Jordans zijn iig smal, misschien wat om rekening mee te houden.quote:
Lamaar komen die sneakerts.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:08 schreef Gemaskerde het volgende:
Volg dit topic al een tijdje, maar nu heb ik een vraag.
Is iemand geïnteresseerd in foto's van m'n hele sneakercollectie?
Tja ik heb niet echt iets om 'normaal' mee te vergelijken, ik heb alleen maar sneakers.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hm, want ze zijn voor mijn vader. Maar ik heb normaal maat 38, maar met nike altijd 1 maat groter.. maar zitten 'gewone nikes' bij jou ook 1 maat groter dan normaal of gewoon hetzelfde?
Ok, zal het hem even vertellen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Jordans zijn iig smal, misschien wat om rekening mee te houden.
Die zit niet in de buurt, en hij mag niet rijden/te lang zitten/lopen en whatever. Dus hij wilt nu elke dag een beetje gaan lopen, en op ten duur gaan hardlopen, maar nu kan die gewoon nog jordans of whatever dragen al wilt die alleen maar een paar minuutjes lopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nike store in met hem en laat hem even passen?
TMI (footlocker heeft ook "veel" jordan modellen staan mocht je nog willen passen)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die zit niet in de buurt, en hij mag niet rijden/te lang zitten/lopen en whatever. Dus hij wilt nu elke dag een beetje gaan lopen, en op ten duur gaan hardlopen, maar nu kan die gewoon nog jordans of whatever dragen al wilt die alleen maar een paar minuutjes lopen.
Doen me een beetje denken aan de Lunarglide.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:05 schreef HAL9000S het volgende:
Thanx... zijn samples, vandaag op de kop getikt. Ze zitten echt belachelijk comfortabel.
Interessante combinatie. Ik heb zelf de Lunarglide voor het hardlopen en dat bevalt heel goed al vraag ik me af hoe deze fit is vergeleken met de Lunarglide.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:22 schreef HAL9000S het volgende:
Ja lijkt er idd op... dit zijn lunarmax + vortex.
as it is of?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:05 schreef HAL9000S het volgende:
Thanx... zijn samples, vandaag op de kop getikt. Ze zitten echt belachelijk comfortabel.
Ja ik sport ook op lunar, fit is TTS --> halve maat krapper.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Interessante combinatie. Ik heb zelf de Lunarglide voor het hardlopen en dat bevalt heel goed al vraag ik me af hoe deze fit is vergeleken met de Lunarglide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |