abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2010 @ 11:54:57 #26
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81528163
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:42 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Die schokken die je krijgt zijn wel enorm irritand, maar deze zijn niet van het stuur.
Hhaa, dat zou wel erg zijn. Zoals als hierboven uitgelegd heb ik er last van bij het uitstappen. Dan krijg je een schok als je de deur aanraakt. Als ik in de auto zat en ik hield mijn hand tegen de deurleuning dan gingen de haartjes op mijn arm ook al helemaal omhoog van de statische ladin g
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 17 mei 2010 @ 13:17:23 #27
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81531417
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:54 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Hhaa, dat zou wel erg zijn. Zoals als hierboven uitgelegd heb ik er last van bij het uitstappen. Dan krijg je een schok als je de deur aanraakt. Als ik in de auto zat en ik hield mijn hand tegen de deurleuning dan gingen de haartjes op mijn arm ook al helemaal omhoog van de statische ladin g
Wat gek,echt nooit geen last van gehad,in geen enkele auto Ik wist niet eens dat het bestond
Maar je hebt wel een heul leuk karretje trouwens monsterd! Lekker geel
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  maandag 17 mei 2010 @ 13:43:33 #28
267323 Agapimou
Morgen gratis bier
pi_81532426
A.s vrijdag nog een les, en dan begin ik met twee keer in de week lessen (2x 2 uur dus ) Want eind juni mijn praktijk
aa-gap-ie-moe
Not your average newbie :h
pi_81533268
Woop Woop! Net rijbewijs gehaald Eerste keer was afgelast door 't klote weer in december. Dit was de derde keer dat ik er echt voor moest en deze keer met vlag en wimpel geslaagd
  maandag 17 mei 2010 @ 15:03:54 #30
267323 Agapimou
Morgen gratis bier
pi_81535462
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:06 schreef Xaverius1337 het volgende:
Woop Woop! Net rijbewijs gehaald Eerste keer was afgelast door 't klote weer in december. Dit was de derde keer dat ik er echt voor moest en deze keer met vlag en wimpel geslaagd
Gefeliciteerd
Vertel, hoe ging het
aa-gap-ie-moe
Not your average newbie :h
pi_81536964
quote:
Gefeliciteerd!!

Ben nu onderweg om een nieuw examen te regelen. Hopelijk niet te lang wachten..
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  maandag 17 mei 2010 @ 17:00:18 #32
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81540563
quote:
Op maandag 17 mei 2010 13:17 schreef Purdey het volgende:

[..]

Wat gek,echt nooit geen last van gehad,in geen enkele auto Ik wist niet eens dat het bestond
Maar je hebt wel een heul leuk karretje trouwens monsterd! Lekker geel
Haha dankje!

@xaverius; gefeliciteerd!
@house_is_a_feeling: iig goed dat je het nog een keer gaat proberen
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  maandag 17 mei 2010 @ 17:26:13 #33
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_81541793
quote:
Gefeliciteerd !
pi_81543274
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:00 schreef monsterd. het volgende:

@house_is_a_feeling: iig goed dat je het nog een keer gaat proberen
Mams sponsort deze zou ook anders pas maanden later worden.
  maandag 17 mei 2010 @ 18:09:06 #35
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81543656
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  maandag 17 mei 2010 @ 18:35:22 #36
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81544897
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Moeders..wat zouden we zonder ze moeten
En wanneer is de grote dag?

Ik mag morgenmiddag om twee uur weer.Ik heb nu al twee nachten achter elkaar gedroomd over die verfuckte datum voor examen Eergister had ik telefonisch een datum geprikt,en toen ik die wilde afzeggen was dat nummer afgesloten.En afgelopen nacht was ik aan het autorijden,en druk in discussie met mn instructeur over wanneer het examen plaats te laten vinden.Het begint triest te worden..
Ik maak me ook gewoon te druk,maar ik weet gewoon niet hoe ik hem er morgen van kan overtuigen dat mijn bedachte plan een goed idee is
pi_81545054
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:35 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik mag morgenmiddag om twee uur weer.Ik heb nu al twee nachten achter elkaar gedroomd over die verfuckte datum voor examen Eergister had ik telefonisch een datum geprikt,en toen ik die wilde afzeggen was dat nummer afgesloten.En afgelopen nacht was ik aan het autorijden,en druk in discussie met mn instructeur over wanneer het examen plaats te laten vinden.Het begint triest te worden..
Ik maak me ook gewoon te druk,maar ik weet gewoon niet hoe ik hem er morgen van kan overtuigen dat mijn bedachte plan een goed idee is
1 Juni, op een hele vroege dinsdagmorgen in Zwolle. Laatste keer ook op dinsdagmorgen gehad en het viel me op hoe rustig het eigenlijk was! Andere opties waren weer een week verderop, daar heb ik dan geen zin in. 3 lessen erbij genomen, 2 ervan dag ervoor en 1 net voor het examen natuurlijk.

En wat moet jij een kutnacht gehad hebben! Succes ermee!
  maandag 17 mei 2010 @ 18:43:24 #38
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81545278
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

1 Juni, op een hele vroege dinsdagmorgen in Zwolle. Laatste keer ook op dinsdagmorgen gehad en het viel me op hoe rustig het eigenlijk was! Andere opties waren weer een week verderop, daar heb ik dan geen zin in. 3 lessen erbij genomen, 2 ervan dag ervoor en 1 net voor het examen natuurlijk.

Zo,dat is al snel! Hoop dat ik een datum kan prikken vanaf 21 juni.Dan kan ik vanaf morgen nog 10 blokken rijden,5 weken lang,en dan examen.Ik vind het een top plan
pi_81545319
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Kan jij nu reserveren voor 1 juni? Ik heb vorige week gereserveerd voor 5 juli, maar ik weet niet of mijn leraar de datum expres een paar weken heeft verlaat?
pi_81545390
Ik weet niet precies hoe dat gaat maar kan het zijn dat een rijschool examens inkoopt bij het cbr? VanBuren is geen kleintje zegmaar en de laatste keren kon het idd binnen 2 tot 4 weken gereserveerd worden idd.
  maandag 17 mei 2010 @ 18:48:09 #41
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81545523
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:45 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik weet niet precies hoe dat gaat maar kan het zijn dat een rijschool examens inkoopt bij het cbr? VanBuren is geen kleintje zegmaar en de laatste keren kon het idd binnen 2 tot 4 weken gereserveerd worden idd.
Dat vind ik wel hoopvol.Mijn inst. had het vorige week over een week of vier.Avanti is een van de drie grootste scholen in Rotterdam.Maar ja,dat is dan weer de pest van zo'n grote stad,daar rijden ook waanzinnig veel mensen af..
pi_81545627
quote:
Owja, dat was ik even vergeten.
pi_81546081
quote:
Ik denk wel dat rijscholen vanwege hun afname, een stuk minder betalen dan particulieren die een examen aanvragen.
Ik hoor ook allerlei verhalen over 1 beruchte, chagrijnige examinator hier in de buurt je zal hem maar net treffen..al denk ik dat ze allemaal wel strict zijn..
Maar dingen zoals 2 handen aan het stuur is niet verplicht toch dat gelul altijd van mijn instructeur..maar ik doe het meestal maar gewoon, hij is immers de instructeur haha.
pi_81547297
@Purdey, Lammetje en House: Dat je nu nog zenuwachtig in de auto zit is niet erg. Als je je rijbewijs eenmaal hebt is dat niet meer zo. Ik durf nu zoveel dingen te doen die ik tijdens mijn rijles niet durfde. 'T is een cliché maar: Je leert pas echt rijden als je je rijbewijs hebt.

Het was ff wennen, maar m'n autootje rijdt nu zo lekker. Ik voel hem nu perfect aan.
pi_81547637
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:24 schreef WhiteJoker het volgende:
@Purdey, Lammetje en House: Dat je nu nog zenuwachtig in de auto zit is niet erg. Als je je rijbewijs eenmaal hebt is dat niet meer zo. Ik durf nu zoveel dingen te doen die ik tijdens mijn rijles niet durfde. 'T is een cliché maar: Je leert pas echt rijden als je je rijbewijs hebt.

Het was ff wennen, maar m'n autootje rijdt nu zo lekker. Ik voel hem nu perfect aan.
De zenuwen zijn juist het probleem niet bij mij Sterker nog, ik weet niet wat mijn probleem is want elk examen was tegenstrijdig met de ander.
pi_81551299
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Gemiddelde tijd tot het eerste examen is geloof ik 45 lessen van 90 minuten.. dus ruim 70 uur. Kan ook tot het rijbewijs zijn hoor, dus in totaal. Ik heb nu ongeveer 12 lessen gehad geloof ik. M'n eerste rijles was week 9 en nu is het week 19, en ik heb er elke week 1 gehad (vorige week 2 met TTT) en normaal krijg je er 3 per week volgens het pakket (maal 15 weken is idd 45 lessen)
12 lessen van 90 minuten en dan al je TTT gehad? Dat is zeer netjes Ik denk niet dat je 70 uur les nodig hebt, hoor. Het gemiddelde is rond de 40 uur, ofzo (iedereen zegt weer wat anders).
quote:
Gefeliciteerd! Ik weet nog wel dat de examens werden uitgesteld. Gelukkig had ik daar geen last van, omdat ik toen pas begonnen was met lessen. En een klasgenoot van me had wel geluk, omdat ze d'r rij-examen haalde vlak voordat alles werd afgelast
quote:
Pfoeh, zit het zo hoog? Je maakt je inderdaad heel erg druk om zo'n examen, terwijl de datum nog niet eens vast staat. Ik kan het ook wel een beetje begrijpen, hoor. Je bent al zo lang bezig met lessen en je maakt nog steeds fouten waarvan je denkt dat je die allang niet meer moet maken en wordt daardoor nog onzekerder. Maar iedereen maakt fouten en vooral de beginnende bestuurders. Je begint het rijden pas te leren nadat je geslaagd bent. Relax, chill, adem in, adem uit!
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:24 schreef WhiteJoker het volgende:

Uhm, ik ben niet zenuwachtig. Ik denk dat je de verkeerde hebt. Ik heb al een maand en 2 dagen mijn rijbewijs. En zaterdagavond was ik zelfs de bob, omdat de rest had gedronken (bij het concert van lady gaga en ik ben niet eens een fan van haar ).
  maandag 17 mei 2010 @ 20:44:39 #47
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81551678
quote:

[..]

Het is een geen plan, gewoon een doel die je zal moeten halen. Daarom heb je ook rijlessen.

Misschien klinkt het heel gek, maar heb je wel het idee dat je je frustraties betreffende rijles enzo wel genoeg kwijt kunt? Ja, leuk en fijn dat het op fok kan, maar ik bedoel gewoon echt in het "echte leven". Misschien levert meer erover praten rust op?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  maandag 17 mei 2010 @ 21:35:31 #48
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81555024
@WhiteJoker: Ik geloof je meteen als je zegt dat je vrijer bent geworden in het rijden.Weet je wat het lastige is van rijles,en alles al kunnen? Dat je 'samen' autorijdt.Instr. heeft ook pedalen,en dat levert ergenissen op.Een weg oversteken? Ik vind dat ik nog voor een bepaalde auto kan,instructeur niet en trapt op de rem.Soms blijf ik zelf ergens maar staan,en dan krijg ik weer te horen dat ik makkelijk door had kunnen rijden..Dat samen rijden is gewoon een bron van ergenis..

@Lammetje en Monsterd: Ja,het zit me allemaal best hoog.Het is zo frustrerend als je zoveel lessen nodig hebt,en dan nog niet echt lekker uit de verf komt.Ik praat er overigens thuis genoeg over,zelfs te veel denk ik.Af en toe zie ik mn ouders achter een krant duiken om niet naar mn gemurmel te hoeven luisteren Het is momenteel het feit dat ík weleens af wil rijden,terwijl mn instructeur daar niet echt vertrouwen in heeft.Ik vraag me dan ook weleens af,wat wil hij nou eigenlijk?! Hij moet toch ook snappen dat het op deze manier een soort lijdensweg wordt? Het is gek dat ik normaal nooit onzeker ben over dingen,maar op dit gebied ben ik mezelf niet.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:38:09 #49
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81555199
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef Purdey het volgende:
@WhiteJoker: Ik geloof je meteen als je zegt dat je vrijer bent geworden in het rijden.Weet je wat het lastige is van rijles,en alles al kunnen? Dat je 'samen' autorijdt.Instr. heeft ook pedalen,en dat levert ergenissen op.Een weg oversteken? Ik vind dat ik nog voor een bepaalde auto kan,instructeur niet en trapt op de rem.Soms blijf ik zelf ergens maar staan,en dan krijg ik weer te horen dat ik makkelijk door had kunnen rijden..Dat samen rijden is gewoon een bron van ergenis..

@Lammetje en Monsterd: Ja,het zit me allemaal best hoog.Het is zo frustrerend als je zoveel lessen nodig hebt,en dan nog niet echt lekker uit de verf komt.Ik praat er overigens thuis genoeg over,zelfs te veel denk ik.Af en toe zie ik mn ouders achter een krant duiken om niet naar mn gemurmel te hoeven luisteren Het is momenteel het feit dat ík weleens af wil rijden,terwijl mn instructeur daar niet echt vertrouwen in heeft.Ik vraag me dan ook weleens af,wat wil hij nou eigenlijk?! Hij moet toch ook snappen dat het op deze manier een soort lijdensweg wordt? Het is gek dat ik normaal nooit onzeker ben over dingen,maar op dit gebied ben ik mezelf niet.
Misschien toch een andere instructeur , na zoveel lessen moet je toch een keer merken dat je vooruitgang boekt en verder zelfstandig goed kan rijden ?
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:45:44 #50
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81555632
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:38 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Misschien toch een andere instructeur , na zoveel lessen moet je toch een keer merken dat je vooruitgang boekt en verder zelfstandig goed kan rijden ?
Ik doe het ook echt niet heel slecht hoor,zeker als ik de laatste leerling ben en mezelf naar huis mag rijden merk ik dat ik haast met mn ogen dicht,en zelfs zonder enig commentaar het ritje afleg Alsof ik het al jaren doe (Begint het ook aardig op te lijken ) Ik ga morgen gewoon eens goed in gesprek,over wat ik wil.En als hij nog steeds tegenstribbelt,ga ik nadenken over een andere instructeur,hoe vervelend ik dat ook vind..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')