SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is geen sneaker :/quote:
zag dat je een vrouw bent... welke maat heb je?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
is geen sneaker :/
het is kiezen of delen
ik ben veuls te oud joh!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zag dat je een vrouw bent... welke maat heb je?
schoenmaat, ik heb vrouwen voetenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik ben veuls te oud joh!
of bedoelde je schoenmaat?
schattigquote:
ligt aan de brand. 8 is meestal beetje ruim maar niet echt te groot behalve adidas. 6.5 van adidas is weer goed waar 6.5 nike de zooltjes er uit moetenquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:00 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
WIVAHSSSSSSSSSSSSSS
pickup lolwut
[ afbeelding ]
mocht je ooit iets weg doenquote:
en je J3's?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:00 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
WIVAHSSSSSSSSSSSSSS
pickup lolwut
[ afbeelding ]
7.5 maar hoef er niet van af of zoquote:
Prijs? Staat? Foto's? Inbox aub.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
7.5 maar hoef er niet van af of zo
heb nog wel een paar medicom gore-tex sz.8 waar ik niet heel erg aan gehecht ben
maak morgen ff fotosquote:
geen liefde voor mijquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:25 schreef Sinji het volgende:
Nice pickups Shooto en Thijs
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manus skateshop in den Haag heeft ze al. Ik krijg een belletje wanneer ze binnen zijn. Sevenply valt onder een distributie centrum dus ze weten nooit precies welke maten binnen komen en sommige maten zijn al vergeven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:42 schreef Cpt. het volgende:
Leta, jij met al je Sevenply connecties weet vast wel wanneer die Tiff Janoski's binnen komen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:15 schreef i_am_god het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze sinds gister.. Heb er donker blauwe veters in gedaan (H)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en voor wifey![]()
sevenply krijgt 8-12 binnen... even bellen en komen bij elke sb dealer... nu moet ik nog achter een us 7-7.5 aan... Als iemand weet waar tiffany janoski in 7-7.5 ligtquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:48 schreef Cpt. het volgende:
Veters er uit, schoenen+veters in een oude kussensloop. 30 graden.
Niet doen met suède. Kan prima met leer, mesh, nylon, etc.
30 werkte niet voor mn broertje's airmax... toen maar 50 gedaan dacht ik. en dat werkte 10x zo goed. Niks losgelaten/gekrompenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:48 schreef Cpt. het volgende:
Veters er uit, schoenen+veters in een oude kussensloop. 30 graden.
Niet doen met suède. Kan prima met leer, mesh, nylon, etc.
koop jason markquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:18 schreef Modus het volgende:
Ahja. En nog mensen hier ervaring met Nikes in de wasmachine... ik durf niet..
Zijn die burgundy busenitz al uit?quote:
Je maakt een grapje toch? Boardlords heeft je maat nog, en op het moment van schrijven Flatspot ook nog.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:08 schreef vault_tec het volgende:
morgen maar naar den haag fietsen om te kijken of ze de tif's nog in mijn maat hebben
Alstu.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:49 schreef gent het volgende:
deze week paar dagen Berlijn gepland... iemand wat leuke adresjes ?
volgens mij moet deze echt goddelijk zitten (en lopen), Lunar zool + Presto upperquote:
Een paar meier toch wel.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:15 schreef FalleNk810i het volgende:
hoeveel besteden jullie per maand aan shoes ongeveer?
geen internet bankieren en het is een GR. Weekend ov ftw dan maarquote:Op maandag 26 juli 2010 02:51 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch? Boardlords heeft je maat nog, en op het moment van schrijven Flatspot ook nog.
[..]
Alstu.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
geen internet bankieren en het is een GR. Weekend ov ftw dan maar
Klopt allemaalquote:Op maandag 26 juli 2010 10:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
volgens mij moet deze echt goddelijk zitten (en lopen), Lunar zool + Presto upper
Goedkoper ga je ze echt niet vinden, vind 70 quid een prima prijs voor nubuck uppersquote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand waar deze iets goedkoper te vinden zijn?
http://www.flatspot.com/p(...)skool-re-issue-black[ afbeelding ]
Vindt 70 pond toch nog iets teveel
tell 'emquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:14 schreef HAL9000S het volgende:
Zwart, geel komt op geen enkele andere manier terug in de schoen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
tell 'em
Pick up:
[ afbeelding ]
wivah:
[ afbeelding ]
beaters door de regen![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Hey guys,
voornamelijk mannen hier geloof ik. Ik zoek als vrouw zijnde nog leuke sneakers.. Got tips?
x
waar de fuck zit er rood in de schoenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:32 schreef Nooxx het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze staan en kon ze met korting kopen voor 36 euro![]()
Iemand suggestie voor veters? ik dacht zelf rode veters.
niet, maar had groene schoenen gezien met rode veters en was wel nice.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:24 schreef vault_tec het volgende:
[..]
waar de fuck zit er rood in de schoen
Cracken ze snel ja?quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:23 schreef vault_tec het volgende:
140 eu voor een retro die "snel" crackt...misschien als ze in de sale komen
Foto's zijn nicequote:Op donderdag 29 juli 2010 17:52 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Cracken ze snel ja?
[ afbeelding ]
Binnen....
Bonus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liggen bij footlocker door heel het land... Verkoopt volgens mij niet zo goed als er meks 1 of er meks 90 (hoop ik maar)quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:36 schreef HAL9000S het volgende:
Die liggen bij precinct 5 en vallen TTS. 95 neon's zijn volgens mij zo'n classics dat ze nooit ergens in de sale liggen maar pin me daar niet op vast.
En ik heb gewoon weer TTS (zelfde maat)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef Cpt. het volgende:
Ik pak ze een half maatje groter dan gewone Nikes.
zou alsnog voor 44,5 gaan, meeste schoenen lopen alsnog uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hoe weet je dat de goede schoenmaat kiest online want passen gaat natuurlijk niet.
Ik heb laatst schoenen gekocht van Nike en had maat 44,5 maar nu wil ik voor Adidas gaan en die vallen altijd wat groter, welke maat zou ik dan nemen?
Ik heb bij Nike 44 en Adidas 44 2/3.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hoe weet je dat de goede schoenmaat kiest online want passen gaat natuurlijk niet.
Ik heb laatst schoenen gekocht van Nike en had maat 44,5 maar nu wil ik voor Adidas gaan en die vallen altijd wat groter, welke maat zou ik dan nemen?
Jordans zijn iig smal, misschien wat om rekening mee te houden.quote:
Lamaar komen die sneakerts.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:08 schreef Gemaskerde het volgende:
Volg dit topic al een tijdje, maar nu heb ik een vraag.
Is iemand geïnteresseerd in foto's van m'n hele sneakercollectie?
Tja ik heb niet echt iets om 'normaal' mee te vergelijken, ik heb alleen maar sneakers.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hm, want ze zijn voor mijn vader. Maar ik heb normaal maat 38, maar met nike altijd 1 maat groter.. maar zitten 'gewone nikes' bij jou ook 1 maat groter dan normaal of gewoon hetzelfde?
Ok, zal het hem even vertellen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Jordans zijn iig smal, misschien wat om rekening mee te houden.
Die zit niet in de buurt, en hij mag niet rijden/te lang zitten/lopen en whatever. Dus hij wilt nu elke dag een beetje gaan lopen, en op ten duur gaan hardlopen, maar nu kan die gewoon nog jordans of whatever dragen al wilt die alleen maar een paar minuutjes lopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nike store in met hem en laat hem even passen?
TMI (footlocker heeft ook "veel" jordan modellen staan mocht je nog willen passen)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die zit niet in de buurt, en hij mag niet rijden/te lang zitten/lopen en whatever. Dus hij wilt nu elke dag een beetje gaan lopen, en op ten duur gaan hardlopen, maar nu kan die gewoon nog jordans of whatever dragen al wilt die alleen maar een paar minuutjes lopen.
Doen me een beetje denken aan de Lunarglide.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:05 schreef HAL9000S het volgende:
Thanx... zijn samples, vandaag op de kop getikt. Ze zitten echt belachelijk comfortabel.
Interessante combinatie. Ik heb zelf de Lunarglide voor het hardlopen en dat bevalt heel goed al vraag ik me af hoe deze fit is vergeleken met de Lunarglide.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:22 schreef HAL9000S het volgende:
Ja lijkt er idd op... dit zijn lunarmax + vortex.
as it is of?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:05 schreef HAL9000S het volgende:
Thanx... zijn samples, vandaag op de kop getikt. Ze zitten echt belachelijk comfortabel.
Ja ik sport ook op lunar, fit is TTS --> halve maat krapper.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Interessante combinatie. Ik heb zelf de Lunarglide voor het hardlopen en dat bevalt heel goed al vraag ik me af hoe deze fit is vergeleken met de Lunarglide.
Je hebt het over die twee achterste schoenen toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit... Maar de kwaliteit is ver te zoeken.
Nu heb je geld over voor deze!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef vault_tec het volgende:
Even een klacht, frustratie topic ben ik zat![]()
Iron maiden dunk low's was een hoax![]()
had geld voor 2 paar apart gelegd
http://sneakernews.com/20(...)oski-red-march-2011/quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:50 schreef vault_tec het volgende:
Ken het topic niet vinden op LB
[ afbeelding ]
Wanneer releasen deze?
Bedankt, had het ook gevondenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:52 schreef Neraice het volgende:
[..]
http://sneakernews.com/20(...)oski-red-march-2011/
Maart 2011 zeggen ze daar.
Wie weet wat het verschil is tussen een gewone Vans Era en een Vans Lo Pro Era? Ik zie geen verschil namelijk
Hmm, ik was al een tijdje opzoek naar grijze Era's of Authentic's en had deze in Frankrijk gekocht met korting. Stond wel gewoon bij de herenschoenen trouwens. Was er ook vol van overtuigd dat het gewone Era's waren. Volgens mij heb je trouwens gelijk dat het verschil 'm zit in de zool.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Bedankt, had het ook gevonden![]()
![]()
Anyway, zol op de lo pro era is lager (plimsole? als ik het goed heb) het oogt als een vrouwen model imo.
Nee dan kan het wel dat het ook voor mannen is. (en het zit hem ook in de zool, weet alleen de benaming niet)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:59 schreef Neraice het volgende:
[..]
Hmm, ik was al een tijdje opzoek naar grijze Era's of Authentic's en had deze in Frankrijk gekocht met korting. Stond wel gewoon bij de herenschoenen trouwens. Was er ook vol van overtuigd dat het gewone Era's waren. Volgens mij heb je trouwens gelijk dat het verschil 'm zit in de zool.
/care, ik vind ze vet!quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee dan kan het wel dat het ook voor mannen is. (en het zit hem ook in de zool, weet alleen de benaming niet)
Alleen vans zijn emo'r dan fake hello kitty dunks.
Van te voren even online kijken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:43 schreef whosvegas het volgende:
Binnenkort ook maar weer eens gaan kijken, naar nieuwe schoenen, mijn huidige schoenen beginnen enige sporen van ontbinding te vertonen.
Ben altijd kieskeurig met nieuwe schoenen, vaak moet ik de hele stad door en dan vind ik no0g niks![]()
Skatestore, Scheveningenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:40 schreef Z het volgende:
Heeft iemand deze ergens te koop gezien? In A'dam of online.
[ afbeelding ]
die 2equote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Sinji het volgende:
Doe je ding inderdaad
Vandaag en gister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die Hampton's persoonlijk toffer. Ik heb zelf ook AF1's gehad en heb ze maar weggegeven aan mn paquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Fugie het volgende:
Hopelijk kunnen jullie me helpen, ik kan niet kiezen tussen onderstaande twee:
AF1 Hampton's
[ afbeelding ]
OF
AF1 futura yankee's
[ afbeelding ]
Die Hampton's zijn wel lekker clean (handig voor deze zomer die geen zon heeft), maar de futuras hebben ook wel iets.
Ik ben er ook helemaal klaar en daarom heb ik de mijne weg gegeven.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal klaar en daarom heb ik de mijne weg gegeven.Draag mn meeste dunks de laatste tijd ook amper. Blazers en Janoski's ftw.
Ik moet zelf ook nog een paar Janoski's op de kop tikken. Die Tiffany's die jij hebt gehaald zijn ganz geil.quote:
Ik ben al een tijdje niet meer in mn local shop geweest. De laatste keer dat ik er was had ik bijna nog een paar Vans, een Carhartt cup jacket en een nieuwe cap meegenomen. Kwam me op dat moment niet goed uit dus snel weg gegaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef vault_tec het volgende:
half jaar op gewacht en toen kreeg mijn local shop ze niet binnen
Klote voor je. Zijn toffe Blazers dus lijkt me een lastige keus hahah.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:49 schreef vault_tec het volgende:
dit is de duurste maand van mijn leven en dan krijg ik een pm of ik lost blazers wil kopen ds in mijn maat
[ http://shattl.org/i/ffuuu.jpg&t=1]afbeelding ]
Misschien zie ik je wel op LL ergens rondlopenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:03 schreef vault_tec het volgende:
Lowlands heeft nu even de voorkeur... Na lowlands komt ook gelijk mijn stufi dus koop ik die blazers
dat je dit nog vraagtquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:39 schreef Bryan181 het volgende:
SInji heb jij Asics Gel Lyte en Adidas Busenitz? zo ja hoe zit het met de maten? Vergelijkbaar?
Dan weet ik dat bij deze. Is er iemand anders nog die deze twee modellen heeft?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:10 schreef HAL9000S het volgende:
Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat Sinji van vrijwel elk model minstens een exemplaar heeft staan.
welke zijn dit? en waar kan je ze kopen? scheveningen? amsterdam of toch internet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:25 schreef Sinji het volgende:
Nice pickups Shooto en Thijs
[ afbeelding ]
USA only release... en als je geen lost kijk krijg je van mij een judo chop.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:12 schreef Dauthi het volgende:
[..]
welke zijn dit? en waar kan je ze kopen? scheveningen? amsterdam of toch internet?
welk model is het?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
USA only release... en als je geen lost kijk krijg je van mij een judo chop.
ik zie ook dat ze van linnen zijn, super vet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef vault_tec het volgende:
nike sb blazer je hebt ook normale nike blazers maar zitten kleine verschillen tussen... en bedankt btw... dat is een schoen die ik mad graag wil maar nu geen geld voor heb![]()
dit dus. vind het wel een gummer schoenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef HAL9000S het volgende:
De blauwe en zwarte zou ik dragen met mooi weer
jij weet niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:13 schreef Gravereaper het volgende:
Het is niet alsof Crocs nu opeens wel cool zijn omdat er Nike op staat. Ik zou bijna niet weten wat er fouter is Crocs of Birkenstocks (met sokken!)
Mijn angel & demons zijn er ook matig aan toe. Dikke laag zand en vlekken etc. Maar het blijft de dunk die ik het meest draag.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef ForumGek het volgende:
Mijn nieuwste stappers:
[ afbeelding ]
En deze maar die zijn al helemaal &@#^$( door het boarden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef Modus het volgende:
Nike crocs?.
[ afbeelding ]
http://sneakernews.com/20(...)t-sandal-new-images/
Zitten echt heerlijk, die SB zool is...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mijn angel & demons zijn er ook matig aan toe. Dikke laag zand en vlekken etc. Maar het blijft de dunk die ik het meest draag.
flatspot.com?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:05 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Gister besteld (vanuit de UK) vandaag al in huis
Die 2e heb ik gezien, stuur morgen wel wel linkjequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:49 schreef Valyx het volgende:
Iemand hier kan mij vast vertellen waar ik Supra Skytop TUF Grey Gunny of Supra Vaider TUF Black kan bestellen in een nederlandse webshop ;D. Anders word het flatspot.
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
http://www.backside540.nl(...)l7u05eu5t8muhg1pmlu3quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:49 schreef Valyx het volgende:
Iemand hier kan mij vast vertellen waar ik Supra Skytop TUF Grey Gunny of Supra Vaider TUF Black kan bestellen in een nederlandse webshop ;D. Anders word het flatspot.
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Godverdomme vette shit ouwe. Zag ze in een ander topic ook al. In hoeveel kleuren komen die?quote:
wivah van kickzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
welk type is dit? kan net niet lezen wat er in gouden letters staat
zit er, in de buurt van schouwburgplein richting lijnbaan. Even checken op google maps en je weet waar precies.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:42 schreef FalleNk810i het volgende:
Weet iemand of er ook een officieele nike store in Rotterdam zit?
Ik zou mn geld in mn portemonnee houden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef Fugie het volgende:
wat zouden jullie betalen voor deze:
Nike Air Force 1 One Livestrong Busy P LA Cartoon
[ afbeelding ]
Sowieso een bedrag van minder dan drie cijfers, die dingen waren de winkel niet uit te krijgen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef Fugie het volgende:
[ afbeelding ]
Livestrong is wel leuk maar die AF1 blijf ik toch een afschuwelijke sneaker vinden..quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef Fugie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
En je hebt nog steeds een relatie?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:06 schreef joers1 het volgende:
...net een paar zilveren Reebok sneakers gekregen van vrouwlief
[ afbeelding ]
Absoluut...een gouden relatiequote:Op maandag 16 augustus 2010 23:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
![]()
[..]
En je hebt nog steeds een relatie?
Want? Je wilt zeker weten hoe ze vallen? Ik heb ze true to size, anderen gaan een halve maat omhoog.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:05 schreef Bryan181 het volgende:
Is er iemand anders die Adidas busenitz heeft?
Oke welke maat heb je en hoeveel centimeter is dat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:47 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Want? Je wilt zeker weten hoe ze vallen? Ik heb ze true to size, anderen gaan een halve maat omhoog.
Heb ook Busenitz gehad/heb nog een paar, heb normaal maat 43, heb deze ook maat 43. Met dunne sokken gewoon goed te doen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:22 schreef Bryan181 het volgende:
Nee maar maat 43 is toch bijvoorbeeld niet altijd 29 cm (ik noem maar een voorbeeld). Je kan toch wel even zeggen?
In adidas is het altijd hetzelfde dus je start Google en vindt dit:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:22 schreef Bryan181 het volgende:
Nee maar maat 43 is toch bijvoorbeeld niet altijd 29 cm (ik noem maar een voorbeeld). Je kan toch wel even zeggen?
thnxquote:
Wat is het trucje?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:25 schreef Modus het volgende:
Die AM1s hierboven zijn wel nice.
Nieuwe opties voor AM1/AM90 op NikeID ook, met een 'trucje' kun je voor de 90s nog meer materiaalopties vinden zoals gum soles.
Een ontwerp opslaan in je locker, deze daarna opnieuw openen en dan editen, dan staan er ineens allerlei andere materialen en kleuren bij.quote:
Kan je niet over twijfelen, goretexesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:58 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog steeds
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:12 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Kan je niet over twijfelen, goretexes
Yep, prima shop hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:20 schreef Berend. het volgende:
Iemand ervaring met http://www.boredofsouthsea.co.uk/ ...?
Ik heb er wat besteld a couple days ago, maar nog niets verzonden..
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:04 schreef jorrie100 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn toekomstige patta's
[ http://render.nike.com/is/image/?layer=0&src=ir{/catalog/v2/vgn/mogMid0902/v1-1810.vnt?obj=/s/g3&color=dadcde&show&obj=/s/g8&color=d4402c&show&obj=/s/g14&show&opac=100&decal=&src=is(emb_iD?$T=YOURID%20%20%20%20&$C=808080&$FN=MedSerpentObliq&$FS=96&fmt=png-alpha)&color=e5df1a&obj=/s/g10&color=dadcde&show&obj=/s/g4/dull&src=catalog/v2/mat/539.tif&anchorN=0,0&color=2f4687&show&obj=/s/g7/3406&color=2f4687&show&obj=/s/g1/dull&src=catalog/v2/mat/539.tif&anchorN=0,0&color=2f4687&show&obj=/s/g12&show&opac=100&decal=&src=is(emb_iD?$T=YOURID%20%20%20%20&$C=808080&$FN=MedSerpentObliq&$FS=96&fmt=png-alpha)&color=d4402c&obj=/s/g6&src=catalog/v2/mat/60104.tif&anchorN=0,0&color=dadcde&show&obj=/s/g2/smooth&src=catalog/v2/mat/60104.tif&anchorN=0,0&color=dadcde&show&obj=/s/g11&color=141414&show&obj=/s/g5&src=catalog/v2/mat/60104.tif&anchorN=0,0&color=2f4687&show&obj=/s&req=object&fmt=png-alpha}&printRes=72&wid=725)&pos=0,-65
]afbeelding ]
waar besteld en mag ik picture zien?:Pquote:
Waar zit dat nike 6.0-bandje mee vast? Die kan er (als ie rond de schoen loopt) overheen gaan, en dan kan hij gaan schuren tegen je schenen en je schoenen zitten los. Heb dat zelf ook met de Vandal Hi's van Nike.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:04 schreef jorrie100 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn toekomstige patta's
(plaatje)
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:34 schreef LennyCole het volgende:
Iemand enig idee waar ik een paar adidas busenitz maatje 46 vandaan kan halen?
Was het maar zo makkelijk, zaken hier in de buurt hebben hem niet en willen/kunnen niet bestellen. Daarom ben ik op zoek naar webshopquote:
Gvd moet die eigenlijk ook wel hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:42 schreef Berend. het volgende:
Foto van mijn Adidas Busenitz. Veters moet ik nog goed doen, even heel snel voor de show zo gedaan.
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.de/ADIDAS(...)_Schuhe_Herrenschuhequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:34 schreef LennyCole het volgende:
Iemand enig idee waar ik een paar adidas busenitz maatje 46 vandaan kan halen?
Die Busenitz zijn aardig populair volgens mij. Wil ze ook bestellen, maar twijfel of ik maat 42 2/3 moet nemen of 43 1/3. Heb van Asics Gel Lyte 43quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:32 schreef seto het volgende:
Kickz heeft nog geen Busenitz LOL!
Ga vandaag naar Stockholm, maar eens Caliroots checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |