Ik vind IDK en DV8 echt gooorgeousquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:29 schreef AmyGrace het volgende:
Wat vinden jullie de mooiste lakjes van de OMG-collectie van CG?
Of moet ik zelf de kosten invullen vd shipping? Iemand? Heeeellupquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:24 schreef Diconnected het volgende:
Aaaaaaah trouwens, moet je bij sparkling nails eerst een mail sturen wat de totale kosten zijn? Want m'n total costs zijn dus 53 nogwat. Maar er moet nog shipping bij geloof ik.
Dan moet je geloof ik een request versturen om de verzendkosten te combineren en dan krijg je vanzelf een totaal. Dacht ik. Gewoon even afwachten kan ook geloof ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Of moet ik zelf de kosten invullen vd shipping? Iemand? Heeeellup
Nope, je krijgt vanzelf een kloppend verzoek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:47 schreef Diconnected het volgende:
Okee, want ik hoef nu dus nog niks te betalen dan toch?
Als je naar betalen gaat dan staat ergens links boven een klikding met "request voor shippingcost of zoiets, kan ook voor "invoice" heten. Daar klik je op en dan zie je wel wat er gebeurd. Volgens mij hoef je niks te doen en krijg van de ebaywinkel een verzoek tot betaling met het aangepaste shippingbedrag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:47 schreef Diconnected het volgende:
Okee, want ik hoef nu dus nog niks te betalen dan toch?
Ik vond LOL al geweldig maar gister DV8 binnen gekregen en die is echt loooooovequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:29 schreef AmyGrace het volgende:
Wat vinden jullie de mooiste lakjes van de OMG-collectie van CG?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:16 schreef Ainnir het volgende:
Net nog ff de Ulta binnengewipt, had een bon voor een gratis Nicole lakje. Hele rek was compleet geplunderd, niks meer daar
Voor de troost dit maar mee genomen:
[ afbeelding ]
Ulta Glam Goth Collection, setje voor $9.95![]()
Black Lace, Tainted Love, For Bitten, After Hours, Underworld
quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:16 schreef Ainnir het volgende:
Net nog ff de Ulta binnengewipt, had een bon voor een gratis Nicole lakje. Hele rek was compleet geplunderd, niks meer daar
[ afbeelding ]
niceee!quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:16 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Heeel mooiquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:16 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest vorige week 10 euro betalen omdat ik het pakje zo had dichtgeplakt dat het NET NIET pastequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Buiten Europa Priority
0 - 20 g. EUR 0,95
20 - 50 g. EUR 1,90
50 - 100 g. EUR 2,85
100 - 250 g. EUR 5,70
250 - 500 g. EUR 10,45
500 - 2 kg EUR 19,95
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef mirannie het volgende:
I´m totally shocked!!
Kreeg net een mailtje terug en van mijn hele lijst wilde ze graag Gosh green hawaii en ik krijg ervoor terug:
OPI BLUE MOON LAGOON![]()
![]()
zomfg!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:14 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+
CHG Sunworshiper
CHG Flip Flop Fantasy
Zoya nagellakremover (kadotje)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig! Jij bent de opperfalerquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:16 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen om die namen zou ik ze al meenemen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:16 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
oehoeoeoeoe die zijn mooi zegquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:16 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Die is leuk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:06 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - I do! I do!
Zo, en dan nu even gaan stemmen.
Misschien even mailen? Je weet maar nooitquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:19 schreef tliciouz het volgende:
Oh heb ik gister wat op ebay besteld, kijk ik net op haar shop, heeft ze hetzelfde item er goedkoper op staan
Ja was er al mee bezigquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien even mailen? Je weet maar nooit.
Oh wat lulligquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja was er al mee bezigmijn vriend had gister een boek besteld op ebay die niet in NL verkrijgbaar is, en hij had hem al gedownload dat je hem op de pc kan bekijken, maar hij vond het toch fijner om lekker op bed te lezen. Dus hij besteld dat boek gister, krijgt hij een mail met de code om het te downloaden op de pc
Dat kan wel hoorquote:
Ja maar zoals ik het lees dacht de vriend van tlicious zat hij een papieren boek kreeg?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat kan wel hoorAls je een boek koopt krijg je de papieren versie thuis, als je een ebook besteld krijg je een code zodat je hem kunt downloaden en op je PC kunt lezen
Ja maar er stond dat je het boek thuis gestuurd kreegquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat kan wel hoorAls je een boek koopt krijg je de papieren versie thuis, als je een ebook besteld krijg je een code zodat je hem kunt downloaden en op je PC kunt lezen
Vind hem juist mooi staan!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:45 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Staat niet echt bij m'n huidskleur..
Hmm, ik vind hem ook niet zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:45 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Staat niet echt bij m'n huidskleur..
DS Illuminatequote:Op woensdag 9 juni 2010 12:47 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hmm, ik vind hem ook niet zoWelke is het??
Mailen en je geld terug vragen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar er stond dat je het boek thuis gestuurd kreeg
Ik moet ook lakken, wel zin in, maar te lui om van de bank op te staanquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef AmyGrace het volgende:
Ik 'moet' eigenlijk gaan lakken, maar geen zin
Ja, helemaal wit, ik vind het wel apart. Bedankt, nu zijn ze nog een beetje mooi. Meestal gaan planten bij mij altijd dood.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:51 schreef AmyGrace het volgende:
@Diconnected, mooie bestelling is het geworden!![]()
@Ainnir, wauw! Ik ben heel benieuwd hoe de 2e en 3e van links eruit zien op nagels![]()
@Dwyn, I do like it! Is het nou helemaal wit? En leuke bloemetjes
dan is het hun fout en moet je zequote:Op woensdag 9 juni 2010 12:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar er stond dat je het boek thuis gestuurd kreeg
Heb ik gedaan aan andere hand maar nog niet mooiquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef mirannie het volgende:
Wat is ie ineens lichtBij mij was ie veel donkerder. Kan natuurlijk ook komen doordat mijn huid veel lichter is. Misschien een extra laagje doen?
ik heb dat ook met van die lichte, beige-achtige kleurenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:16 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb ik gedaan aan andere hand maar nog niet mooiBeetje een poepiekleur op mij
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef Loqi het volgende:
Ik ben gezwicht.. ik ben mn teennagels voor het eerst aan het lakken
Ja, maar deze is dus helemaal niet zo licht. Ik had ´m zelf gekocht omdat ie volgens scrangie duochrome was, wat ik er verder niet in terug zie. En nu vond ik ´m behoorlijk op ds desire lijken, maar desire vind ik net iets mooier, dus illuminate geswapt. Erg jammer dat ie bij Delta tegenvalt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb dat ook met van die lichte, beige-achtige kleuren
staan me voor geen meter
Hihi, zo gaat het bij mij meestal ook met plantenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, helemaal wit, ik vind het wel apart. Bedankt, nu zijn ze nog een beetje mooi. Meestal gaan planten bij mij altijd dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |