Idd erg kick zeg. Maar wat een werk om zoiets te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef Pan.da het volgende:
Niet om te dragen, maar wel vet:
http://www.menreport.com/2011/03/sneaker-that-rock/
Samba'squote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Agentperry het volgende:
Forest hills gaan het dus voorlopig niet worden. Iemand nog suggesties voor een mooi paar?
Ik wil sowieso lage schoenen en het liefst zien ze er een beetje klein is, heb lange benen dus dan staan lompe sneakers niet. Vind stan smiths eigenlijk al te lomp om even een indicatie te geven.
jupilerquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:52 schreef HAL9000S het volgende:
Waarschijnlijk bedoelt ie As it is.
vandaag binnen:
[ afbeelding ]
De poes doet vies op de achtergrond.
wat deze beste man zegt. Of adidas Campus (Vulc/80s). Niet de Campus II.quote:
2 kratten voor de prijs van 1 @ Jumboquote:
Nee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef Agentperry het volgende:
http://www.hishops.co.uk/(...)Pro+-+NavyWhite.html
Deze site betrouwbaar?
En hoe zit het met de maat? Ik heb opgezocht dat 8 = 42 in nl maar vallen ze ook het zelfde als nl adidas schoenen, samba's bv?
Ik heb UK 10.5 in mijn Adidas Gazelle.. Zou jij dus 11/11.5 nemen in je Busenitz?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Nee.
Busenitz vallen klein, halve maat omhoog.
Boxfresh... zie hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef Seam het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand misschien welke schoenen dit zijn?
Waar zijn deze te bestellen, zonder douanekosten e.d.?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
chivalrous culture (www.chivculture.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.chivculture.com ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:25 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Waar zijn deze te bestellen, zonder douanekosten e.d.?
Ik bedoel meer een Nederlands of andere Europese webshop. Vanwaar deze shop gehost is, is mij niet duidelijk dus ook niet als er douanekosten moeten worden betaald.quote:
eerdere releases zijn wat moeilijker te vinden omdat ze snel uitverkocht zijn. Je kan ook voor de recente release gaan bij Flatspot of bij een NL skateshop.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:25 schreef Agentperry het volgende:
Ok dus een 8,5 of 9 bestellen. Maar nog een adresje waar ik die navy/white kan bestellen? Kan ze nergens vinden.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef HAL9000S het volgende:
en dan deze heerlijke CW voor weinig pakken @ flatspot:
[ afbeelding ]
http://www.flatspot.com/p(...)-white-metallic-gold
Overkill, Search & Destroy en Titus Berlin Zoopreme.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:15 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Weet iemand waar je in Berlijn Busenitz kan halen?
Ok dank.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:18 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Overkill, Search & Destroy en Titus Berlin Zoopreme.
Thnx gozerquote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ja ook erg nice. 't Is dat ik al zoveel kzk/campus heb liggen anders had ik ze ook zeker gehaald.
thnx. Ik had de samples gezien, maar vind dat grijze niet zo. Witte strepen hebben net wat meer een old school feel voor mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:09 schreef Sinji het volgende:
Nice Diablo. De sample was met grijze strepen
[ afbeelding ]
Die wou ik eerst, maar uiteindelijk toch de Adidas gekozen. ze zijn zeker nice.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:40 schreef Shadeauw het volgende:
Air Max 1 ACG Pack:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nike sb janoski.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:34 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Iemand nog suggesties voor zomerschoe nen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |