Ik vind DC's helemaal niks net als al die andere 'skate' merken. Zijn schoenen die vaak door dezelfde mensen wordt gedragen die zich kinderachtig gedragen met hun 'xD', rofl en andere niet ABN woorden. Puberale schoenen. Supra's hebben daarentegen wel een paar mooie modellen maar ik zou het niet kopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef Nezhi het volgende:
Wat vinden jullie van merken zoals DC en Supra? Zie die hier nooit verschijnen en op sneakersites wordt er best wel op neergekeken lijkt wel xD
Volgende maand ga ik rode Janoski's bestellen, lekker voor de zomer
Je moet dan ook minstens 20 paar schoenen hebben staan wil je in dit topic posten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je niet een beetje te diep in op de stereotype. DC maakt tenslotte skateschoenen, en net als bij alle skatemerken zitten er vaak goede dingen tussen. Heb zelf een rode paar van DC, gewoon clean zonder print. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik vind DC's helemaal niks net als al die andere 'skate' merken. Zijn schoenen die vaak door dezelfde mensen wordt gedragen die zich kinderachtig gedragen met hun 'xD', rofl en andere niet ABN woorden. Puberale schoenen. Supra's hebben daarentegen wel een paar mooie modellen maar ik zou het niet kopen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:41 schreef Meneer_Agent het volgende:
Letates houd je bijdehante bek eens.
zou eerder voor de '99 versie gaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef HAL9000S het volgende:
Deze putty dunks! Ik wil ze
[ afbeelding ]
Correct. Ik kreeg laatst nog een trade offer voor een paartje Putty's, moest alleen wel mijn paartje ND's afstaan /hellnoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:03 schreef HAL9000S het volgende:
De pro b putty is idd >>>>>>>>>>> (is pro b putty toch?)
Zijn die überhaupt nog te krijgen ergens?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zou eerder voor de '99 versie gaan![]()
[ afbeelding ]
Probeer eens de adidas Originals stores. Welke kleur zoek je eigenlijk?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:56 schreef Agentperry het volgende:
Waar kan ik ergens forest hills bestellen? Op jd sports is alles in mijn maat bijna uitverkocht.
The Hundreds Johnson Low (denk ik)quote:
Zoietsquote:Probeer eens de adidas Originals stores. Welke kleur zoek je eigenlijk?
Vind m'n bluff mid ook gaver omdat ze idd net wat cleaner zijn. Maar die valley voor erbij. Yes please.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef HAL9000S het volgende:
Die ransom vind ik dan weer niet zo. Normaal gesproken zijn ze lekker clean, hier zit patent op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |