Jaaa gewoon nieuwe vragenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:44 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie ervaring met gebroken flesjes lak, krijg je dan eigenlijk altijd wel een nieuwe toegestuurd?
100! Nu zal ik mee klaarmaken voor het oranjefeest, zelfs de Bugaboo van jongste is helemaal in stijl (gepimpt met nederlandse vlag en vlaggetjes!)quote:
Gaafquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef milka82 het volgende:
[..]
100! Nu zal ik mee klaarmaken voor het oranjefeest, zelfs de Bugaboo van jongste is helemaal in stijl (gepimpt met nederlandse vlag en vlaggetjes!)
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:23 schreef milka82 het volgende:
Schoolpleinfeest oudste,rara wat is het thema?
[ afbeelding ]
en let niet op het rood wit blauwe, nog steeds duizelig van de detox...wat een plaaatjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ziet er toch leuk uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:36 schreef kwakz0r het volgende:
ik lees ook even mee... heb voor t eerst in een jaar of 8 weer iets langere nagels, én een setje met 3 OPI mini's gekocht op schiphol. ik kan alleen niet zo heel goed nagels lakken, dus t zit niet zo heel mooi, maar toch maar een fotootje (dit zijn voor mijn doen lange nagels. veel langer dan dit wil ik ze ook niet)
er zitten wat niet goed-gedekte plekjes bij, ook waar de topcoat de kleurlaag een beetje heeft opgelost
[ afbeelding ]
het staat niet op de mini flesjes, en t doosje is weg. nummer is NLE45, erbij zaten NLE44 en NLE47 (felroze en donkerblauw). de felroze vond ik echt te fel op mn handen. voor tenen wel leuk.quote:
leuk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:36 schreef kwakz0r het volgende:
ik lees ook even mee... heb voor t eerst in een jaar of 8 weer iets langere nagels, én een setje met 3 OPI mini's gekocht op schiphol. ik kan alleen niet zo heel goed nagels lakken, dus t zit niet zo heel mooi, maar toch maar een fotootje (dit zijn voor mijn doen lange nagels. veel langer dan dit wil ik ze ook niet)
er zitten wat niet goed-gedekte plekjes bij, ook waar de topcoat de kleurlaag een beetje heeft opgelost
[ afbeelding ]
Een dikkere laag topcoat smerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:36 schreef kwakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
tenx! de eerste laag was al niet overal goed. mijn probleem is doorgaans te wienig lak aan t kwastje nemen denk ik...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Een dikkere laag topcoat smerenAls je te weinig lak aan je kwastje hebt trek je de kleurlaag weer weg. Door een dikkere druppel aan je kwastje te hangen voorkom je dit. Met een goede sneldrogende topcoat hoeft dit geen probleem te zijn.
Ik zeg merk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:a
Ik heb nagelwielen gekocht, maar nu ben ik al 3 dagen aan het bedenken of ik op kleur zal lakken, of per merk. Echt..alsof ik niets beters te doen heb
En daar blijf je je natuurlijk aan ergeren..zou ik wel doen iigquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zeg merk.
Ik heb ze per kleur gedaan, maar die ene turqoise (hoe schrijf je dat?) past toch eigenlijk weer beter bij blauw enzo.. grrr
Haha ik erger me er rot aan ja!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En daar blijf je je natuurlijk aan ergeren..zou ik wel doen iig
Ik twijfel nog ff verder
Ik zocht naar een swatch, maar kon 'm niet vinden. Dior, nummer 449. Ik denk dat hij ontzettend antiek isquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:06 schreef Holyme het volgende:
Lindytje, he bah, hopelijk voel je je inmiddels weer helemaal beter!![]()
Mirjam, wat zondeZie ik daar pauwenveertjes op de achtergrond?
milka82, leuk gedaan, en wat een blauwe ogen!
friekin_, lijkt me een mooie kleur
Kleintje19, lekker knal!
kwakz0r, mooi! En hoe meer je lakt hoe beter het gaat, ook al heb je dan 'n keer een minder fijne lak
Toen straks pakketje gekregen, nu weet ik niet wat ik moet lakkenEn een van de Nubars lijkt op m'n wiel best wel veel op een Etos wannabe holo. Mooi, maar wel een beetje jammer
Ik lak sinds kort per merk, en dan ook nog op volgorde van aankoop, zo hoef ik nooit meer iets te veranderenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nagelwielen gekocht, maar nu ben ik al 3 dagen aan het bedenken of ik op kleur zal lakken, of per merk. Echt..alsof ik niets beters te doen heb
Die Orly Royal Navy is er bij TDquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan deze weeknee voor de voorraad maar goed is goed
Ik heb alles op volgorde van aankoop, want elke keer als ik dan een nieuw lakje heb moet hij weer ergens tussen, en zoals ik hier ergens las is nagellakremover niet goed voor de nagelwieltjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
idd... ik had van die nagelpalleten, maar ze zien er niet meer uit door de nagellak remover... ik ga dus weer wielen aanschaffen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb alles op volgorde van aankoop, want elke keer als ik dan een nieuw lakje heb moet hij weer ergens tussen, en zoals ik hier ergens las is nagellakremover niet goed voor de nagelwieltjeshet ziet er zo ook best grappig uit!
toch weer een voordeel dat ik nooit ongesteld wordtquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef RenRen- het volgende:
Als ongesteldheid van invloed kan zijn op je nagellak, hoe het reageert op je huid, zou de pil dat ook kunnen hebben, zou ook kunnen verklaren waarom nagellak altijd zo achterlijk doet op mijn nagels.
Ik ook niet, maar ik heb wel een pil (Prikprikquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toch weer een voordeel dat ik nooit ongesteld wordtalhoewle ik ook wel aardig wat last heb van dat rotspiraal
maar mijn nagels zijn goed
misschien komt het door je ui!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb wel een pil (Prikprik) waar bijna niemand gebruik van maakt, dus echt een vergelijking heb k ook niet echt. Maar ALTIJD bladdert mijn nagellak heel makkelijk af, ook met een sticky topcoat. Dus die ga ik misschien maar wegdoen
Misschien een sticky basecoat proberenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb wel een pil (Prikprik) waar bijna niemand gebruik van maakt, dus echt een vergelijking heb k ook niet echt. Maar ALTIJD bladdert mijn nagellak heel makkelijk af, ook met een sticky topcoat. Dus die ga ik misschien maar wegdoen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien een sticky basecoat proberen
Ik denk dat dat het isquote:
SERIEUS???quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:55 schreef Debsterr het volgende:
Oh my god ik heb een mail van Transdesign dat je in de comments kunt flatraten en dat het dan goed komt ±X...
OMG NEEquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:55 schreef Debsterr het volgende:
Oh my god ik heb een mail van Transdesign dat je in de comments kunt flatraten en dat het dan goed komt ±X...
Nee,nee nee nee nee neequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Debster. Kun je de mail hier even quoten?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga lekker falen en nog wat OPI´s aanschaffen, fuck de untrieds.
Hi!
I just wanted to place an order, unfortunately I don't see the flatrate option anymore? Are you back to notifying with a comment and then sent the right amount through a paypal request? And how many could fit again in a flatrate?
Best regards, Debsterr (the Netherlands)
-------------------------------------------------------------------
Hi,
Yes. Write in the comment and don’t pay.
We’ll send you the money request.
Thank you,
Van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |