Leuk!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:43 schreef Lindytje het volgende:
Fijn dat er dus gewoon weer besteld kan worden!!![]()
Ik ga in Londen falen dit weekend
Maar volgens mij was ik ook een van de eerdere falers weer, dus dat zou dan wel kloppen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:45 schreef Loqi het volgende:
Ik heb nog geen betaalverzoek![]()
(jaja maagd enzo, de eerste keer is altijd spannend)
Jippie!!! Het werkt echt weerquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Net een betalingsrequest van TD gehad en het klohopt!![]()
![]()
Haha jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vote voor een tt change: roep hier je nagellakbestellingen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Hehe... ik weet alleen nog niet wat ik wil hebben. Twee keer bestellen misschien? Voor het sprookje weer uit isquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Er staat ergens een comment box, onder waar je aan kan klikken hoe je wilt betalen. Daar kan je het invullen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:45 schreef Dwyn het volgende:
Waar moet je bij TD invullen dat je flat rate wil? Bij Payment information?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:50 schreef Dwyn het volgende:
En dan paypal gewoon afsluiten en wachten op betalingsverzoek?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:12 schreef Crientj het volgende:
LOL.
Ik zit allerlei lakjes uit te neuzelen. Kijk nog eens; het zijn ook echt allemaal blauwe lakken
Geniaaaal. xD
China Glaze DV8quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:16 schreef mirannie het volgende:
Zo, net even MPJ en peaceful/confident op 1 nagel uitgeprobeerd. Beide zijn mooooooiiii!! Al heeft de moody wel een topcoat nodig
[..]
Leuk!! En welke gaan het worden?
Als je je rekening aan Paypal linkt, hoef je je daar niet meer druk om te makenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:09 schreef Misstique het volgende:
Ow verdomd, eerst nog ff geld op mn Paypal account zetten..
Hoeft niet persé toch? Tenminste...ik heb em aan m'n bankrekening gekoppeld en daar wordt het geld dan vanaf gehaald...quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:09 schreef Misstique het volgende:
Ow verdomd, eerst nog ff geld op mn Paypal account zetten..
Dat dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:22 schreef Holyme het volgende:
[..]
Als je je rekening aan Paypal linkt, hoef je je daar niet meer druk om te maken
Nice!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:24 schreef Skaai het volgende:
Ik vond mijn korte nageltjes zo zielig. Dus nadat ik er gisteren een lekker fel rood lakje overheen heb gegooid, vond ik het vandaag nodig om er een kek stempeltje op te zetten
[ afbeelding ]
Dat is echt ideaal iddquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:22 schreef Holyme het volgende:
[..]
Leuke kleurtjes! Blauwquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:22 schreef Crientj het volgende:
[..]
China Glaze DV8
China Glaze Dorothy Who?
China Glaze Watermelon Rind
China Glaze Custom Kick
^^/ Tenminste, eerst nog even wachten op de combined price. ;o
Tof!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:24 schreef Skaai het volgende:
Ik vond mijn korte nageltjes zo zielig. Dus nadat ik er gisteren een lekker fel rood lakje overheen heb gegooid, vond ik het vandaag nodig om er een kek stempeltje op te zetten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:25 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Leuke kleurtjes! Blauw![]()
En Watermelon Rind neigt toch een btje naar groen?? Heb je tenminste niet alleen blauw besteld
Ja, sommige lakjes lijken heel anders op verschillende swatches. Maar of ie nou meer naar blauw of naar groen lijkt, ik vind hem prachtig!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:28 schreef Crientj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik zag 'm ook nog ergens anders en daar leek ie wel groeniger.
Atlantis hoort er eigenlijk ook nog bij; maar die heb ik al en is ook niet voor mij. ;o
Cosmixquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef Loqi het volgende:
Hoe heette die super toffe aankomende Orly collectie ook weer? Kan t niet vinden.. die met die mooie groene en duochrome enzo
Ik ben niet zo van de motiefjes en de stempels maar deze is echt heel tof!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:24 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Met de goedkoopste nagellakjes die er bestaan!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de motiefjes en de stempels maar deze is echt heel tof!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:22 schreef Holyme het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:23 schreef AmyGrace het volgende:
Hoeft niet persé toch? Tenminste...ik heb em aan m'n bankrekening gekoppeld en daar wordt het geld dan vanaf gehaald...
Thanks, ik zal eens kijken of ik dat aandurf.quote:
Daarom doe ik er liever langer over dan dat mijn rekeningnummer gekoppeld staat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef Misstique het volgende:
Thanks, ik zal eens kijken of ik dat aandurf..
* Misstique vindt online transacties nog steeds eng.
Ja 'neon' inderdaad. Volgens mij noemen ze het neon om mee te doen aan de hype maar kwamen ze erachter dat t stiekem niet neon is, geen van die kleuren volgens mij. Dit is wel kleur accuraat, alleen is ie in t echt ietsje minder blauw.quote:
Ohh het pas echt heel mooi!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
Jaaaaaaa m'n koffer is er![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het past echt perfect inderdaad, er zitten nog een zooi tussenschotjes bij maar dat past net nietquote:
WAUW!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Oh mooi!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik hoorde geen *kloenk*, dus denk het nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Was de brievenbus al geleegd toen je ze erin deed?
Hopelijk komen ze morgen dan alquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoorde geen *kloenk*, dus denk het nietMaar weet 't niet zeker, niet gekeken of 't ploatje al op vrijdag stond
Ik vind ze best hip zo. Rawrquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:24 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Noemen ze dat neon bij HEMA?quote:
Supersjiekquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb niet gefaald. Ik kon de verleiding gewoon niet weerstaan
Atlantis, Robotica, Meteor Shower, Strwberry Fields, Hi-tek, Skate Night, Watermelon Rind, Here today Aragon tomorrow en Essie Wandering Vinequote:
Naaaiissquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Atlantis, Robotica, Meteor Shower, Strwberry Fields, Hi-tek, Skate Night, Watermelon Rind, Here today Aragon tomorrow en Essie Wandering Vine
Je weigert het falen te noemen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vorige week en ik zie echt verschil! M`n nagels schillen zichzelf niet meer af en ik begin zelfs weer een klein randje te kwekenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met Sally Hansen Maximum Growth. Ik ben benieuwd!
Ik had vandaag nog van die stukjes die omhoog kwamen op het wit, gelukkig kwam de Maximum Growth op tijd binnen! Ik voel al wel dat mijn nagels een stuk steviger zijn! Normaal kan ik zelfs niet krabben zonder dat ze omslaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vorige week en ik zie echt verschil! M`n nagels schillen zichzelf niet meer af en ik begin zelfs weer een klein randje te kweken
Wow!! Dit is echt heel gaaf!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Je bedoelt "net" ipv "niet" ??quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik gebruik CG first & last en die bevalt me prima.quote:
Oh, wat liggen je lakjes er prachtig bijquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog van die stukjes die omhoog kwamen op het wit, gelukkig kwam de Maximum Growth op tijd binnen! Ik voel al wel dat mijn nagels een stuk steviger zijn! Normaal kan ik zelfs niet krabben zonder dat ze omslaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Oh, das wel heel vervelend, van dat omslaan. Die van mij zijn bikkelhard, maar dat is weer pijnlijk bij het stotenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog van die stukjes die omhoog kwamen op het wit, gelukkig kwam de Maximum Growth op tijd binnen! Ik voel al wel dat mijn nagels een stuk steviger zijn! Normaal kan ik zelfs niet krabben zonder dat ze omslaan
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:00 schreef MissJ het volgende:
Ik ben trots op mezelf, heb nog niet gefaald bij TD![]()
maar eigenlijk vind ik wel dat ik mag doen, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar eigenlijk vind ik wel dat ik mag doen, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel veel sterkte meis
![]()
moooiquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En.. En... Hoeveel pakjes gaan t worden???quote:
Pakje 1 net binnen:quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Holy fuck xDquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pakje 1 net binnen:
Emerald Sparkle
FYI
It's My Turn
Kaleidoscope Him Out
DV8
Wagon Trail
Sex on the Beach
Adore
Pakje 2 is onderweg:
Zoya Ki
Zoya Irene
China Glaze BFF
OPI You Don't Know Jacques Suede
OPI Catch Me in Your Net
OPI DS Original
OPI DS Glow
OPI DS Signature
Pakje 3 onderweg:
1 x 2NITE (Tonight)
1 x QT (Cutie)
1 x DV8 (Deviate)
1 x Metallic Muse
1 x He's Is Going In Circles
Pakje 4 van TD net besteld:
OPI-Shim-merry Chic
OPI-Alpine Snow
OPI-Gargantuan Green Grape
OPI-Nat. Nail Base Coat 0.5oz.
CG-For Audrey
OPI-Rumple's Wiggin'
CG-Anklets of Amethyst #591
OPI-Dim Sum Plum
OPI-Suzi Says Feng Shui
maar eigenlijk vind ik wel dat ik mag doen, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zwijmel*quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoorde geen *kloenk*, dus denk het nietMaar weet 't niet zeker, niet gekeken of 't ploatje al op vrijdag stond
![]()
Mijn (turbo) pakketje:
en omdat ik niet alles op de foto kreeg even de CG (ondertussen was mijn kat over me aan het heen walsen dus ik klikte mis en daarna batterij op)
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Kleintje19 het volgende:
mijn zusje heeft een watjes dispenser hangen naast haar deur gelijk, mijn watteschijfjes waren op en ze klaagt altijd dat ik aan haar watjes zit.
Dus ik wals haar kamer binnen en schreeuw kijk een hele grote vogel en vervolgens trek ik haar halve dispenser leeg, en ze heeft niets gezien muhahahakan ik mooi mijn nieuwe lakjes testen
Wouw,geweldigquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Is het al aan het rommelen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef Guess. het volgende:
[..]
Wouw,geweldig![]()
![]()
En verder ook veeeeeel mooie lakjes
Whahaaha,zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Kleintje19 het volgende:
mijn zusje heeft een watjes dispenser hangen naast haar deur gelijk, mijn watteschijfjes waren op en ze klaagt altijd dat ik aan haar watjes zit.
Dus ik wals haar kamer binnen en schreeuw kijk een hele grote vogel en vervolgens trek ik haar halve dispenser leeg, en ze heeft niets gezien muhahahakan ik mooi mijn nieuwe lakjes testen
hahaha ooohh wat foutquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Kleintje19 het volgende:
*proest*quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Kleintje19 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |