http://www.backside540.nl(...)l7u05eu5t8muhg1pmlu3quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:49 schreef Valyx het volgende:
Iemand hier kan mij vast vertellen waar ik Supra Skytop TUF Grey Gunny of Supra Vaider TUF Black kan bestellen in een nederlandse webshop ;D. Anders word het flatspot.
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Godverdomme vette shit ouwe. Zag ze in een ander topic ook al. In hoeveel kleuren komen die?quote:
wivah van kickzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
welk type is dit? kan net niet lezen wat er in gouden letters staat
zit er, in de buurt van schouwburgplein richting lijnbaan. Even checken op google maps en je weet waar precies.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:42 schreef FalleNk810i het volgende:
Weet iemand of er ook een officieele nike store in Rotterdam zit?
Ik zou mn geld in mn portemonnee houden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef Fugie het volgende:
wat zouden jullie betalen voor deze:
Nike Air Force 1 One Livestrong Busy P LA Cartoon
[ afbeelding ]
Sowieso een bedrag van minder dan drie cijfers, die dingen waren de winkel niet uit te krijgen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef Fugie het volgende:
[ afbeelding ]
Livestrong is wel leuk maar die AF1 blijf ik toch een afschuwelijke sneaker vinden..quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef Fugie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
En je hebt nog steeds een relatie?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:06 schreef joers1 het volgende:
...net een paar zilveren Reebok sneakers gekregen van vrouwlief
[ afbeelding ]
Absoluut...een gouden relatiequote:Op maandag 16 augustus 2010 23:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
![]()
[..]
En je hebt nog steeds een relatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |