Leuk!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:43 schreef Lindytje het volgende:
Fijn dat er dus gewoon weer besteld kan worden!!![]()
Ik ga in Londen falen dit weekend
Maar volgens mij was ik ook een van de eerdere falers weer, dus dat zou dan wel kloppen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:45 schreef Loqi het volgende:
Ik heb nog geen betaalverzoek![]()
(jaja maagd enzo, de eerste keer is altijd spannend)
Jippie!!! Het werkt echt weerquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Net een betalingsrequest van TD gehad en het klohopt!![]()
![]()
Haha jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vote voor een tt change: roep hier je nagellakbestellingen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Hehe... ik weet alleen nog niet wat ik wil hebben. Twee keer bestellen misschien? Voor het sprookje weer uit isquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Er staat ergens een comment box, onder waar je aan kan klikken hoe je wilt betalen. Daar kan je het invullen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:45 schreef Dwyn het volgende:
Waar moet je bij TD invullen dat je flat rate wil? Bij Payment information?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:50 schreef Dwyn het volgende:
En dan paypal gewoon afsluiten en wachten op betalingsverzoek?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:12 schreef Crientj het volgende:
LOL.
Ik zit allerlei lakjes uit te neuzelen. Kijk nog eens; het zijn ook echt allemaal blauwe lakken
Geniaaaal. xD
China Glaze DV8quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:16 schreef mirannie het volgende:
Zo, net even MPJ en peaceful/confident op 1 nagel uitgeprobeerd. Beide zijn mooooooiiii!! Al heeft de moody wel een topcoat nodig
[..]
Leuk!! En welke gaan het worden?
Als je je rekening aan Paypal linkt, hoef je je daar niet meer druk om te makenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:09 schreef Misstique het volgende:
Ow verdomd, eerst nog ff geld op mn Paypal account zetten..
Hoeft niet persé toch? Tenminste...ik heb em aan m'n bankrekening gekoppeld en daar wordt het geld dan vanaf gehaald...quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:09 schreef Misstique het volgende:
Ow verdomd, eerst nog ff geld op mn Paypal account zetten..
Dat dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:22 schreef Holyme het volgende:
[..]
Als je je rekening aan Paypal linkt, hoef je je daar niet meer druk om te maken
Nice!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:24 schreef Skaai het volgende:
Ik vond mijn korte nageltjes zo zielig. Dus nadat ik er gisteren een lekker fel rood lakje overheen heb gegooid, vond ik het vandaag nodig om er een kek stempeltje op te zetten
[ afbeelding ]
Dat is echt ideaal iddquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:22 schreef Holyme het volgende:
[..]
Leuke kleurtjes! Blauwquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:22 schreef Crientj het volgende:
[..]
China Glaze DV8
China Glaze Dorothy Who?
China Glaze Watermelon Rind
China Glaze Custom Kick
^^/ Tenminste, eerst nog even wachten op de combined price. ;o
Tof!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:24 schreef Skaai het volgende:
Ik vond mijn korte nageltjes zo zielig. Dus nadat ik er gisteren een lekker fel rood lakje overheen heb gegooid, vond ik het vandaag nodig om er een kek stempeltje op te zetten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:25 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Leuke kleurtjes! Blauw![]()
En Watermelon Rind neigt toch een btje naar groen?? Heb je tenminste niet alleen blauw besteld
Ja, sommige lakjes lijken heel anders op verschillende swatches. Maar of ie nou meer naar blauw of naar groen lijkt, ik vind hem prachtig!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:28 schreef Crientj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik zag 'm ook nog ergens anders en daar leek ie wel groeniger.
Atlantis hoort er eigenlijk ook nog bij; maar die heb ik al en is ook niet voor mij. ;o
Cosmixquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef Loqi het volgende:
Hoe heette die super toffe aankomende Orly collectie ook weer? Kan t niet vinden.. die met die mooie groene en duochrome enzo
Ik ben niet zo van de motiefjes en de stempels maar deze is echt heel tof!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:24 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Met de goedkoopste nagellakjes die er bestaan!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de motiefjes en de stempels maar deze is echt heel tof!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:22 schreef Holyme het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:23 schreef AmyGrace het volgende:
Hoeft niet persé toch? Tenminste...ik heb em aan m'n bankrekening gekoppeld en daar wordt het geld dan vanaf gehaald...
Thanks, ik zal eens kijken of ik dat aandurf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |