Daar heb je indd gelijk in.Positief denken,hoe moeilijk dat misschien ook is in 'onze' positie helpt heus wel.Als ik voor een rijles denk 'Ik kan het toch niet' gaat het fout.De laatste keer dat ik dat dacht ben ik tegen een bus van justitie aangeredenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat ik het ga halen, daar ligt bij mij ook een beetje het probleem (=zelfvertrouwen). Aan de andere kant: dat gevoel heb ik altijd voor tentamens of toetsen of wat dan ook, en ik heb het altijd gered.
En als je negatief denkt, kan het alleen maar meevallen, zeg ik altijd.
Snap jij wat het woordje gemiddeld betekent?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:54 schreef Unknown90 het volgende:
Het is heel moeilijk rijscholen te vergelijken.
Sommige rijscholen zijn klein en hebben daardoor maximaal 25 examens.
Andere rijscholen zijn groot en hebben daardoor meer dan 200 examens.
Verder ben je ook afhankelijk van de mensen die er lessen, als je van de 25 examens, 20 idioten hebt die het verpesten, daar gaat je score...
Mijn rijschool waar ik bij zat, heeft meer dan 200 examens, 1e keer geslaagd: 36-40% en herexamen hetzelfde, terwijl ik alles in een keer heb gehaald.
Je bent gewoon erg afhankelijk van de instructeur en daarnaast van jezelf, maargoed, je weet natuurlijk niet hoe je het gaat doen van te voren
Je bent net als mijquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat ik het ga halen, daar ligt bij mij ook een beetje het probleem (=zelfvertrouwen). Aan de andere kant: dat gevoel heb ik altijd voor tentamens of toetsen of wat dan ook, en ik heb het altijd gered.
En als je negatief denkt, kan het alleen maar meevallen, zeg ik altijd.
Jawel, maar met een hufter van een examinator heb je er alsnog niks aan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:52 schreef SinofEnvy het volgende:
Omdat je in die 10 lessen aardig wat ervaring erbij hebt?
Zou het gewoon proberen. Al denk ik niet dat 10 dubbele lessen ervoor gaan zorgen dat je je rustiger wordt en wat relaxter gaat voelenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:21 schreef Purdey het volgende:
Aangezien ik niet op vakantie ga loop ik met het snode plan rond om mijn examen zo snel mogelijk te gaan plannen,ongeveer rond de derde week van juni.Nu is het punt dat ik mijn instructeur er maar net van heb weten te overtuigen om half juli examen te gaan doen,dus als ik hier weer mee kom..Hij vind mij nog niet helemaal klaar ervoor,maar ik begin er wel een beetje klaar mee te zijn,met het hele rijden![]()
Dilemma:Doen of niet?
Ben ik eigenwijs? Absoluut!
Ben ik onzeker? Absoluut!
Wil ik altijd overal mn zin in krijgen? Abso-Absoluut!
Edit: Even over nagedacht,en berekend qua lessen,maar als ik rond de derde week van juni examen wil gaan doen,kan ik nog 10 dubbele lessen rijden.Moet mn instructeur toch de tijd hebben alle oneffenheden eruit te slaan bij me (Al dan niet letterlijk)
Nee oke maar als je niet genoeg lessen hebt gehad en het nog niet onder de knie hebt haal je het de eerste keer ook niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
Jawel, maar met een hufter van een examinator heb je er alsnog niks aan.
Nou,het is ook niet dat ik me rustiger moet gaan voelen.Die spanning is er toch altijd wel.Ik les momenteel ook gewoon hoor,dinsdag weer en donderdag.Maar ik vind opzich 5 weken lang,twee dubbele lessen per week..Ja,dat moet toch net dat laatste zetje zijn.Wat House of a feeling eerder al zei,en die sloeg de spijker op zn kop: 'Je kunt ook gewoon een keer de gok wagen ipv nóg meer lessen te nemen en misschien pakt het wel heel goed uit!' Ik heb na 150 rijlessen alsnog de kans om te zakken,maar ik wil dit nu gewoonquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zou het gewoon proberen. Al denk ik niet dat 10 dubbele lessen ervoor gaan zorgen dat je je rustiger wordt en wat relaxter gaat voelen. Misschien eerst weer wat lessen? streven van 7 doen ofzo?
Ja,dat maakt toch niet uit? De kans dat ik het in een keer haal is ook niet zo heul groot hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 10:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Vergeet alleen niet dat die house_is_a_feeling ondanks dat advies van hem wel al 3x gezakt is he
Een instructeur kan je toch niet blokkeren van een examen toch? Ik kan het me voorstellen van wel als je als een dronken aan de ghb rijdt maar dat zal vast niet de issue zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:39 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja,dat maakt toch niet uit? De kans dat ik het in een keer haal is ook niet zo heul groot hoor
Maar je zei net even dat dingetje dat ik nodig had om te denken 'Ja! Hij heeft ook gelijk ook!'
@Cherrylips: Het moet er toch een keer van komen? Ik vind persoonlijk dat ik er ook wel mede zeggenschap in heb,zeker na al die lessen.Ik denk dat als ik klaar ben met lessen,mijn instructeur naar de Bahama's vertrekt qua inkomsten van mij
Succesquote:Op zondag 16 mei 2010 15:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Een instructeur kan je toch niet blokkeren van een examen toch? Ik kan het me voorstellen van wel als je als een dronken aan de ghb rijdt maar dat zal vast niet de issue zijn.
Morgen poging #4regelen
Mwah, je hebt niet gezien hoe ik dinsdag reedquote:Op zondag 16 mei 2010 15:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Een instructeur kan je toch niet blokkeren van een examen toch? Ik kan het me voorstellen van wel als je als een dronken aan de ghb rijdt maar dat zal vast niet de issue zijn.
Morgen poging #4regelen
Ja niet rijden maar regelen he!quote:
Ergens lijkt me dat nog een grappig idee ook, kijken hoe iedereen hier in dit topic in het echt rijdtquote:Op zondag 16 mei 2010 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah, je hebt niet gezien hoe ik dinsdag reed
Als het rustig is en ik rijd met hogere snelheid dan is er ook geen probleem. Op het moment dat het drukker wordt in het verkeer rond me heen, dan slaat hij af bij het willen wegrijden bij een stoplicht, dan schokt de auto om de seconde en dan ben ik gewoon zo'n beetje de hele controle over de auto kwijt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:31 schreef jacobras het volgende:
[..]
Hm, als ik het zo lees lijkt het of je geen moeite hebt met de koppeling bij lage snelheid, maar alleen bij hogere snelheden. Wat bedoel je precies met "gestuntel"? Dat de auto bijna/vaak afslaat? Dat je teveel gas hebt en de motor veel herrie maakt bij opschakelen? Schakel je te wild (dat de auto een beetje schokt bijopschakelen)?
Opzich wel ja , kan iemand geen live stream makenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja niet rijden maar regelen he!
[..]
Ergens lijkt me dat nog een grappig idee ook, kijken hoe iedereen hier in dit topic in het echt rijdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |