SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is geen sneaker :/quote:
zag dat je een vrouw bent... welke maat heb je?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
is geen sneaker :/
het is kiezen of delen
ik ben veuls te oud joh!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zag dat je een vrouw bent... welke maat heb je?
schoenmaat, ik heb vrouwen voetenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik ben veuls te oud joh!
of bedoelde je schoenmaat?
schattigquote:
ligt aan de brand. 8 is meestal beetje ruim maar niet echt te groot behalve adidas. 6.5 van adidas is weer goed waar 6.5 nike de zooltjes er uit moetenquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:00 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
WIVAHSSSSSSSSSSSSSS
pickup lolwut
[ afbeelding ]
mocht je ooit iets weg doenquote:
en je J3's?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:00 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
WIVAHSSSSSSSSSSSSSS
pickup lolwut
[ afbeelding ]
7.5 maar hoef er niet van af of zoquote:
Prijs? Staat? Foto's? Inbox aub.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
7.5 maar hoef er niet van af of zo
heb nog wel een paar medicom gore-tex sz.8 waar ik niet heel erg aan gehecht ben
maak morgen ff fotosquote:
geen liefde voor mijquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:25 schreef Sinji het volgende:
Nice pickups Shooto en Thijs
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manus skateshop in den Haag heeft ze al. Ik krijg een belletje wanneer ze binnen zijn. Sevenply valt onder een distributie centrum dus ze weten nooit precies welke maten binnen komen en sommige maten zijn al vergeven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:42 schreef Cpt. het volgende:
Leta, jij met al je Sevenply connecties weet vast wel wanneer die Tiff Janoski's binnen komen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:15 schreef i_am_god het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze sinds gister.. Heb er donker blauwe veters in gedaan (H)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en voor wifey![]()
sevenply krijgt 8-12 binnen... even bellen en komen bij elke sb dealer... nu moet ik nog achter een us 7-7.5 aan... Als iemand weet waar tiffany janoski in 7-7.5 ligtquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:48 schreef Cpt. het volgende:
Veters er uit, schoenen+veters in een oude kussensloop. 30 graden.
Niet doen met suède. Kan prima met leer, mesh, nylon, etc.
30 werkte niet voor mn broertje's airmax... toen maar 50 gedaan dacht ik. en dat werkte 10x zo goed. Niks losgelaten/gekrompenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:48 schreef Cpt. het volgende:
Veters er uit, schoenen+veters in een oude kussensloop. 30 graden.
Niet doen met suède. Kan prima met leer, mesh, nylon, etc.
koop jason markquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:18 schreef Modus het volgende:
Ahja. En nog mensen hier ervaring met Nikes in de wasmachine... ik durf niet..
Zijn die burgundy busenitz al uit?quote:
Je maakt een grapje toch? Boardlords heeft je maat nog, en op het moment van schrijven Flatspot ook nog.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:08 schreef vault_tec het volgende:
morgen maar naar den haag fietsen om te kijken of ze de tif's nog in mijn maat hebben
Alstu.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:49 schreef gent het volgende:
deze week paar dagen Berlijn gepland... iemand wat leuke adresjes ?
volgens mij moet deze echt goddelijk zitten (en lopen), Lunar zool + Presto upperquote:
Een paar meier toch wel.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:15 schreef FalleNk810i het volgende:
hoeveel besteden jullie per maand aan shoes ongeveer?
geen internet bankieren en het is een GR. Weekend ov ftw dan maarquote:Op maandag 26 juli 2010 02:51 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch? Boardlords heeft je maat nog, en op het moment van schrijven Flatspot ook nog.
[..]
Alstu.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
geen internet bankieren en het is een GR. Weekend ov ftw dan maar
Klopt allemaalquote:Op maandag 26 juli 2010 10:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
volgens mij moet deze echt goddelijk zitten (en lopen), Lunar zool + Presto upper
Goedkoper ga je ze echt niet vinden, vind 70 quid een prima prijs voor nubuck uppersquote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand waar deze iets goedkoper te vinden zijn?
http://www.flatspot.com/p(...)skool-re-issue-black[ afbeelding ]
Vindt 70 pond toch nog iets teveel
tell 'emquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:14 schreef HAL9000S het volgende:
Zwart, geel komt op geen enkele andere manier terug in de schoen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
tell 'em
Pick up:
[ afbeelding ]
wivah:
[ afbeelding ]
beaters door de regen![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Hey guys,
voornamelijk mannen hier geloof ik. Ik zoek als vrouw zijnde nog leuke sneakers.. Got tips?
x
waar de fuck zit er rood in de schoenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:32 schreef Nooxx het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze staan en kon ze met korting kopen voor 36 euro![]()
Iemand suggestie voor veters? ik dacht zelf rode veters.
niet, maar had groene schoenen gezien met rode veters en was wel nice.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:24 schreef vault_tec het volgende:
[..]
waar de fuck zit er rood in de schoen
Cracken ze snel ja?quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:23 schreef vault_tec het volgende:
140 eu voor een retro die "snel" crackt...misschien als ze in de sale komen
Foto's zijn nicequote:Op donderdag 29 juli 2010 17:52 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Cracken ze snel ja?
[ afbeelding ]
Binnen....
Bonus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liggen bij footlocker door heel het land... Verkoopt volgens mij niet zo goed als er meks 1 of er meks 90 (hoop ik maar)quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:36 schreef HAL9000S het volgende:
Die liggen bij precinct 5 en vallen TTS. 95 neon's zijn volgens mij zo'n classics dat ze nooit ergens in de sale liggen maar pin me daar niet op vast.
En ik heb gewoon weer TTS (zelfde maat)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef Cpt. het volgende:
Ik pak ze een half maatje groter dan gewone Nikes.
zou alsnog voor 44,5 gaan, meeste schoenen lopen alsnog uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hoe weet je dat de goede schoenmaat kiest online want passen gaat natuurlijk niet.
Ik heb laatst schoenen gekocht van Nike en had maat 44,5 maar nu wil ik voor Adidas gaan en die vallen altijd wat groter, welke maat zou ik dan nemen?
Ik heb bij Nike 44 en Adidas 44 2/3.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hoe weet je dat de goede schoenmaat kiest online want passen gaat natuurlijk niet.
Ik heb laatst schoenen gekocht van Nike en had maat 44,5 maar nu wil ik voor Adidas gaan en die vallen altijd wat groter, welke maat zou ik dan nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |