Ik vind ze juist wel heel comfortabel. Ik kan er de hele dag op lopen zonder last te krijgen. Je moet gewoon niet te brede voeten hebben. M'n zwart leren premium janoski's zijn aan de binnenkant bij m'n hak al zwaar aan het slijten. Das een beetje jammer.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:22 schreef emokid het volgende:
Die Janoski's zijn echt niet voor comfort gemaakt. Heb er een hele dag op gewerkt en voel zowat mijn tenen niet meer. Erg smalle schoenen. Dus als je zo'n bigfoot hebt als mij zou ik er eerst een passen.
meestal een teken dat je schoenen te groot zijn. (ergens ooit gelezen)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind ze juist wel heel comfortabel. Ik kan er de hele dag op lopen zonder last te krijgen. Je moet gewoon niet te brede voeten hebben. M'n zwart leren premium janoski's zijn aan de binnenkant bij m'n hak al zwaar aan het slijten. Das een beetje jammer.
Das raar, want m'n andere janoski's zijn dezelfde maat, ouder, meer gedragen maar daar is niks mis mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
meestal een teken dat je schoenen te groot zijn. (ergens ooit gelezen)
wivah:
[ afbeelding ]
hierquote:Op zondag 13 maart 2011 16:17 schreef K.Weenie het volgende:
Bij welke webshop of winkel moet ik zijn voor deze patta's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Womens ADI Ease Low ST
vergelijkbaar met een Busenitz. Frisco verstuurt ook, bel/mail ze even.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een idee waar ik deze kan halen? Het liefste een webshop.
[ afbeelding ]
Ik heb ze afgelopen weekend gezien bij de Kingdom in Tilburg, maar daar hadden ze alleen maar maat 43 liggen. Ik weet mijn maat niet 100% zeker, maar kan iemand vertellen hoe deze vallen in vergelijking met Busenitz of campus. Daar heb ik US 8 bij (41 1/3)
Heb ze ook nog bij Frisco zien staan, maar daar kom ik helaas amper.
zou je de zool van voor naar achter kunnen meten?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:02 schreef Bryan181 het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat ik mijn busenitz in 43 1/3 heb en mijn asics gel lyte in maat 43. Vans heb ik 42,5. Ze vallen dus klein...
Oke zal ik doen. Zal ik dan vragen om 8 of 8,5? 8 is 41 en dat is iets kleiner dan die busenitz.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vergelijkbaar met een Busenitz. Frisco verstuurt ook, bel/mail ze even.
Welk model?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef Pan.da het volgende:
Weet iemand hoe de fit is van (pro-)Keds? Heb aardig brede voeten, na operatie is met name de rechtervoet breed. Zoek eigenlijk een zomerse sneaker voor er bij, draagbaar onder shorts.
Als je us8 draagt, dan zou ik een us8,5 SB blazer nemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oke zal ik doen. Zal ik dan vragen om 8 of 8,5? 8 is 41 en dat is iets kleiner dan die busenitz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |