die 2equote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Sinji het volgende:
Doe je ding inderdaad
Vandaag en gister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die Hampton's persoonlijk toffer. Ik heb zelf ook AF1's gehad en heb ze maar weggegeven aan mn paquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Fugie het volgende:
Hopelijk kunnen jullie me helpen, ik kan niet kiezen tussen onderstaande twee:
AF1 Hampton's
[ afbeelding ]
OF
AF1 futura yankee's
[ afbeelding ]
Die Hampton's zijn wel lekker clean (handig voor deze zomer die geen zon heeft), maar de futuras hebben ook wel iets.
Ik ben er ook helemaal klaar en daarom heb ik de mijne weg gegeven.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal klaar en daarom heb ik de mijne weg gegeven.Draag mn meeste dunks de laatste tijd ook amper. Blazers en Janoski's ftw.
Ik moet zelf ook nog een paar Janoski's op de kop tikken. Die Tiffany's die jij hebt gehaald zijn ganz geil.quote:
Ik ben al een tijdje niet meer in mn local shop geweest. De laatste keer dat ik er was had ik bijna nog een paar Vans, een Carhartt cup jacket en een nieuwe cap meegenomen. Kwam me op dat moment niet goed uit dus snel weg gegaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef vault_tec het volgende:
half jaar op gewacht en toen kreeg mijn local shop ze niet binnen
Klote voor je. Zijn toffe Blazers dus lijkt me een lastige keus hahah.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:49 schreef vault_tec het volgende:
dit is de duurste maand van mijn leven en dan krijg ik een pm of ik lost blazers wil kopen ds in mijn maat
[ http://shattl.org/i/ffuuu.jpg&t=1]afbeelding ]
Misschien zie ik je wel op LL ergens rondlopenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:03 schreef vault_tec het volgende:
Lowlands heeft nu even de voorkeur... Na lowlands komt ook gelijk mijn stufi dus koop ik die blazers
dat je dit nog vraagtquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:39 schreef Bryan181 het volgende:
SInji heb jij Asics Gel Lyte en Adidas Busenitz? zo ja hoe zit het met de maten? Vergelijkbaar?
Dan weet ik dat bij deze. Is er iemand anders nog die deze twee modellen heeft?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:10 schreef HAL9000S het volgende:
Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat Sinji van vrijwel elk model minstens een exemplaar heeft staan.
welke zijn dit? en waar kan je ze kopen? scheveningen? amsterdam of toch internet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:25 schreef Sinji het volgende:
Nice pickups Shooto en Thijs
[ afbeelding ]
USA only release... en als je geen lost kijk krijg je van mij een judo chop.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:12 schreef Dauthi het volgende:
[..]
welke zijn dit? en waar kan je ze kopen? scheveningen? amsterdam of toch internet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |