Mooie rode met glitters.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef Debsterr het volgende:
Mensen: welke moet ik smeren? Alles in de NP link met een x is untried
.
Ah, ik wil ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:33 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Net binnen gekregen!![]()
En het was supergoed ingepakt:
[ afbeelding ]
Welke kleur?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil lakkenmoet nog tot 2 uur vannacht werken vanaf vanochtend 8 uur
Dude, ga je ergens anders vervelen, of geef in ieder geval een zinnig antwoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
CG DV8!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef Debsterr het volgende:
-reactie op verwijderd bericht-
Ik heb de helft van m'n lak eraf gepulktvanavond weer een untried smeren. Mensen: welke moet ik smeren
? Alles in de NP link met een x is untried
.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef Lindytje het volgende:![]()
Ik heb geloof ik voor het eerst in mijn 164 nageltopicscarrière een topic gemist!!!![]()
![]()
Ik heb hem wel net helemaal netjes bijgelezen... hier ook geen foto, dat blauwe met bloemetjes zit er nog op..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Lol, ik mag toch wel tips geven en of zeggen wat ik mooi vind? Witte nagels zijn ook erg sexy.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef Debsterr het volgende:
Dude, ga je ergens anders vervelen, of geef in ieder geval een zinnig antwoord.
Ik heb gister DV8 opgedaan, die is echt looooooooove. Maar heb uit dat pakketje nog 7 andere die ik moet proberen en vandaag komt er weer een pakketje aan, dus dat wordt weer kiezenquote:
De ene komt deze week wel binnenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah, ik wil ook.
* mirannie gaat weer verder hopen dat de lakjes snel bij Bubsel binnenkomen en dan mijn kant op komen
Waar staat DV8 voor?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb gister DV8 opgedaan, die is echt looooooooove.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100 mlquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:40 schreef AmyGrace het volgende:
@Bubsel, hoeveel ml zit er in het flesje nagellakverdunner uit jouw shop?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef Lindytje het volgende:![]()
Ik heb geloof ik voor het eerst in mijn 164 nageltopicscarrière een topic gemist!!!![]()
![]()
Ik heb hem wel net helemaal netjes bijgelezen... hier ook geen foto, dat blauwe met bloemetjes zit er nog op..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Mirjam wat zonde![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:47 schreef Mirjam het volgende:Slaap zacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Dat is dus niet waar... Ik volg deze topics al een tijdje en vind nagellak simpelweg erg mooi bij vrouwen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:47 schreef Mirjam het volgende:
als je hier enkel komt om t ebaggeren en klootviolen, blijf dan weg en zoek een onz-TOPIC OP
hmm, ok, dan is het goed, maar kan dan wel met tvp's fipo's en al die onzinshit, dat hoeven we hier echt niet, je zit nu in LIFquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar... Ik volg deze topics al een tijdje en vind nagellak simpelweg erg mooi bij vrouwen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:47 schreef Mirjam het volgende:
Noes!!!! Dat is zonde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:47 schreef Joysa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Mirjam wat zonde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you![]()
OK, zal er op letten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef Mirjam het volgende:
hmm, ok, dan is het goed, maar kan dan wel met tvp's fipo's en al die onzinshit, dat hoeven we hier echt niet, je zit nu in LIF
Weet ik nog niet wat DV8 is btw.![]()
![]()
TVPknopquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar... Ik volg deze topics al een tijdje en vind nagellak simpelweg erg mooi bij vrouwen.
Mijn nagellak is er ook weer af hoorEn heel zonde Mirjam
Hij is ook niet een beetje kapot
![]()
![]()
Dat is de naam van de kleur en is een internetafkorting (de serie heet OMG en elk lakje heeft zo'n soort naam)quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:54 schreef Socios het volgende:
[..]
OK, zal er op letten.
Weet ik nog niet wat DV8 is btw..
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Omg omg omgquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef DeltaCephei het volgende:
Een bezoekster van mijn site bedankte me om de tip van Transdesign (vorig jaar) en dat ze gisteren 8 OPI's heeft besteld en het was goedkoop zei ze. Ik mailde terug dat het veranderd is en dat de flat rate box weg is, mailt ze net dat ze gewoon 18$ verzendkosten heeft betaald?![]()
![]()
![]()
Staat voor Deviatequote:Op woensdag 9 juni 2010 14:54 schreef Socios het volgende:
[..]
OK, zal er op letten.
Weet ik nog niet wat DV8 is btw.
Aids.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:47 schreef Mirjam het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schoolpleinfeest oudste,rara wat is het thema?
en let niet op het rood wit blauwe, nog steeds duizelig van de detox...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:23 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
en let niet op het rood wit blauwe, nog steeds duizelig van de detox...allebei de fotos zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een hele stomme nagellakvraag!
kan het zijn dat lakjes reageren erop als je je "maandelijkse vrouwenprobleempje"hebt?
Twee CG lakjes geprobeerd waar ik normaal nooit problemen mee heb, Doe niks anders dan normaal maar de eerste (Adore) zaten een soort belletjes op, heel ruw, en de tweede (Ruby pumps) die droogde gewoon niet,en zit ook gewoon niet goed!!!!!!!
En RP heeft ook iets raars, ineens heb ik op één nagel allemaal zilverkleurige puntjes erin zitten!Is maar op één nagel en de rest is "normaal".
Anyone?![]()
Leuk!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:23 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hmm, ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad, maar kan me er wel wat bij indenken. Je hormonen zijn tenslotte behoorlijk van de wap en dat heeft ook invloed op bijv. je parfum enzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:24 schreef Tammymara het volgende:
kan het zijn dat lakjes reageren erop als je je "maandelijkse vrouwenprobleempje"hebt?
Twee CG lakjes geprobeerd waar ik normaal nooit problemen mee heb, Doe niks anders dan normaal maar de eerste (Adore) zaten een soort belletjes op, heel ruw, en de tweede (Ruby pumps) die droogde gewoon niet,en zit ook gewoon niet goed!!!!!!!
En RP heeft ook iets raars, ineens heb ik op één nagel allemaal zilverkleurige puntjes erin zitten!Is maar op één nagel en de rest is "normaal".
Anyone?.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Wat voor basecoat? Ik heb ook geen probs met CG lakjes, maar sinds ik bij LOL en DV8 een herome basecoat gebruik is het waardeloosquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:24 schreef Tammymara het volgende:
Anyone?
![]()
![]()
Thanks *trotse mem is*quote:
@ Tammymara; nog nooit last van gehad?!
@ Bubsel: zijn ze er bijna? Mijn moodies?![]()
Zo'n kruidvat merkloosachtig ding wat ik altijd gebruik, Ook bij deze lakjes en nog nooit een probleem mee gehad, alleen gisteren dus met allebei de lakjes na elkaar.Eergisteren met Adore gelakt maar die was zo lelijk dat ik die eraf gehaald heb en gisteren met RP overgedaan en die doet ook "raar"quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat voor basecoat? Ik heb ook geen probs met CG lakjes, maar sinds ik bij LOL en DV8 een herome basecoat gebruik is het waardeloos![]()
bij mij chipt mijn nagellak dan altijd veel sneller....quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:24 schreef Tammymara het volgende:
Anyone?
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
Kan ook aan het weer liggen, dat is bij mij meestal de oorzaak van rare lakdingen: kou, vocht, hitteKnoei![]()
Wat is je ordernummer??quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:28 schreef milka82 het volgende:
[..]
Thanks *trotse mem is*
@ Tammymara; nog nooit last van gehad?!
@ Bubsel: zijn ze er bijna? Mijn moodies?
![]()
@zoeperzazke, fotooo van je nagels!![]()
@Lindytje, ieh! geen truffels voor mij dus. Wel de chocovariant natuurlijk![]()
@Mirjam,![]()
![]()
Wat zonde! En wat een kliederboel wordt dat zeg
![]()
@Bubseltje, thnx voor je antwoord!
@milka82, wat een cuties! De nagels en de kiddiesMooie blauwe kijkers!
@Tammymara, ik heb echt geen idee of het invloed heeft. Zelf nooit last van gehad... Misschien komt het door het weer![]()
![]()
hebben jullie ervaring met gebroken flesjes lak, krijg je dan eigenlijk altijd wel een nieuwe toegestuurd?![]()
Haha, jij had dat idee dus ook al!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef Loqi het volgende:
Kan ook aan het weer liggen, dat is bij mij meestal de oorzaak van rare lakdingen: kou, vocht, hitte![]()
Meestal wel hoor of je geld terugquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:44 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie ervaring met gebroken flesjes lak, krijg je dan eigenlijk altijd wel een nieuwe toegestuurd?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:47 schreef Mirjam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
probeer eens 1 nageltje zonder basecoat? dat deed ik namelijk en toen ging het perfectquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:30 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Zo'n kruidvat merkloosachtig ding wat ik altijd gebruik, Ook bij deze lakjes en nog nooit een probleem mee gehad, alleen gisteren dus met allebei de lakjes na elkaar.Eergisteren met Adore gelakt maar die was zo lelijk dat ik die eraf gehaald heb en gisteren met RP overgedaan en die doet ook "raar"
![]()
![]()
Camera is kapot, maar ik post ook maar eens een foto. Deze lak heb ik van mijn oma gekregen. Christian Dior's Captivating Rose. Favoriet.![]()
![]()
Jaaa gewoon nieuwe vragenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:44 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie ervaring met gebroken flesjes lak, krijg je dan eigenlijk altijd wel een nieuwe toegestuurd?
![]()
![]()
simpel maar effectief![]()
net gelnagels weer gezet, ze moeten alleen een héél stuk korter, anders zal mijn blackberry zo door de kamer vliegenhad geen tijd meer moet zo werken, maak ze vanavond dus ff af
![]()
![]()
100! Nu zal ik mee klaarmaken voor het oranjefeest, zelfs de Bugaboo van jongste is helemaal in stijl (gepimpt met nederlandse vlag en vlaggetjes!)quote:![]()
Gaafquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef milka82 het volgende:
[..]
100! Nu zal ik mee klaarmaken voor het oranjefeest, zelfs de Bugaboo van jongste is helemaal in stijl (gepimpt met nederlandse vlag en vlaggetjes!)
calm/wild duurt nog wel even de andere is deze week wel binnen hoop ik.
Leuk kleintje!!![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:23 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
en let niet op het rood wit blauwe, nog steeds duizelig van de detox...wat een plaaatjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
ik lees ook even mee... heb voor t eerst in een jaar of 8 weer iets langere nagels, én een setje met 3 OPI mini's gekocht op schiphol. ik kan alleen niet zo heel goed nagels lakken, dus t zit niet zo heel mooi, maar toch maar een fotootje (dit zijn voor mijn doen lange nagels. veel langer dan dit wil ik ze ook niet)
er zitten wat niet goed-gedekte plekjes bij, ook waar de topcoat de kleurlaag een beetje heeft opgelost
Kwak![]()
Ziet er toch leuk uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:36 schreef kwakz0r het volgende:
ik lees ook even mee... heb voor t eerst in een jaar of 8 weer iets langere nagels, én een setje met 3 OPI mini's gekocht op schiphol. ik kan alleen niet zo heel goed nagels lakken, dus t zit niet zo heel mooi, maar toch maar een fotootje (dit zijn voor mijn doen lange nagels. veel langer dan dit wil ik ze ook niet)
er zitten wat niet goed-gedekte plekjes bij, ook waar de topcoat de kleurlaag een beetje heeft opgelost
[ afbeelding ]
![]()
En oefening baart kunst!
Kleintje ook nice!The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
het staat niet op de mini flesjes, en t doosje is weg. nummer is NLE45, erbij zaten NLE44 en NLE47 (felroze en donkerblauw). de felroze vond ik echt te fel op mn handen. voor tenen wel leuk.quote:Kwak![]()
leuk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:36 schreef kwakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Een dikkere laag topcoat smerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:36 schreef kwakz0r het volgende:
[ afbeelding ]Als je te weinig lak aan je kwastje hebt trek je de kleurlaag weer weg. Door een dikkere druppel aan je kwastje te hangen voorkom je dit. Met een goede sneldrogende topcoat hoeft dit geen probleem te zijn.
I had a signature once. It was awful.![]()
tenx! de eerste laag was al niet overal goed. mijn probleem is doorgaans te wienig lak aan t kwastje nemen denk ik...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Een dikkere laag topcoat smerenAls je te weinig lak aan je kwastje hebt trek je de kleurlaag weer weg. Door een dikkere druppel aan je kwastje te hangen voorkom je dit. Met een goede sneldrogende topcoat hoeft dit geen probleem te zijn.
vorige keer probeerde ik een tweede kleurlaag, dat werd echt heel vies en met allemaal hobbels en bobbels erin...Kwak![]()
dat zou je met een goede OPI niet moeten gebeuren hoortoch dikker smeren dan! Veel lakjes hebben toch 2-3 laagjes nodig voor het beste effect!
I had a signature once. It was awful.![]()
Ik heb nagelwielen gekocht, maar nu ben ik al 3 dagen aan het bedenken of ik op kleur zal lakken, of per merk. Echt..alsof ik niets beters te doen heb
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
Ik zeg merk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:a
Ik heb nagelwielen gekocht, maar nu ben ik al 3 dagen aan het bedenken of ik op kleur zal lakken, of per merk. Echt..alsof ik niets beters te doen heb
Ik heb ze per kleur gedaan, maar die ene turqoise (hoe schrijf je dat?) past toch eigenlijk weer beter bij blauw enzo.. grrrThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Lindytje, he bah, hopelijk voel je je inmiddels weer helemaal beter!![]()
Mirjam, wat zondeZie ik daar pauwenveertjes op de achtergrond?
milka82, leuk gedaan, en wat een blauwe ogen!
friekin_, lijkt me een mooie kleur
Kleintje19, lekker knal!
kwakz0r, mooi! En hoe meer je lakt hoe beter het gaat, ook al heb je dan 'n keer een minder fijne lak
Toen straks pakketje gekregen, nu weet ik niet wat ik moet lakkenEn een van de Nubars lijkt op m'n wiel best wel veel op een Etos wannabe holo. Mooi, maar wel een beetje jammer
![]()
![]()
En daar blijf je je natuurlijk aan ergeren..zou ik wel doen iigquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zeg merk.
Ik heb ze per kleur gedaan, maar die ene turqoise (hoe schrijf je dat?) past toch eigenlijk weer beter bij blauw enzo.. grrr
Ik twijfel nog ff verder
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
Haha ik erger me er rot aan ja!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En daar blijf je je natuurlijk aan ergeren..zou ik wel doen iig
Ik twijfel nog ff verder
Maar heb nieuwe besteld, dus ga binnenkort op merk lakken denk ikThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ik heb ze op kleur, en inderdaad soms krijg je een lakje wat er eigenlijk ergens tussen moet, of 2 hadden net andersom gemoetenEn als je wilt kijken naar bv. 2 kleuren blauw, om tegelijk iets mee te doen, en het zit op 1 wiel kan je het niet bij elkaar houden om te kijken of het een mooie combi is
![]()
Als ik het opnieuw zou doen, denk ik dat het per merk zou gaan.![]()
Ik zocht naar een swatch, maar kon 'm niet vinden. Dior, nummer 449. Ik denk dat hij ontzettend antiek isquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:06 schreef Holyme het volgende:
Lindytje, he bah, hopelijk voel je je inmiddels weer helemaal beter!![]()
Mirjam, wat zondeZie ik daar pauwenveertjes op de achtergrond?
milka82, leuk gedaan, en wat een blauwe ogen!
friekin_, lijkt me een mooie kleur
Kleintje19, lekker knal!
kwakz0r, mooi! En hoe meer je lakt hoe beter het gaat, ook al heb je dan 'n keer een minder fijne lak
Toen straks pakketje gekregen, nu weet ik niet wat ik moet lakkenEn een van de Nubars lijkt op m'n wiel best wel veel op een Etos wannabe holo. Mooi, maar wel een beetje jammer
![]()
![]()
Ik lak sinds kort per merk, en dan ook nog op volgorde van aankoop, zo hoef ik nooit meer iets te veranderenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Alleen merken waar ik maar een paar lakjes van heb gaan samen op een ander wiel..![]()
Die Orly Royal Navy is er bij TDquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan deze weeknee voor de voorraad maar goed is goed
![]()
![]()
ik ga volgende maand echt wat nubars bestellenmaiandjays (?) is dat van ebay toch?
edit: heeft TD nog steeds die absurde verzendkosten?![]()
![]()
Ik heb alles op volgorde van aankoop, want elke keer als ik dan een nieuw lakje heb moet hij weer ergens tussen, en zoals ik hier ergens las is nagellakremover niet goed voor de nagelwieltjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
het ziet er zo ook best grappig uit!
![]()
![]()
idd... ik had van die nagelpalleten, maar ze zien er niet meer uit door de nagellak remover... ik ga dus weer wielen aanschaffen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb alles op volgorde van aankoop, want elke keer als ik dan een nieuw lakje heb moet hij weer ergens tussen, en zoals ik hier ergens las is nagellakremover niet goed voor de nagelwieltjeshet ziet er zo ook best grappig uit!
![]()
Als ongesteldheid van invloed kan zijn op je nagellak, hoe het reageert op je huid, zou de pil dat ook kunnen hebben, zou ook kunnen verklaren waarom nagellak altijd zo achterlijk doet op mijn nagels.![]()
toch weer een voordeel dat ik nooit ongesteld wordtquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef RenRen- het volgende:
Als ongesteldheid van invloed kan zijn op je nagellak, hoe het reageert op je huid, zou de pil dat ook kunnen hebben, zou ook kunnen verklaren waarom nagellak altijd zo achterlijk doet op mijn nagels.
alhoewle ik ook wel aardig wat last heb van dat rotspiraal
maar mijn nagels zijn goed
![]()
![]()
Ik ook niet, maar ik heb wel een pil (Prikprikquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toch weer een voordeel dat ik nooit ongesteld wordtalhoewle ik ook wel aardig wat last heb van dat rotspiraal
maar mijn nagels zijn goed
) waar bijna niemand gebruik van maakt, dus echt een vergelijking heb k ook niet echt. Maar ALTIJD bladdert mijn nagellak heel makkelijk af, ook met een sticky topcoat. Dus die ga ik misschien maar wegdoen
![]()
misschien komt het door je ui!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb wel een pil (Prikprik) waar bijna niemand gebruik van maakt, dus echt een vergelijking heb k ook niet echt. Maar ALTIJD bladdert mijn nagellak heel makkelijk af, ook met een sticky topcoat. Dus die ga ik misschien maar wegdoen
![]()
![]()
Misschien een sticky basecoat proberenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb wel een pil (Prikprik) waar bijna niemand gebruik van maakt, dus echt een vergelijking heb k ook niet echt. Maar ALTIJD bladdert mijn nagellak heel makkelijk af, ook met een sticky topcoat. Dus die ga ik misschien maar wegdoen
disclaimer![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien een sticky basecoat proberen.
Faal.Ik denk dat dat het isquote:![]()
![]()
Oh my god ik heb een mail van Transdesign dat je in de comments kunt flatraten en dat het dan goed komt ±X...Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
SERIEUS???quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:55 schreef Debsterr het volgende:
Oh my god ik heb een mail van Transdesign dat je in de comments kunt flatraten en dat het dan goed komt ±X...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
disclaimer![]()
OMG NEEquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:55 schreef Debsterr het volgende:
Oh my god ik heb een mail van Transdesign dat je in de comments kunt flatraten en dat het dan goed komt ±X...
Koopstop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee,nee nee nee nee neequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Debster. Kun je de mail hier even quoten?
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ik ga lekker falen en nog wat OPI´s aanschaffen, fuck de untrieds.
Hi!
I just wanted to place an order, unfortunately I don't see the flatrate option anymore? Are you back to notifying with a comment and then sent the right amount through a paypal request? And how many could fit again in a flatrate?
Best regards, Debsterr (the Netherlands)
-------------------------------------------------------------------
Hi,
Yes. Write in the comment and don’t pay.
We’ll send you the money request.
Thank you,
VanOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Maar die 40 dollar ofzo komt er dan ook niet bij?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga lekker falen en nog wat OPI´s aanschaffen, fuck de untrieds.
Hi!
I just wanted to place an order, unfortunately I don't see the flatrate option anymore? Are you back to notifying with a comment and then sent the right amount through a paypal request? And how many could fit again in a flatrate?
Best regards, Debsterr (the Netherlands)
-------------------------------------------------------------------
Hi,
Yes. Write in the comment and don’t pay.
We’ll send you the money request.
Thank you,
Van
disclaimer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: