Je hebt het over die twee achterste schoenen toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit... Maar de kwaliteit is ver te zoeken.
Nu heb je geld over voor deze!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef vault_tec het volgende:
Even een klacht, frustratie topic ben ik zat![]()
Iron maiden dunk low's was een hoax![]()
had geld voor 2 paar apart gelegd
http://sneakernews.com/20(...)oski-red-march-2011/quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:50 schreef vault_tec het volgende:
Ken het topic niet vinden op LB
[ afbeelding ]
Wanneer releasen deze?
Bedankt, had het ook gevondenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:52 schreef Neraice het volgende:
[..]
http://sneakernews.com/20(...)oski-red-march-2011/
Maart 2011 zeggen ze daar.
Wie weet wat het verschil is tussen een gewone Vans Era en een Vans Lo Pro Era? Ik zie geen verschil namelijk
Hmm, ik was al een tijdje opzoek naar grijze Era's of Authentic's en had deze in Frankrijk gekocht met korting. Stond wel gewoon bij de herenschoenen trouwens. Was er ook vol van overtuigd dat het gewone Era's waren. Volgens mij heb je trouwens gelijk dat het verschil 'm zit in de zool.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Bedankt, had het ook gevonden![]()
![]()
Anyway, zol op de lo pro era is lager (plimsole? als ik het goed heb) het oogt als een vrouwen model imo.
Nee dan kan het wel dat het ook voor mannen is. (en het zit hem ook in de zool, weet alleen de benaming niet)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:59 schreef Neraice het volgende:
[..]
Hmm, ik was al een tijdje opzoek naar grijze Era's of Authentic's en had deze in Frankrijk gekocht met korting. Stond wel gewoon bij de herenschoenen trouwens. Was er ook vol van overtuigd dat het gewone Era's waren. Volgens mij heb je trouwens gelijk dat het verschil 'm zit in de zool.
/care, ik vind ze vet!quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee dan kan het wel dat het ook voor mannen is. (en het zit hem ook in de zool, weet alleen de benaming niet)
Alleen vans zijn emo'r dan fake hello kitty dunks.
Van te voren even online kijken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:43 schreef whosvegas het volgende:
Binnenkort ook maar weer eens gaan kijken, naar nieuwe schoenen, mijn huidige schoenen beginnen enige sporen van ontbinding te vertonen.
Ben altijd kieskeurig met nieuwe schoenen, vaak moet ik de hele stad door en dan vind ik no0g niks![]()
Skatestore, Scheveningenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:40 schreef Z het volgende:
Heeft iemand deze ergens te koop gezien? In A'dam of online.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |