Als het druk is moet je gewoon richtingaanwijzer aanzetten en ruimte eisen, als je op de goede snelheid zit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Je examen maar 2 weken na je TTT? Da's snel! ik had mijn TTT na 8 lessen of zo
Morgen laatste les voor m'n examen en heb vorige les pas geleerd hoe ik volgens het CBR moet inparkeren. Ik had bij m'n vorige rijschool een heel andere manier geleerd, dit is best lastig nu ik maar 1keer heb kunnen oefenen.
En ik hoop dat er niet teveel vrachtwagens zijn, in de vrijdagmiddagspits met een korte invoegstrook. Dat wordt nog spannend
Goede tip, alleen ben ik wel eens té overmoedig en snij ik ze bijna af om er toch maar tussen te komen als er geen plek isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Als het druk is moet je gewoon richtingaanwijzer aanzetten en ruimte eisen, als je op de goede snelheid zit.
Maar meestal houden ze er wel rekening mee bij een invoegstrook.
Ik had m'n TTT na 70 lessenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Je examen maar 2 weken na je TTT? Da's snel! ik had mijn TTT na 8 lessen of zo
Je krijgt zo af en toe wel zo'n idee van examinatoren als chagerijnige oude lullen die jong volwassenen graag pesten hè?! Gelukkig had ik een hele aardige vent!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik had m'n TTT na 70 lessenWas toen ook totaal verbaasd dat hij toen pas over die kut TTT begon. Had meer verwacht eens examen te mogen doen
![]()
@MelR: Wat klote dat je weer gezakt bent, en ook voor zo'n lullige reden. Het is toch juist de bedoeling dat je rechts rijdt? Hoe kun je nu teveel rechts rijden?! Ik heb hier een oplossing voor..
VanNelle!!! Kom, en leg uit. Hoe kun je teveel rechts rijden? Waarom zijn examinatoren zo gemeen?
Is dat een genetisch iets, of slikken ze daar pilletjes voor die het CBR verstrekt?
Dat is gewoon het standaard type examinator. Oud, chagerijnig, rokend, aktetas, colbertje, viezig mannetjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
Je krijgt zo af en toe wel zo'n idee van examinatoren als chagerijnige oude lullen die jong volwassenen graag pesten hè?! Gelukkig had ik een hele aardige vent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:18 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand nog een fatsoenlijke site voor theorie Stof+examens?
Heb hem morgen om 9 uur al en ik knijp hem best nog welHeb je een cd-rom? Google anders even op verjo autotheorie, ik heb daar een torrent van geupload op de piratenbaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dedankt ben nu bezigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Heb je een cd-rom? Google anders even op verjo autotheorie, ik heb daar een torrent van geupload op de piratenbaai
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:18 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand nog een fatsoenlijke site voor theorie Stof+examens?
Heb hem morgen om 9 uur al en ik knijp hem best nog welvolkswagen had ook op zn site zon theorie examen, had ik toen 2 van gemaakt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het kader van beter laat dan nooitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:22 schreef Purdey het volgende:
VanNelle!!! Kom, en leg uit. Hoe kun je teveel rechts rijden? Waarom zijn examinatoren zo gemeen?
Is dat een genetisch iets, of slikken ze daar pilletjes voor die het CBR verstrekt?
Lijkt me sterk dat het druk is om 5.39 's morgensquote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En weer thuis van een rondritje Nederland. Rotterdam weer eens bezocht en daarna een dorpje in de buurt van Amsterdam. Het weer viel wel mee, over het algemeen weinig drukte ook.
Kan alleen op een afgesloten terrein en theorie examen kun je pas doen als je 18 bent.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:44 schreef Gideon_92 het volgende:
is het mogelijk als je 17 en een half bent aan de praktijk te beginnen (als je je theorie hebt inmiddels)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |