse site, maar had schijnbaar de laatste, ze zijn nu out of stock..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |