De 69er Lo Ripstop. Zit te twijfelen tussen deze of een paar Adidas Nizza Lo'squote:
Mij ook! helaas zijn ze nergens in een shop in de stad te vindenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Urquhart het volgende:
Binnenkort ook maar eens nieuwe schoenen halen
[ afbeelding ]
Deze spreken mij wel aan
Idd, ben wel de Samba-variant tegengekomen met dezelfde kleur die enigzins in de buurt komt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef Internepper het volgende:
[..]
Mij ook! helaas zijn ze nergens in een shop in de stad te vinden.
Samba lijkt daar totaal niet op, ben vanmiddag in de stad geweest, wilde eerst grijs witte busenitz halen maar heb ze gepast en ze zijn echt eng lelijk en veel te warm voor in de zomer. Samba's zijn ideale zomerschoenen en vind ze een stuk mooier.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ben wel de Samba-variant tegengekomen met dezelfde kleur die enigzins in de buurt komt.
Ben ik met je eens hoor. Ik vind die Samba's ook niet verkeerd, dus denk dat ik die binnenkort ga halen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Samba lijkt daar totaal niet op, ben vanmiddag in de stad geweest, wilde eerst grijs witte busenitz halen maar heb ze gepast en ze zijn echt eng lelijk en veel te warm voor in de zomer. Samba's zijn ideale zomerschoenen en vind ze een stuk mooier.
Maar dat kan ook meer voor mij persoonlijk zijn, ik ben qua kledingstijl best wel een casual en samba's zijn meer casual schoenen terwijl busenitz skate schoenen zijn.
zijn ook al wat ouderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef Internepper het volgende:
[..]
Mij ook! helaas zijn ze nergens in een shop in de stad te vinden.
http://www.endclothing.co(...)als-kzk-copepan.htmlquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nice.![]()
Waar heb je ze gekocht? Kan ze op internet nergens vinden.
www.skatestore.nlquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:37 schreef Drav het volgende:
Nice!
Iemand die een bij voorkeur Nederlandse webshop weet waar ze de Stefan Janoski Obsidian Blue/Gum nog hebben in US10? Frisco en Revert hadden ze niet meer.
Dope!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef Brummi3_NL het volgende:
deze vorige week binnengekregen
Cody Hudson X Converse Allstar RED![]()
[ afbeelding ]
Passen perfect onder me jeans
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |