Mijn rijschool heeft ook geen gastenboek, maar op rijschoolervaringen.nl of zo (ik weet de url zo niet uit m'n hoofd, maar iig een landelijke site)quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, mijn rijschool heeft niet eens een soort van gastenboek
Je mag best eerlijk zeggen hoe je je rijschool hebt ervaren, daar is niks mis mee. Het hoeft mensen ook niet af te shrikken, als het maar meenemen in hun beslissingKun je nagaan hoe verschillend rijscholen onderling beoordelen als het om leerlingen gaat
Die website heb ik ook gebruikt toen ik op zoek was naar een rijschool, kan me alleen niet herinneren of mijn rijschool er goed vanaf kwamquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Ah hier zijn weDan quote ik je lapo even:
[..]
Mijn rijschool heeft ook geen gastenboek, maar op rijschoolervaringen.nl of zo (ik weet de url zo niet uit m'n hoofd, maar iig een landelijke site)
Ik heb een paar lessen voor mijn examen ook niet echt geweldig gereden (soms echt slecht), maar mijn instructeur was er echt van overtuigd dat ik het zou halen. Ik heb het niet gehaald, maar goed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:30 schreef koekii het volgende:
Ik moet morgen gaan afrijden, dus heb vandaag een extra les genomen alleen ik reed totaal niet hoe een persoon op een examen niveau moest gaan rijden. Volgens mijn instructeur ben ik wat laks. Zelfs vind ik dat ook en ik heb het gevoel dat ik morgen tijdens het afrijden ook laks ga rijden. Terwijl mijn kijken en handelingen wel goed zijn. Heeft er iemand nog tips over?
Ja precies, dit is echt mijn eerste keer maar mijn instructeur is er ook van overtuigd dat ik het ga halen. Achja ik zie wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:23 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik heb een paar lessen voor mijn examen ook niet echt geweldig gereden (soms echt slecht), maar mijn instructeur was er echt van overtuigd dat ik het zou halen. Ik heb het niet gehaald, maar goed.
Ja, pasfoto is niet meer nodig sinds kort.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:37 schreef Gochme het volgende:
Heb voor mn theorie-examen enkel een A4tje gekregen. Geen bewijsje met pasfoto. Klopt dat wel?
Het wordt sowieso digitaal geregistreerd. Je examinator heeft een hippe PDA bij zich waarop hij jou kan controleren. Hij heeft mij nooit om het slagingsbewijs gevraagd, maar ik had hem voor de zekerheid wel bij me.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:37 schreef Gochme het volgende:
Heb voor mn theorie-examen enkel een A4tje gekregen. Geen bewijsje met pasfoto. Klopt dat wel?
Ik heb één keer volwaardig op examenniveau gereden en dat was op mijn... examen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:30 schreef koekii het volgende:
Ik moet morgen gaan afrijden, dus heb vandaag een extra les genomen alleen ik reed totaal niet hoe een persoon op een examen niveau moest gaan rijden. Volgens mijn instructeur ben ik wat laks. Zelfs vind ik dat ook en ik heb het gevoel dat ik morgen tijdens het afrijden ook laks ga rijden. Terwijl mijn kijken en handelingen wel goed zijn. Heeft er iemand nog tips over?
Voorrangsfoutje dus blijkbaar, die zijn vrij dodelijk voor het resultaat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:46 schreef koekii het volgende:
Ik wil nog even mededelen dat ik gezakt bent wegens 1 domme foutje bij de rotondes voor de rest ging alles goed alleen bij die ene foutje geen vrijstelling gekregen. Over 2 weken opnieuw proberen
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef twiFight het volgende:
Tsja, diesel is alleen maar makkelijker, dus hopelijk leer je dat wel weer in die twee lessen nog. Ze slaan in ieder geval niet zo snel afVerder: rij normaal. Ga niet opeens dingen doen die je bij rijlessen nooit deed. Je mag op voor examen, dus blijkbaar rij je 'normaal' gesproken goed genoeg. If it ain't broken, don't fix it. Probeer ook gewoon rustig te blijven. Een foutje mag, ik heb er zelfs meerdere gemaakt op mijn examen, waaronder een stoeprand meepakken. Geen reden om te gaan stressen. Rustig blijven en je best blijven doen. Als je een fout maakt en het rustig oplost dan slaag je nog steeds. Als je in de paniek schiet en belabberd gaat rijden, dan zak je wel. Als je twijfeld bij een situatie is het bijna altijd verstandig te wachten. Als je wacht kan hij je hooguit verwijten dat je niet vlot doorrijdt. Als je wel doorrijdt en je blokkeert een andere weggebruiker dan ben je zo goed als zeker gezakt.
Als het druk is moet je gewoon richtingaanwijzer aanzetten en ruimte eisen, als je op de goede snelheid zit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Je examen maar 2 weken na je TTT? Da's snel! ik had mijn TTT na 8 lessen of zo
Morgen laatste les voor m'n examen en heb vorige les pas geleerd hoe ik volgens het CBR moet inparkeren. Ik had bij m'n vorige rijschool een heel andere manier geleerd, dit is best lastig nu ik maar 1keer heb kunnen oefenen.
En ik hoop dat er niet teveel vrachtwagens zijn, in de vrijdagmiddagspits met een korte invoegstrook. Dat wordt nog spannend
Goede tip, alleen ben ik wel eens té overmoedig en snij ik ze bijna af om er toch maar tussen te komen als er geen plek isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Als het druk is moet je gewoon richtingaanwijzer aanzetten en ruimte eisen, als je op de goede snelheid zit.
Maar meestal houden ze er wel rekening mee bij een invoegstrook.
Ik had m'n TTT na 70 lessenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Je examen maar 2 weken na je TTT? Da's snel! ik had mijn TTT na 8 lessen of zo
Je krijgt zo af en toe wel zo'n idee van examinatoren als chagerijnige oude lullen die jong volwassenen graag pesten hè?! Gelukkig had ik een hele aardige vent!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik had m'n TTT na 70 lessenWas toen ook totaal verbaasd dat hij toen pas over die kut TTT begon. Had meer verwacht eens examen te mogen doen
![]()
@MelR: Wat klote dat je weer gezakt bent, en ook voor zo'n lullige reden. Het is toch juist de bedoeling dat je rechts rijdt? Hoe kun je nu teveel rechts rijden?! Ik heb hier een oplossing voor..
VanNelle!!! Kom, en leg uit. Hoe kun je teveel rechts rijden? Waarom zijn examinatoren zo gemeen?
Is dat een genetisch iets, of slikken ze daar pilletjes voor die het CBR verstrekt?
Dat is gewoon het standaard type examinator. Oud, chagerijnig, rokend, aktetas, colbertje, viezig mannetjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
Je krijgt zo af en toe wel zo'n idee van examinatoren als chagerijnige oude lullen die jong volwassenen graag pesten hè?! Gelukkig had ik een hele aardige vent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:18 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand nog een fatsoenlijke site voor theorie Stof+examens?
Heb hem morgen om 9 uur al en ik knijp hem best nog welHeb je een cd-rom? Google anders even op verjo autotheorie, ik heb daar een torrent van geupload op de piratenbaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dedankt ben nu bezigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Heb je een cd-rom? Google anders even op verjo autotheorie, ik heb daar een torrent van geupload op de piratenbaai
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:18 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand nog een fatsoenlijke site voor theorie Stof+examens?
Heb hem morgen om 9 uur al en ik knijp hem best nog welvolkswagen had ook op zn site zon theorie examen, had ik toen 2 van gemaakt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het kader van beter laat dan nooitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:22 schreef Purdey het volgende:
VanNelle!!! Kom, en leg uit. Hoe kun je teveel rechts rijden? Waarom zijn examinatoren zo gemeen?
Is dat een genetisch iets, of slikken ze daar pilletjes voor die het CBR verstrekt?
Lijkt me sterk dat het druk is om 5.39 's morgensquote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En weer thuis van een rondritje Nederland. Rotterdam weer eens bezocht en daarna een dorpje in de buurt van Amsterdam. Het weer viel wel mee, over het algemeen weinig drukte ook.
Kan alleen op een afgesloten terrein en theorie examen kun je pas doen als je 18 bent.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:44 schreef Gideon_92 het volgende:
is het mogelijk als je 17 en een half bent aan de praktijk te beginnen (als je je theorie hebt inmiddels)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |