Hoe sneu,jezelf quotenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee,vind ik ook.Er is geen reden om geen examen aan te vragen.Misschien dat ik nog niet geweldig rij,maar moet je me eens zien over tien blokken! Misschien wordt het nog erger dan![]()
En dronken heb ik nog nooit gereden hoor..Alhoewel ik mezelf na koninginnenacht niet helemaal vertrouwde.Zeker niet toen ik met koninginnedag om half twaalf in de auto stapte
Moet er zelf toch ook een keer aangeloven. Wij hebben altijd 3 bobbers die afwisselen of 2 die rijdenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:44 schreef Flashbag het volgende:
Haha lijkt me niks met bezopen lui achter je en naast je te gaan rijden
Je staat erbij!quote:Op zondag 16 mei 2010 18:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Moet er zelf toch ook een keer aangeloven. Wij hebben altijd 3 bobbers die afwisselen of 2 die rijden![]()
Voel me toch wel een beetje verplicht om zelf een keer te rijden![]()
Kan iemand mij in de OP toevoegen? ben 11 mei geslaagd
Ik blijf jullie nog wel even steunen in dit forumquote:Op zondag 16 mei 2010 19:18 schreef FastFox91 het volgende:
Hopelijk sta ik tussen de juli geslaagden.
Altijd handig.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik blijf jullie nog wel even steunen in dit forum
De jouwe heeft een staartjequote:Op zondag 16 mei 2010 23:11 schreef monsterd. het volgende:
Mijn auto (de gele) samen met die van een vriendin. Mooi contrast haha. Afgelopen week bleek trouwens dat de olie van de stuurbekrachtiging lekte. Gelukking kon de vriend van mijn moeder dat maken, scheelt weer een beurt naar de garage toe!
Ja, heb ik er zelf op gedaan. Anders krijg ik steeds statische schokken en zo'n ding zorgt ervoor dat dat (haast) niet meer gebeurt!quote:
Dat ken ik helemaal niet? Statische schokken,van je stuur?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:26 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja, heb ik er zelf op gedaan. Anders krijg ik steeds statische schokken en zo'n ding zorgt ervoor dat dat (haast) niet meer gebeurt!
Van het rijden geloof ik. Hebben heeeeel veel auto's. Als je dan uitstapt en je auto heeft dat niet krijg je dan wel eens een schok geloof ik(bijv. als je de deur aanrijkt tijdens het uitstappen).quote:Op maandag 17 mei 2010 09:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat ken ik helemaal niet? Statische schokken,van je stuur?
Sowieso ook handig als de bliksem in je auto inslaatquote:Op maandag 17 mei 2010 09:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Van het rijden geloof ik. Hebben heeeeel veel auto's. Als je dan uitstapt en je auto heeft dat niet krijg je dan wel eens een schok geloof ik(bijv. als je de deur aanrijkt tijdens het uitstappen).
Klopt. Dan blijf je heel, mits je in je auto blijft. Ik geloof dat de procedure dan is om voor de zekerheid heel erg zachtjes tegen een paaltje aan te rijden, zodat je je auto niet verneukt maar de electriciteit wel kwijtraaktquote:Op maandag 17 mei 2010 10:40 schreef jacobras het volgende:
[..]
Sowieso ook handig als de bliksem in je auto inslaat
Gefeliciteerd! Wist nog niet dat je geslaagd was...quote:Op zondag 16 mei 2010 18:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Moet er zelf toch ook een keer aangeloven. Wij hebben altijd 3 bobbers die afwisselen of 2 die rijden![]()
Voel me toch wel een beetje verplicht om zelf een keer te rijden![]()
Kan iemand mij in de OP toevoegen? ben 11 mei geslaagd
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat ken ik helemaal niet? Statische schokken,van je stuur?
Hhaa, dat zou wel erg zijn. Zoals als hierboven uitgelegd heb ik er last van bij het uitstappen. Dan krijg je een schok als je de deur aanraakt. Als ik in de auto zat en ik hield mijn hand tegen de deurleuning dan gingen de haartjes op mijn arm ook al helemaal omhoog van de statische ladinquote:Op maandag 17 mei 2010 11:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
![]()
Die schokken die je krijgt zijn wel enorm irritand, maar deze zijn niet van het stuur.
Wat gek,echt nooit geen last van gehad,in geen enkele autoquote:Op maandag 17 mei 2010 11:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hhaa, dat zou wel erg zijn. Zoals als hierboven uitgelegd heb ik er last van bij het uitstappen. Dan krijg je een schok als je de deur aanraakt. Als ik in de auto zat en ik hield mijn hand tegen de deurleuning dan gingen de haartjes op mijn arm ook al helemaal omhoog van de statische lading
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 mei 2010 14:06 schreef Xaverius1337 het volgende:
Woop Woop! Net rijbewijs gehaaldEerste keer was afgelast door 't klote weer in december. Dit was de derde keer dat ik er echt voor moest en deze keer met vlag en wimpel geslaagd
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |