ik heb dat ook met van die lichte, beige-achtige kleurenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:16 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb ik gedaan aan andere hand maar nog niet mooiBeetje een poepiekleur op mij
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef Loqi het volgende:
Ik ben gezwicht.. ik ben mn teennagels voor het eerst aan het lakken
Ja, maar deze is dus helemaal niet zo licht. Ik had ´m zelf gekocht omdat ie volgens scrangie duochrome was, wat ik er verder niet in terug zie. En nu vond ik ´m behoorlijk op ds desire lijken, maar desire vind ik net iets mooier, dus illuminate geswapt. Erg jammer dat ie bij Delta tegenvalt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb dat ook met van die lichte, beige-achtige kleuren
staan me voor geen meter
Hihi, zo gaat het bij mij meestal ook met plantenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, helemaal wit, ik vind het wel apart. Bedankt, nu zijn ze nog een beetje mooi. Meestal gaan planten bij mij altijd dood.
Ik vind hem ook niet duochrome hoor *staart*quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar deze is dus helemaal niet zo licht. Ik had ´m zelf gekocht omdat ie volgens scrangie duochrome was, wat ik er verder niet in terug zie. En nu vond ik ´m behoorlijk op ds desire lijken, maar desire vind ik net iets mooier, dus illuminate geswapt. Erg jammer dat ie bij Delta tegenvalt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef DeltaCephei het volgende:
Een bezoekster van mijn site bedankte me om de tip van Transdesign (vorig jaar) en dat ze gisteren 8 OPI's heeft besteld en het was goedkoop zei ze. Ik mailde terug dat het veranderd is en dat de flat rate box weg is, mailt ze net dat ze gewoon 18$ verzendkosten heeft betaald?![]()
Geen idee? Ik zit m'n mandje te vullenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hoe kan dat?? *gaat meteen even kijken*
Hmm, je moet je nu registreren als klant. Geen zin in...quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:26 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Geen idee? Ik zit m'n mandje te vullen
ik heb koopstop, ik heb koopstop.
Dat moest toch altijd al?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:27 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hmm, je moet je nu registreren als klant. Geen zin in...
ik ben ook gelijk als een gek gaan klikkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef DeltaCephei het volgende:
Een bezoekster van mijn site bedankte me om de tip van Transdesign (vorig jaar) en dat ze gisteren 8 OPI's heeft besteld en het was goedkoop zei ze. Ik mailde terug dat het veranderd is en dat de flat rate box weg is, mailt ze net dat ze gewoon 18$ verzendkosten heeft betaald?![]()
[..]
Ik vind hem ook niet duochrome hoor *staart*
Misschien dat ze gemaild heeft ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben ook gelijk als een gek gaan klikkenmaar $18 is niet meer een keuze hoor
Niet dat ik me kan herinneren, maar ik kan het fout hebben hoor. Ik was toch maar even gaan registreren..kun je bij State alleen US/Canada invullenquote:
Keep us posted. TD is nog altijd erg prettig en cheap.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Misschien dat ze gemaild heeft ofzo
Leuk leuk leuk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:33 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Net binnen gekregen!![]()
En het was supergoed ingepakt:
[ afbeelding ]
Ik ga het vragenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Keep us posted. TD is nog altijd erg prettig en cheap.
Zucht, ben bang dat mijn pakketje bij de duane is blijven hangen, het duurt een stuk langer dan bij SQ
Hm, ik heb nog een account en die werkt gewoon. Maar of ik durf te bestellen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:31 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren, maar ik kan het fout hebben hoor. Ik was toch maar even gaan registreren..kun je bij State alleen US/Canada invullenNaja, laat maar zitten...
Mooi rood! Waar haal je die vandaan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef Skaai het volgende:
Ik heb toch maar wat gelakt!! Met collection 2000 Big Hair
[ afbeelding ]
Alleen vertekend de webcam de kleur nogal
[ afbeelding ]
Dit komt het dichtste bij:
[ afbeelding ]
Ja verdomme, ben ik niet thuisquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:44 schreef Dwyn het volgende:
Dat zei de mijne van maiandjays ook:
Bullet Electronic Shipping Info Received, June 03, 2010
Bullet Shipment Accepted; June 03, 2010, 2:14 pm, HONOLULU, HI 96820
En die is net binnen gekomen
Waar heb je dat merk vandaan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef Skaai het volgende:
Ik heb toch maar wat gelakt!! Met collection 2000 Big Hair
[ afbeelding ]
Alleen vertekend de webcam de kleur nogal
[ afbeelding ]
Dit komt het dichtste bij:
[ afbeelding ]
Hahahquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja verdomme, ben ik niet thuis![]()
Ik mag hem toch nog 2 weken niet openmaken
Omdat ik had besloten niet te bestellen tot ik vakantie had. En dat heb ik dus nog nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hahah. Waarom mag je hem niet open maken?
Haha ik krijg net ook zo'n envelop, zaten nog 3 enveloppen in en een doosjequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:33 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Net binnen gekregen!![]()
En het was supergoed ingepakt:
[ afbeelding ]
Engelandquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:44 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Mooi rood! Waar haal je die vandaan?
Dankjequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar heb je dat merk vandaan?Mooie kleur, vind het mooi staan bij je huid. Of het ligt aan je cam, maar neem aan van niet
Haha, okay.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ik had besloten niet te bestellen tot ik vakantie had. En dat heb ik dus nog nietDus heb ik wel alvast besteld, maar mag ik hem pas openmaken als ik vakantie heb. Dus hij gaat vrijdag naar Drenthe.
Dan staat rood je toch wel goed, dat scheelt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Engeland. Vorig jaar gekocht
[..]
Dankje. Die bovenste foto klopt niet helemaal. De onderste foto is echt de kleur zoals ie is, maar die onderste foto is dan weer niet mijn hand. Ik ben een roodharige witte met sproetjes en ik vind hem kek staan
ik ben al ingelogd geweest en de $18 staat er niet bij als je bestelling plaats.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, ik heb nog een account en die werkt gewoon. Maar of ik durf te bestellen.
Misschien dat ik gewoon eens mail, of bestel en dan wacht tot een juiste invoice. Misschien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben al ingelogd geweest en de $18 staat er niet bij als je bestelling plaats.
ik ben ook een roodharige witte met sproetjes en draag ook veel rode lakjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Engeland. Vorig jaar gekocht
[..]
Dankje. Die bovenste foto klopt niet helemaal. De onderste foto is echt de kleur zoals ie is, maar die onderste foto is dan weer niet mijn hand. Ik ben een roodharige witte met sproetjes en ik vind hem kek staan
ik wil het eigenlijk niet weten, ik had gezegd niet meer te bestellen voor deze maandquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien dat ik gewoon eens mail, of bestel en dan wacht tot een juiste invoice. Misschien.
Ja ze kunnen goed inpakkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:50 schreef Holyme het volgende:
[..]
Haha ik krijg net ook zo'n envelop, zaten nog 3 enveloppen in en een doosje![]()
Straks ff teruglezen
'quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja ze kunnen goed inpakken
Ik kan geen nagels posten want ik ben met mijn kuurtje bezig
Nagelverharder vorige week die van Herome geprobeerd maar daar kreeg ik pijn van en nu heb ik die van Sally Hansen Maximum Growth.quote:
Wel voor- en nafoto's maken dan hè? Ik ben nog altijd heel tevreden met de verharder van Trindquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nagelverharder vorige week die van Herome geprobeerd maar daar kreeg ik pijn van en nu heb ik die van Sally Hansen Maximum Growth.
Ik heb hier gelezen dat je maximum growth moet blijven gebruiken als basecoat.. Dan kan er toch gewoon een kleurtje overheen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nagelverharder vorige week die van Herome geprobeerd maar daar kreeg ik pijn van en nu heb ik die van Sally Hansen Maximum Growth.
Ja, dat kan!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb hier gelezen dat je maximum growth moet blijven gebruiken als basecoat.. Dan kan er toch gewoon een kleurtje overheen?
Okeee, thanksquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:14 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, dat kan!Ik gebruik mijn verharder altijd als basecoat.
Kan idd maar eerst een paar dagen zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb hier gelezen dat je maximum growth moet blijven gebruiken als basecoat.. Dan kan er toch gewoon een kleurtje overheen?
Stompjes zijn niet leuk...quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan idd maar eerst een paar dagen zo. Het zijn echt stompjes nu helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |