Is dezelfde schoen hoor. Is alleen een ander paar veters die je er ook bij krijgt. Dat is een fijne paar janoski's. Heb ze zelf ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb hier in Eindhoven rondgekeken, maar ze hebben alleen nog de Velvet Brown, in mijn maat tenminste.
Iemand nog een tip hoe ik aan de Premium zou kunnen komen? Zijn van oktober 2010, geloof ik. Overigens, zijn dat nou twee verschillende schoenen op die foto? Op andere foto's zie ik alleen maar de linkse van de twee, die zonder het zwarte leren deel aan de zijkant. Of ben ik scheel?
Ah ok, komt door de lichtval dus. Waar heb jij ze vandaan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is dezelfde schoen hoor. Is alleen een ander paar veters die je er ook bij krijgt. Dat is een fijne paar janoski's. Heb ze zelf ook.
Groningen. Wel een tijdje geleden alweer dus ik geef je weinig kans. Je moet er gewoon snel bij zijn. Leuke aan die zwarte is wel dat elke schoen anders is qua vale plekken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah ok, komt door de lichtval dus. Waar heb jij ze vandaan?
Ik rook niet, drink ook niet en heb een vaste baan. Ik weet niet aan wat voor onzinnigheden jij je geld allemaal uitgeeft dat je geen geld overhoudt om op z'n minst een paar sneakers per maand te kunnen ophalen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:44 schreef kleurendooff het volgende:
Oke, ik snap er allemaal niets meer van, ik zie sommige van jullie met 30 paar schoenen, waar haal je het geld vandaan?
Oke ik heb wat vraagjes, bestellen jullie veel vanuit bijvoorbeeld amerika zo ja, welke sites?
Wat zijn goede online winkels met sneakers?
En waar kopen jullie meestal jullie schoenen als je ze niet online koopt?
Zo stonden ze wel in het schapquote:
Omdat ik een andere smaak heb hoef ik niet meteen een troll tezijn..quote:
Maak dan een foto met je telefoon.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Omdat ik een andere smaak heb hoef ik niet meteen een troll tezijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |