Daarom doe ik er liever langer over dan dat mijn rekeningnummer gekoppeld staat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef Misstique het volgende:
Thanks, ik zal eens kijken of ik dat aandurf..
* Misstique vindt online transacties nog steeds eng.
Ja 'neon' inderdaad. Volgens mij noemen ze het neon om mee te doen aan de hype maar kwamen ze erachter dat t stiekem niet neon is, geen van die kleuren volgens mij. Dit is wel kleur accuraat, alleen is ie in t echt ietsje minder blauw.quote:
Ohh het pas echt heel mooi!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
Jaaaaaaa m'n koffer is er![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het past echt perfect inderdaad, er zitten nog een zooi tussenschotjes bij maar dat past net nietquote:
WAUW!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Oh mooi!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik hoorde geen *kloenk*, dus denk het nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Was de brievenbus al geleegd toen je ze erin deed?
Hopelijk komen ze morgen dan alquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoorde geen *kloenk*, dus denk het nietMaar weet 't niet zeker, niet gekeken of 't ploatje al op vrijdag stond
Ik vind ze best hip zo. Rawrquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:24 schreef Skaai het volgende:
Ik vond mijn korte nageltjes zo zielig. Dus nadat ik er gisteren een lekker fel rood lakje overheen heb gegooid, vond ik het vandaag nodig om er een kek stempeltje op te zetten
[ afbeelding ]
Noemen ze dat neon bij HEMA?quote:
Supersjiekquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb niet gefaald. Ik kon de verleiding gewoon niet weerstaan
Atlantis, Robotica, Meteor Shower, Strwberry Fields, Hi-tek, Skate Night, Watermelon Rind, Here today Aragon tomorrow en Essie Wandering Vinequote:
Naaaiissquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Atlantis, Robotica, Meteor Shower, Strwberry Fields, Hi-tek, Skate Night, Watermelon Rind, Here today Aragon tomorrow en Essie Wandering Vine
Je weigert het falen te noemen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb niet gefaald. Ik kon de verleiding gewoon niet weerstaan
Ik vorige week en ik zie echt verschil! M`n nagels schillen zichzelf niet meer af en ik begin zelfs weer een klein randje te kwekenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met Sally Hansen Maximum Growth. Ik ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |