heb ik bij 24/7 in Nijmegen gepast. Heb ze zelf in t bruin wel de tong eraf geknipt, kon er niks meequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker nergens te passen? Kan ze alleen bij Flatspot vinden en weet mijn maat zo niet van adidas.
Die heb ik ook! Fijne schoenen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
De verleiding was weer eens te groot.
Misschien dat het posten van een werkende afbeelding wil helpen. Imageshack heeft problemen met fok.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:35 schreef frgrnc het volgende:
Ah mensen ik ben echt zo hard op zoek naar deze Nikes, weet iemand waar ik ze kan vinden of wat het modelnaam is? Ik heb ook echt geen idee hoe oud ze zijn ofzo. Die het meisje dus aanheeft.
[ afbeelding ]
gewoon je maat nemenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:59 schreef Valyx het volgende:
Iemand een idee hoe adidas ongeveer valt vergeleken met bijv. vans era? Heb van vans era een US10 en ik lees overal dat Adidas klein uitvalt, US11 bestellen dan maar? Not sure hoe ze bij flatspot met returns om gaan.
Edit: returns binnen 28 dagen dus
sparky's zwolle, ook gewoon grijsquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker nergens te passen? Kan ze alleen bij Flatspot vinden en weet mijn maat zo niet van adidas.
Thnx gozer.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef HAL9000S het volgende:
Nice hierboven!
Vandaag:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |