SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is geen sneaker :/quote:
zag dat je een vrouw bent... welke maat heb je?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
is geen sneaker :/
het is kiezen of delen
ik ben veuls te oud joh!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zag dat je een vrouw bent... welke maat heb je?
schoenmaat, ik heb vrouwen voetenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik ben veuls te oud joh!
of bedoelde je schoenmaat?
schattigquote:
ligt aan de brand. 8 is meestal beetje ruim maar niet echt te groot behalve adidas. 6.5 van adidas is weer goed waar 6.5 nike de zooltjes er uit moetenquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:00 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
WIVAHSSSSSSSSSSSSSS
pickup lolwut
[ afbeelding ]
mocht je ooit iets weg doenquote:
en je J3's?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:00 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
WIVAHSSSSSSSSSSSSSS
pickup lolwut
[ afbeelding ]
7.5 maar hoef er niet van af of zoquote:
Prijs? Staat? Foto's? Inbox aub.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
7.5 maar hoef er niet van af of zo
heb nog wel een paar medicom gore-tex sz.8 waar ik niet heel erg aan gehecht ben
maak morgen ff fotosquote:
geen liefde voor mijquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:25 schreef Sinji het volgende:
Nice pickups Shooto en Thijs
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manus skateshop in den Haag heeft ze al. Ik krijg een belletje wanneer ze binnen zijn. Sevenply valt onder een distributie centrum dus ze weten nooit precies welke maten binnen komen en sommige maten zijn al vergeven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:42 schreef Cpt. het volgende:
Leta, jij met al je Sevenply connecties weet vast wel wanneer die Tiff Janoski's binnen komen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:15 schreef i_am_god het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze sinds gister.. Heb er donker blauwe veters in gedaan (H)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en voor wifey![]()
sevenply krijgt 8-12 binnen... even bellen en komen bij elke sb dealer... nu moet ik nog achter een us 7-7.5 aan... Als iemand weet waar tiffany janoski in 7-7.5 ligtquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:48 schreef Cpt. het volgende:
Veters er uit, schoenen+veters in een oude kussensloop. 30 graden.
Niet doen met suède. Kan prima met leer, mesh, nylon, etc.
30 werkte niet voor mn broertje's airmax... toen maar 50 gedaan dacht ik. en dat werkte 10x zo goed. Niks losgelaten/gekrompenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:48 schreef Cpt. het volgende:
Veters er uit, schoenen+veters in een oude kussensloop. 30 graden.
Niet doen met suède. Kan prima met leer, mesh, nylon, etc.
koop jason markquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:18 schreef Modus het volgende:
Ahja. En nog mensen hier ervaring met Nikes in de wasmachine... ik durf niet..
Zijn die burgundy busenitz al uit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |