Want? Je wilt zeker weten hoe ze vallen? Ik heb ze true to size, anderen gaan een halve maat omhoog.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:05 schreef Bryan181 het volgende:
Is er iemand anders die Adidas busenitz heeft?
Oke welke maat heb je en hoeveel centimeter is dat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:47 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Want? Je wilt zeker weten hoe ze vallen? Ik heb ze true to size, anderen gaan een halve maat omhoog.
Heb ook Busenitz gehad/heb nog een paar, heb normaal maat 43, heb deze ook maat 43. Met dunne sokken gewoon goed te doen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:22 schreef Bryan181 het volgende:
Nee maar maat 43 is toch bijvoorbeeld niet altijd 29 cm (ik noem maar een voorbeeld). Je kan toch wel even zeggen?
In adidas is het altijd hetzelfde dus je start Google en vindt dit:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:22 schreef Bryan181 het volgende:
Nee maar maat 43 is toch bijvoorbeeld niet altijd 29 cm (ik noem maar een voorbeeld). Je kan toch wel even zeggen?
thnxquote:
Wat is het trucje?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:25 schreef Modus het volgende:
Die AM1s hierboven zijn wel nice.
Nieuwe opties voor AM1/AM90 op NikeID ook, met een 'trucje' kun je voor de 90s nog meer materiaalopties vinden zoals gum soles.
Een ontwerp opslaan in je locker, deze daarna opnieuw openen en dan editen, dan staan er ineens allerlei andere materialen en kleuren bij.quote:
Kan je niet over twijfelen, goretexesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:58 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog steeds
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:12 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Kan je niet over twijfelen, goretexes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |