welk model is het?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
USA only release... en als je geen lost kijk krijg je van mij een judo chop.
ik zie ook dat ze van linnen zijn, super vet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef vault_tec het volgende:
nike sb blazer je hebt ook normale nike blazers maar zitten kleine verschillen tussen... en bedankt btw... dat is een schoen die ik mad graag wil maar nu geen geld voor heb![]()
dit dus. vind het wel een gummer schoenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef HAL9000S het volgende:
De blauwe en zwarte zou ik dragen met mooi weer
jij weet niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:13 schreef Gravereaper het volgende:
Het is niet alsof Crocs nu opeens wel cool zijn omdat er Nike op staat. Ik zou bijna niet weten wat er fouter is Crocs of Birkenstocks (met sokken!)
Mijn angel & demons zijn er ook matig aan toe. Dikke laag zand en vlekken etc. Maar het blijft de dunk die ik het meest draag.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef ForumGek het volgende:
Mijn nieuwste stappers:
[ afbeelding ]
En deze maar die zijn al helemaal &@#^$( door het boarden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef Modus het volgende:
Nike crocs?.
[ afbeelding ]
http://sneakernews.com/20(...)t-sandal-new-images/
Zitten echt heerlijk, die SB zool is...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mijn angel & demons zijn er ook matig aan toe. Dikke laag zand en vlekken etc. Maar het blijft de dunk die ik het meest draag.
flatspot.com?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:05 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Gister besteld (vanuit de UK) vandaag al in huis
Die 2e heb ik gezien, stuur morgen wel wel linkjequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:49 schreef Valyx het volgende:
Iemand hier kan mij vast vertellen waar ik Supra Skytop TUF Grey Gunny of Supra Vaider TUF Black kan bestellen in een nederlandse webshop ;D. Anders word het flatspot.
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |